שומרים על הביתיות – נצחון ביתי נוסף במשחק צמרת

התמונה מאתר הקבוצה

התמונה מאתר הקבוצה

הפועל רמת גן ניצחה אמש 80:72 את אליצור קרית אתא, שמרה על מאזן מושלם באולמה הביתי ב-"זיסמן" וגם הוכיחה אופי כשניצחה קבוצת צמרת חזקה.

בקרית אתא הגיעו למשחק עם ציפיות גבוהות ומעודדים מהנחלת ההפסד הראשון להפועל חיפה מהשבוע שעבר ומהעובדה שנצחון חוץ אתמול על האורדונים היה משווה את נקודותיה להפועל המקומית.

מהלך המשחק:

אליצור קרית אתא הובילו בתחילת הרבע הראשון אך ריצת 16:0 של הפועל המקומית הורידה אותה ליתרון 23:17 בסיום הרבע הראשון, אותו עליו שמרה הקבוצה עד הסיום.

מלך הריבאונדים של הקבוצה (ושל הליגה) ראשד מאדן הורחק לאחר עבירה טכנית שניה במהלך הרבע השלישי דבר שאיפשר לאורחים לצמצם את ההפרש. ובאמת ברבע האחרון אליצר קרית אתא הצליחו לצמצם מעט את ההפרש, שהגיע בשיאו ל-19, עד ל- 6 הפרש, דבר שיצר דפיקות לב אצל האוהדים המקומיים והגדיל את המתח של משחק שברובו היה חד צדדי.

את הפועל רמת גן הוביל יונתן ניר עם 16 נקודות כשעומר טל תורם 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים (ו-12 נק'), ראש טבלת קלעי הליגה, רוברט גלן שנפצע כאמור ברבע הראשון עוד הספיק לקלוע עבור רמת גן נקודות (2 ריב').

בעקבות הנצחון הפועל רמת גן עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה לפחות עד להשלמת המחזור ולמשחקיהן של מכיב רחובות והפועל חיפה.

משחקה הבא של הפועל רמת גן יתקיים במוצ"ש 5.12 כשהפועל תארח באולמה הביתי בזיסמן מול מכבי קרית גת, שקודם לכן תתמודד מחרתיים מול הפועל חיפה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf