שואפים גבוה: הולכי קביים באירועים

שואפים גבוה: הולכי קביים באירועים

אי אפשר להחמיץ אותם. הם גבוהים, ובולטים בתלבושות הצבעוניות שלהם. את הולכי הקביים אנחנו מכירים ממופעי הקרקס השונים ברחבי העולם. לא פעם, אנו רואים אותם בתכניות וסרטים כשהם משמחים את הקהל ומלהיבים אותו באמצעות פעלולים שונים כמו להטוטים או סרטים צבעוניים. את הפעלולנים הססגוניים האלה אנחנו יכולים לראות הרבה גם באירועים בארץ.

הולכי קביים לכל אירוע שרק תוכלו לחשוב עליו

מארגנים אירוע? מעוניינים להדהים את האורחים שלכם ולספק להם אטרקציה שהם לעולם לא ישכחו? הולכי קביים מיומנים ומקצועיים הם התשובה. אלה כמה אירועים שבהם יכולים הפעלולנים האלה לשבור את הקרח וליצור אווירה משמחת ועליזה:

  • חתונה – אחד האירועים הגדולים והמשמחים ביותר המתרחשים בחייכם הוא החתונה. אתם מתכוננים אליה במשך שנה שלמה: קובעים תאריך, מזמינים אולם, בוחרים שירים וטועמים מנות קייטרינג. בנוסף לכל זאת, לאירוע גדול צריכים להגיע אנשים גבוהים. הולכי הקביים ישדרגו לכם את האירוע, ינעימו את זמנם של האורחים ויעזרו לכם להירגע מכל הלחץ שמסביב.
  • בר מצווה/ בת מצווה – בין אם בחרתם לארגן מסיבת בר מצווה/ בת מצווה בתוך אולם גדול ובין אם בגן אירועים מתחת לשמים הפתוחים, הולכי הקביים יעזרו לכם לשדרג אותו. צוות של אנשים מקצועיים יעשו הכול כדי שהילדים שלכם יהיו מרוצים: יצטלמו לסלפי, יראו פעלולים מרהיבים ועוד.
  • ירידים והופעות הפתוחות לקהל הרחב – אולי המקום הבולט ביותר שבו תראו הולכי קביים הוא יריד המיועד לילדים. הילדים הקטנים אוהבים לגשת אל האנשים הגבוהים כדי לבחון אותם מקרוב ולהתפעל מהם. וירידים לא חסרים. זה יכול להיות יריד תחפושות לפורים, יריד לחול המועד פסח וסוכות או יריד מגניב לסיום השנה, הופעת רחוב צבעונית, פסטיבל לציון אירוע כלשהו ועוד.
  • מסיבת יום הולדת גדולה – רוצים לערוך מסיבת יום הולדת ענקית ולהזמין את כל הכיתה? מעוניינים באטרקציה מרהיבה שהם לעולם לא ישכחו? הזמינו הולכי קביים לאירוע.
  • אירוע חברה – הולכי קביים הם הפעלולנים המושלים לאירוע חברה רציני שבו אתם רוצים לשבור מעט את האווירה ולהפתיע את העובדים והמנהלים כאחד.
  • מסגרות חינוך – פעלולי האנשים הגבוהים מתאימים לאירועים במוסדות חינוך כמו גני ילדים ובתי ספר יסודיים.

המקום שבו מתרכזים כל סוגי האומנויות

מחפשים אטרקציות לאירועים? בחברת עמית לאומנויות, בבעלותו של עמית ג'רבי, תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים. עמית הוא אמן קרקס מקצועי ובוגר בית ספר לתאטרון "לי סטרסברג" שבלוס אנג'לס. הצוות של עמית מארגן הופעות במקומות שונים ברחבי הארץ. תוכלו להזמין מגוון רחב של מופעים וליהנות מכל רגע: לצד הולכי קביים ולהטוטנים תמצאו מופעי טבעת ענקית (מיוחד לחתונות), סדנאות קרקס, מופעים שונים, יום הולדת קרקסי במיוחד ועוד.

אז אם גם לכם נמאס לחגוג אירוע שגרתי שבו יש רק אוכל וקצת מוסיקה, אתם מוזמנים לפנות לעמית לאומנויות – מופעי קרקס לאירועים ולהתחיל ליהנות מכל רגע.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf