שבעה טיפים לפינוקים ביתיים שמתאימים בדיוק לתקופה הקורונה

שבעה טיפים לפינוקים ביתיים שמתאימים בדיוק לתקופה הקורונה

מגפת הקורונה מלווה את חיינו זמן רב משציפינו, ושגרת חיינו עדיין אינה שבה לאיזונה. מדובר בתקופה מאתגרת בהחלט, כזו שמאלצת אותנו להסתגל במהירות לשינויים ולשמור על אופטימיות ותקווה שיגיעו ימים טובים יותר במהרה. על אף הקשיים שמביאה איתה התקופה המורכבת הזו, עדיין ישנם דברים רבים שבהם ניתן להיעזר כדי לרומם את מצב הרוח ולהקליל את האווירה. הנה שבעה רעיונות לפינוקים ביתיים שיעזרו לכם להתעודד בתקופת הקורונה.

קפה משובח

בתי־הקפה סגורים כבר תקופה ארוכה ואין ביכולתנו לקנות קפה מחוץ לבית. למרבה המזל אנו חיים בתקופה שבה אפשר בקלות לרכוש מכונת קפה מקצועית לבית, וליהנות מקפה משובח ממש כמו של בית קפה. לכל אחד מאיתנו יש את שגרת הקפה שלו, ובאמצעות מכונה הפועלת על קפסולות נספרסו או על קפסולות אחרות, נוכל לבחור את חוזק הקפה ואפילו את טעמו. קפסולות בטעמים יחודיים כמו וניל, אגוזי לוז או קרמל ישדרגו את הקפה במיוחד. טיפ קטן לקינוח נהדר ופשוט: שימו כדור גלידה וניל בכוס, ומזגו מעל אספרסו בטעם קרמל, ההנאה לגמרי מובטחת.

ספא ביתי

אם אין ספא בחוץ פשוט הביאו אותו לתוך הבית. אז נכון, כנראה שלא תבנו סאונה או ג'קוזי בסלון לכבוד המאורע, אבל ספא יכול להתבטא גם בפרטים הקטנים. השקיעו בקרם גוף בריח שמימי, הדליקו כמה ריחות ריחניים ואפילו שימו מסכת פנים מפנקת. למי שיש בן או בת זוג בבית, אפשר גם להוסיף עיסוי של ממש עם שמן ארומטי.

השקיעו במשחק קופסה חדש

משחקי הקופסה אינם שמורים לילדים בלבד, למרות שגם אלה יכולים להיות מהנים עבור המבוגרים. אם אתם נהנים מלבלות זמן איכות שאינו כולל צפייה בטלוויזיה, מומלץ להשקיע במשחק קופסה מגניב ומאתגר, שיעביר לכם כמה שעות טובות בזמן שאתם בבית. כמובן שאם ישנם ילדים בבית, כדאי לרכוש משחק קופסה לכל המשפחה.

ערב סרטים מהסרטים

עולם הקולנוע הושפע מאוד מתקופת הקורונה, וכעת כמעט כל הסרטים החדשים יוצאים הישר לטלוויזיה ולשירותי הסטרימינג השונים. אמנם אנו כבר לא יוצאים אל בתי־הקולנוע כדי לצפות בסרטים, אך אין זה אומר שאי אפשר להפוך את הצפייה לאירוע. כדי להפוך את ערב הסרטים הביתי שלכם למפנק במיוחד, הצטיידו בשלל חטיפים טעימים שאתם הכי אוהבים. כמובן שכדאי להשקיע בשמיכות וכריות נעימות ורכות כדי שתוכלו להשתרע על הספה בחופשיות.

הזיזו את הגוף

פעילות גופנית תורמת רבות לבריאות הפיזית שלנו, אך יש לה גם תפקיד משמעותי בשיפור הבריאות הנפשית. ההורמונים המופרשים בזמן שאנו עושים ספורט מיד משפרים את מצב הרוח, לא משנה איך הרגשנו קודם לכן. כדי שתהיה לכם מוטיבציה לעסוק בפעילות גופנית בבית, רכשו מזרן יוגה איכותי, ובגדי ספורט מקצועיים אשר יהפכו את הפעילות לנוחה ומהנה יותר.

הכינו מתכונים חדשים

בעקבות הקורונה לכולנו יש הרבה יותר זמן פנוי מבדרך־כלל. לאוהבי הבישול שביניכם, זהו הרגע המושלם לנסות מתכונים הדורשים מעט יותר השקעה ופנאי. הכינו פסטה מאפס, למדו איך להכין כופתאות, תאפו קינוח מורכב. זה הרגע לבשל ולאפות כל מה שחלמתם להכין ולא מצאתם את הזמן לעשות זאת.

חזרו לקרוא ספרים

כמעט לכולנו יש מספר ספרים חדשים על המדף שאותם הבטחנו לקרוא ברגע שיהיה לנו זמן פנוי. ובכן, עכשיו אתם יכולים סוף־סוף לפתוח ספר ולצלול לתוך העולם הקסום שמתחבא בתוכו. אין דבר מפנק יותר מספר טוב שלוקח אותנו להרפתקה מבלי שנצא אפילו לרגע מפתח ביתנו.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf