שאלות ותשובות בנושא של איטום גגות מרוצפים

שאלות ותשובות בנושא של איטום גגות מרוצפים

לרוב הבתים בישראל ישנם גגות מרוצפים אותם רצוי לאטום באופן שיימנע חדירה של מים מהגשם, יבודד חום וקור, יגן על בריאות המבנה ועוד. בעלי בתי רבים בישראל מוצאים את עצמם שואלים שאלות רבות בנוגע למתי ואיך, הם צריכים לגשת לאיטום הגג המרוצף שלהם.
אז בואו נתחיל לסקור את השאלות והתשובות לאותן שאלות שיכולות להעסיק בעלי בתים בעלי גגות מרוצפים:
1) מתי זקוקים לאיטום גגות מרוצפים – לאחר סיום הבנייה של מבנה, שיפוץ או הוספה של חדר. בנוסף לכך גם במקרה של הופעת סדקים ורטיבות על הקירות והתקרה. כאשר יש חשש לפגיעה באיכות המבנה שברשותכם.
2) למי מומלץ לפנות – רק למומחים בעלי ניסיון של שנים רבות באיטום גגות מרוצפים.
3) מה הנקודות החשובות לשים אליהן לב- א. אתם חייבים לוודא שהחברה שאת שרותיה אתם שוכרים, עובדת עם חומרי הגלם ברמה הטובה והבטוחה ביותר עבור בריאותכם.
ב. זמן העבודה המשוער לריצוף הגגות. ג. הנזק או האיום ממנו אתם מבקשים מהגג להדוף.
4) מה המחיר- הצעת מחיר יכולה להינתן רק לאחר היכרות עם המבנה וצרכיו לכן מומלץ לפנות כמה שיותר מהר, לגורם מוסמך שיוכל לספק לכם את הידע הדרוש, על מנת להחליט האם הגג המרוצף שלכם זקוק לאיטום.

איטום גגות

איטום של גגות וגגות מרוצפים נועד בעיקר כדי למנוע חדירה של גשם, והם עשויים באופן מסורתי מחומרים זמינים מקומיים כגון טרקוטה או צפחה. כמו כן משתמשים בחומרים מודרניים כגון בטון, מתכת ופלסטיק ובחלק מאריחי החמר יש זיגוג עמיד למים. אריחי גג 'נתלים' ממסגרת הגג על ידי התקנתם בעזרת מסמרים. האריחים תלויים בדרך כלל בשורות מקבילות, כאשר כל שורה חופפת את השורה מתחתיה כדי לא לכלול מי גשמים ולכסות את המתלים המחזיקים את השורה למטה. בדומה לרצפות גגות שימשו כדי לספק מעטפת הגנה ממזג האוויר.
מומלץ לפנות למומחים בעלי ניסיון רב באיטום גגות מרוצפים. כזה שיכול להתבצע בשימוש בחומרים שונים בהתאם לאריחים ולהגנה אותה הם אמורים לספק.
איטום גגות מרוצים היא פעולה אשר מומלץ לבצע כאשר:
– בונים או סוגרים מרפסת או חצר לחדר
– לשפר את האיטום
– לתקן איטום קיים שאינו מספק או מיושן
– בהימצאותם של סימני רטיבות על התקרה

מומחים לאיטום גגות מרוצפים

בחברת אדלר ובנו לזיפות וסיוד גגות מתמחים באיטום גגות מרוצפים מעל 50 שנה, ובעלת ניסיון באיטום גגות מרוצפים בכל חלקי הארץ. בחברת אדלר ובנו פועלים מתוך החזון לספק לקהל לקוחותיה את השירות האמין, האיכותי והמסור ביותר ובמחיר השווה ביותר. זקוקים לאיטום הגג? בעלי גג מרוצף? פנו לאדלר ובנו כבר היום ותזכו לשירות הטוב ביותר שכסף יכול לקנות, עם הביטחון בבחירה בחברה אמינה ובאנשי מקצוע שיראו את הצרכים שלכם לפני הכול.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf