רשימת המתנות שכל יולדת תשמח לקבל

רשימת המתנות שכל יולדת תשמח לקבל

אתם מחפשים רעיונות למתנות כיפיות, מתוקות וחגיגיות שיתאימו במיוחד לאימא החדשה? הרגע שבו האישה הפכה לאימא הוא הרגע הכי חסר אנוכיות, מתיש ומתגמל בחיים. לכן, אתם רוצים להעניק לה משהו מתוק שיעזור לה להתחיל במסע החדש והמרגש זה.

נכון, אתם תמיד יכולים לבחור במתנה לתינוק כמו בגד ניו בורן נוח וחמוד, אבל המתנות הטובות ביותר לאימהות חדשות הן אלה שמעוצבות בקפידה, ארוזות במלאכת מחשבת ובאותה מידה גם פרקטיות. מתנות שיוכלו לעזור לה לנווט בקלות רבה יותר בפרק החדש הזה בחיים שלה.

מתנות לאימהות חדשות שאינן מיועדות לתינוק

אין ספק שכל אימא תשמח לקבל את אותם מתנות לידה מעוצבות להפליא, המכילים כמה פריטים איכותיים, שימושיים או מפנקים כמו – שמיכה סרוגה, חיתול בד ענק, בגד גוף מעוצב ותמונה לחדר הבייבי. הגעתו של תינוק חדש מרתקת את כולם, ולכן ניתן להבין למה רשימות המתנות ליולדת כוללות פריטים מקסימים לתינוק. אבל לעתים קרובות, המתנות הטובות ביותר לאימהות טריות, הן אלה שמיועדות לה. זו דרך נהדרת לחגוג את האירוע, לפנק אותה ולהזכיר לה שהדאגה לעצמה חשובה לא פחות מהטיפול בבייבי שלה. אחרי הכול, כשהאם שמחה גם התינוק שמח.

הנה רשימה של מתנות חדשות ואופנתיות שהיולדת תשמח לקבל בשביל עצמה:

  • ערכה לטיפול עצמי ולטיפוח הגוף – התקופה שלאחר הלידה עלולה להתבטא בהרס העור של האימא. ואם היא גם מניקה, היא בטח תחפש מוצרי טיפוח נקיים שיהיו בטוחים לשגרת הטיפול העצמי שלה. סט של תחליב סבון מרגיע לגוף, קרם גוף ומברשת נחמדה לשיער, יכולים להיות מתנה טובה לאימהות טריות שרוצות להשיב לעצמן את העור ואת השיער הזוהר.
  • כרטיס מתנה לארוחת גורמה – בין הטיפול בתינוק, תפיסת תנומה קלה באמצע היום, ודאגה לכול שאר משימות הבית – להורי התינוק שזה עתה נולד אין זמן להכין לעצמם ארוחת גורמה. ולכן, המתנות הטובות ביותר להורים הן אלה שכוללות האכלה שלהם. אם אתם לא יכולים להכין להם ארוחה טעימה בעצמכם, תוכלו לפנות לחברות המציעות שף פרטי לאירועים שונים, ולבחור את הארוחה שתרצו להביא אליהם ישר הביתה.
  • חלוק קטיפתי ומפנק – בין אם האימא צריכה לשלוף את עצמה מהמיטה בשעה שלוש לפנות בוקר כדי להאכיל את הבייבי, ובין שהיא מעדיפה להסתובב בפיג׳מה בבית מהבוקר עד הלילה – חלוק נעים הוא משהו שכל אימא חדשה תרצה שיהיה בהישג ידה. חלוק קטיפתי מכותנה יכול להציע נוחות דמוית ספא לאימא הכי מותשת בסביבה.
  • שרשרת עם טביעת הרגל הראשונה של התינוק – אתם מחפשים מתנה ממש ייחודית ליולדת? אין דבר יותר מיוחד מטביעת הרגל של הבייבי. היום, עם כל אפשרויות ההתאמה האישית שמציע עולם התכשיטנות, אפשר להזמין לאימא שרשרת עם תליון מדהים שעליו טביעת הרגל שלו, שתאפשר לאימא להחזיק את הבייבי שלה קרוב ללב, לא חשוב היכן היא נמצאת. אפשר להזמין תכשיט זה בזהב או בכסף.
  • מאפה ארוז בקופסת מתנה – כמעט ואי אפשר לחשוב על דרך מתוקה יותר לברך את האימא החדשה. עוגיות איכותיות בגודל של ביס ובטעמים שונים, ארוזות בתוך קופסה מהודרת, יכולה להיות אחת המתנות שהיא הכי תעריך בעולם.
  • זר פרחים אורבניים – פרחים הם תמיד סימן מוערך לברכה, אבל הם מתנה טובה במיוחד כשהפרחים מאירים את ביתם של ההורים החדשים. זר יפה יכול לשקף את השמחה על בואו של התינוק החדש. בנוסף, בין מתלה הכביסה בפינת החדר לערימת הכלים בכיור, הפרחים יכולים להוסיף רעננות מבורכת לבית העסוק בלי סוף.
  • חולצה לאם שחובקת את התינוק – מתנה נהדרת במיוחד לימים הראשונים האלה עם התינוק וכול הבלגן. זו ההזדמנות שלכם לסלול את הדרך לאימא להתחבר אל התינוק שלה באמצעות חולצה שעוטפת את גופה ונצמדת לעורה, כאשר בתוכה מונח לו התינוק בכיף ובנוחות. החולצה העוטפת והצמודה לא משמשת רק כמו כיס של קנגורו שמציע המון יתרונות מוכחים, אלא גם משחררת את הידיים של האם כשהיא יושבת לה לנוח. מתנה לאימא חדשה שמאפשרת לה ליהנות מכוס קפה או לגלוש בטלפון שלה בזמן שהתינוק נח צמוד אליה, היא תמיד רעיון טוב.
  • ערכת התאוששות בסיסית לאחר הלידה – חייה של האימא הטריה מלאים אולי בהתרגשות ואהבה, אבל הם בהחלט לא זוהרים. החלמה והתאוששות לאחר הלידה יכולה לגבות מחיר מגוף האישה. עזרו לה לטפל בעצמה באמצעות ערכת פינוק וטיפוח עמוסה במוצרים שמקדמים את הריפוי, בלי הרבה עבודה וטרחה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf