ראש השנה 2019: האאוטפיט המושלם לערב החג

ראש השנה 2019: האאוטפיט המושלם לערב החג

בראש השנה נהוג לאכול ראש של דג ולטבול תפוח בדבש, אך גם נהוג לרכוש בגד חדש, ואם נדייק בגד לבן חדש, וזאת בשביל לתמוך בתחושת ההתחדשות שעמה מבקשים לפתוח את השנה החדשה, ועל כן נעבור לבחון מהו האאוטפיט המושלם עבור ערב החג, בין אם הוא נחגג עם חברים ובין אם הוא נחגג עם בני משפחה, כאשר מראש נציין שעל מנת להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין, גם אין לשכוח לרכוש נעליים חדשות, משמע מדובר בתלבושת מלאה מכף רגל ועד ראש.

שנתחיל מלמטה

אם נתחיל את הבחינה מלמטה, נציין שראשית יש לבחור את סוג הנעליים הרצויות, ומי שמחפשת אחר יעד ייחודי ואיכותי, משמע מי שמחפשת אחר נעליים מרהיבות ובו זמנית מאוד נוחות, תגלה שהשילוב המושלם מחכה בחנות "פריטי בלרינס", וכפי שהשם מרמז, אכן מדובר בחנות ייחודית ששואבת השראה מעולם הבלרינה, כך שמדובר בנעליים נשיות ואיכותיות, נוחות ומעודנות, עובדה שמאפשרת למצוא מבחר דגמים אלגנטיים וחגיגיים.

מרשים ובו זמנית קליל

החג הזה תלבשי לבן מרחף, לבן קליל, לבן נושם, לבן קיצי. אי לכך בעת בחירה יש להתמקד בסוג הבד, כאשר בד נושם עשוי להוות בחירה ראויה, ואילו אלמנטים משלימים וטבעיים עשויים לסגור כראוי את ההופעה. כך למשל תוספת של תכשיט משנהב או עץ עשוי לעבוד היטב, וזאת לצד חולצת פשתן לבנה, סיכת פרחים בשיער אסוף ואפילו תיק יד בגוונים בהירים.

שיק עם הרבה רוח

ראש השנה 2019 מהווה הזדמנות נהדרת להוציא מהארון את כל הבגדים הלבנים והרחבים, אלו שלוקחים לאחור לטיול בזמן אל שנות ה70. פה החוכמה היא לשלב בגדים רחבים עם פריטים יותר צמודים, כך שהדו שיח בין צמוד לרחב מייצר עניין חגיגי ומעניין, אותו מומלץ להשלים עם תכשיטים צבעוניים, כאלו שגם כן משחקים על התפר שבין בוהו שיק ליוקרתי.

פרחים גבירותי פרחים

לצד הלבן האהוב, טוב לדעת שבחג ראש השנה גם אפשרי ליהנות מבדים פרחוניים, ולו כי מדובר בעונת האביב – בזמן פרחוני וריחני. פה נחדד שאין הכרח לבחור בין בד לבן לבין בד פרחוני, אלא החוכמה היא לשלב. שנדגים? ניתן לקחת חולצה לבנה ולהצמיד לה חצאית פרחונית ארוכה, ניתן לקחת חולצת כפתורים פרחונית ולהתאים לה מכנס מחויט לבן, ניתן לאסוף את השיער במטפחת לבנה ולשלב סיכת פרחים, ניתן לבחור בשמלה פרחונית ולהשלים את ההופעה עם צמידים עדינים מעור לבן וכדומה.

קלאסי עם טאצ' אישי

לבסוף נציין שתמיד ניתן לחזור אחורה לבחירה המנצחת: חולצה לבנה מכופתרת, או פשוט חולצה לבנה מושקעת, להן נחבר מכנס מחויט, ג'ינס מוקפד, חצאית מחמיאה וכמובן גם נעליים אופנתיות. החוכמה היא לקחת אלמנט לבן מרשים ולהוסיף לו טאצ' ייחודי, כזה שיגרום להרגיש יפים וחגיגיים לקראת השנה החדשה. חג שמח, לבן ונאה!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf