קורס מעצבים גרפיים

קורס מעצבים גרפיים

עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת אנחנו נתקלים מידי יום החל מפרסומות שרודפות אותנו באתרי אינטרנט או בפיסבוק על ידי פרסום מותגים או מוצרים שונים. הדרישה לשוק העיצוב גרפי רק עולה ועולה בשנים האחרונות כי צריכים מעצבים גרפיים גם לעולם ההדפסות וגם לעולם ההייטק. בעשור הקודם בוגרים של מסלול לימודים מעצבים גרפיים היו פונים לעבודה אך ורק לענף הדפוס עם השינויים הטכנולוגיים שאנו ערים אליהם בעשור האחרון נוצר ביקוש עצום מצד חברות לבניית אתרים או משווקים דרך הרשת לגרפיקאים ומעצבים שמבינים את חוקי האינטרנט השונים

לימודי יסודות העיצוב כללים חשובים ותוכנות גרפיות

מעצבים גרפיים לא עובדים רק על התוכנות בגרפיקה ממוחשבת בלבד אלה לומדים את כללי העיצוב השונים במסגרת לימודי קורס מעצבים גרפיים חוקי העיצוב נמצאים ומיושמים בתוכנות של חברת אדובי. התוכנות הפופולריות שאיתם עובדים הם הפוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת אינדיזיין. כל תוכנה מבצעת עיצוב כזה או אחר והשילוב של כל התוכנות הגרפיות הוא המקצוע מעצב גרפי או גרפיקאי. חוקי העיצוב יהיו שילוב של אלמנטים בהתאם למסר שאותו רוצים להעביר לציבור החל משילוב של אלמנטים עם צבעים חמים או קרים. התאמה של קונספט גרפי נכון כדי לגרום לעסק להיות חזק עם נוכחות בעיצוב. כל הנושאים הללו תוך יישום התוכנות הגרפיות מתבטא בסיום הלימודים בתיק עבודות אותו מגיש המעצבים הגרפיים המתחילים לחברות איתם הם רוצים לעבוד.

שכר מעצבים מתחילים לאחר לימודים מעצבים גרפיים

עקב הביקוש הרב לכוח אדם מקצועי בתחום נוכל לראות שהשכר הרקיע שחקים מעצבים מתחילים ללא ניסיון בעולם האינטרנט וההייטק יכולים להתחיל עם שכר של 10,000 ש"ח נטו. הביקוש מצד עולם הייטק משאיר את עולם הדפוס ללא כוח אדם שיספק את הצרכים שהתעשייה צריכה. הביקוש מצד ההייטק הוא לעיצוב גרפי של אתרי אינטרנט או החלה של שפה חזותית בהכנת אפליקציות שנהפכו לשימוש יום יומי בקרב הציבור. בסיום הלימודים מעצבים גרפיים צריכים לצאת עם תיק עבודות, אף אחד לא מסתכל על התעודות בתחום זה מה שרוצים לראות זה אך ורק דוגמאות עיצוביות שהמעצבים עשו כדי לראות כיצד הם מעבירים קונספט עיצובי תוך מתן דגש רחב על המסרים שרוצים להעביר.

דרושים בעיצוב גרפי

מעצבים גרפיקה שמסיימים לימודים יראו לאחר הלימודים את הביקוש האדיר מה שיוצר בלבול עצום  לאיזה נישה לפנות ומה הכי נכון להם. יש כאלה שלאחר הלימודים יתחילו לעבוד מהבית בתור פרילנסרים או כסטודיו עצמאי לעיצוב גרפי. בפייסבוק יש מאות קבוצות למדורי דרושים שזוהי דרך ממש טובה להתחיל לחפש עבודה בתחום הזה, חוץ מהפייסבוק הרשת מלאה באתרי דרושים שונים שם תוכלו לשלוח תיקי עבודות לחברות שונות. במידה והתיק עבודות יראה מקצועי ואמין יזמינו אתכם לראיון עבודה בעיצוב גרפי.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf