קבלת החלטה על סביבת מגורים בקריות

קבלת החלטה על סביבת מגורים בקריות

תושבים רבים מתלבטים לגבי סביבת המגורים שהיא המתאימה להם ביותר. הם בוחנים את היתרונות ואת החסרונות של כל אחת מהשכונות בקריות, כדי לקבל החלטה בנושא זה.

סביבת מגורים בקריות

כאשר מדובר ברווקים, חשוב להם לגור קרוב להורים, לחברים ובמקום שיש בו נגישות נוחה למקום העבודה שלהם. לכן הם מחפשים דירה בסביבה המוכרת להם ומעניקים עדיפות לשכונה שיש בה כבישי גישה נוחים לכבישים המרכזיים, אזור שאין בו פקקי תנועה בדרך כלל, תחבורה ציבורית נוחה כמו אוטובוסים, או תחנת רכבת סמוכה.

רבים מהם מעדיפים לחפש דירות להשכרה בקרית מוצקין לאור הקרבה לתחנת הרכבת וכך לחסוך את הצורך להגיע במכונית או בתחבורה ציבורית, לתחנת רכבת זו או לאחת מתחנות הרכבת הסמוכות לקריות.

כאשר מדובר במשפחות עם ילדים, הנטייה היא להישאר בסביבת המגורים הנוכחית כדי לא ליצור שינויים משמעותיים עבור הילדים כמו מעבר לגן ילדים חדש באמצע שנת הלימודים או מעבר לבית ספר אחר. אומנם ילדים מסתגלים מהר מאד לחברים חדשים ולסביבת מגורים חדשה, אך יש עדיפות ליצירת ביטחון בסביבת מגורים זהה.

בחירה בין הקריות

בקריות יש שכונות וותיקות שמורכבות רובן מבניינים נמוכים ומאד ישנים ומצד שני יש גם שכונות חדשות. רוב הציבור מעדיף לעבור לשכונות החדשות לאור היתרונות הרבים שלהן. השכונות החדשות מתוכננות בקפידה מראש ויש בהם בניינים רבי קומות עם היצע נרחב מאד של דירות בגדלים שונים. החל בדירות קטנות של שלושה חדרים, דירות מרווחות של 5-4 חדרים ודירות ייחודיות כמו דירות גן, דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוזים רחבי ידיים. ברוב המבנים החדשים קיימות מרפסות בגדלים שונים, אשר מעניקות תוספת נפלאה לכל דירה.

מעבר לכך בוצע גם תכנון סביבתי בשכונות החדשות. ברובן יש שירותים קהילתיים ברמה גבוהה, בתי ספר איכותיים, גני ילדים מאובזרים, פארק ירוק ובו גני שעשועים ומדשאות מטופחות, מתנ"ס, מרפאות, קאנטרי קלאב ומרכז מסחרי. בשכונות הללו הכול נגיש וכך אפשר להגיע במרחק הליכה מנקודה לנקודה.

שכונות חדשות נבנות כל הזמן

בשנים האחרונות הוקמה שכונת גבעת הרקפות שהיא שכונה איכותית וענקית בקרית ביאליק וכעת נבנים בה מבנים חדשים וגם בשכונת אפקה. בקרית מוצקין בונים את שכונות האומנים ובקרית אתא את גבעת אלונים. מי שאוהב לגור בסמוך לחוף הים רוכש דירה באחד מרבי הקומות של שכונת גלי ים בקרית ים. השכונות הללו הן בעדיפות בחיפוש סביבת מגורים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf