קבלתם כבר הזמנה למפגש ראש העיר עם תושבים?

קבלתם כבר הזמנה למפגש ראש העיר עם תושבים?

אצלינו בשכונת "הראשונים" נערך ביום ראשון האחרון מפגש, נעשתה הכנה רבת מאמצים לכנס את התושבים ולנסות לשכנע כי טוב לנו השילטון המקומי. וכך זה התנהל, לאורך כל הקדנציה שלהם, הם נושאים מעל ראשיהם זחיחות כוחנית. אולם בית הספר היה עורך ומוכן לכמות נכבדת של משתתפים ואכן זינגר והחבורה הגיעו כמקצועניים שלמדו את העבודה, קישוטי חג פוליטיים עיטרו את האולם, דגל ישראל ודגל רמת גן עמדו להם בצד הבמה, תחושת גאווה.

זינגר הציג מצגת, ממש מקצועית, הראה את כל השיפורים של המערכת, הציג את הטכנולוגיה החדשה ודרש מהתושבים לחכות בשקט לשלב השאלות. הם התנהגו כצפויים לקרב, מוכנים לזעם התושבים, זינגר סיפר לנו יפה איך הם קבלו את פרס "ניהול כספי תקין" , בשנים , 2014-2015 שהוענק על ידי שר הפנים אריה דרעי. כי הכל זה שיווק בחיים, לולא היו כמה אנשים אינטלגנטיים ואמיצים שעמדו בתור לשאול שאלה או להתלונן, אפשר היה לסיים את המצגת ולהגיד, אהווה, כפיים, איזה יופי של שלטון מקומי.

אבל לא כך הם הדברים, כשהמצגת היפה והמושקעת הסתיימה וניתן לתושבים לדבר התחילו לעלות כל הבעיות.

16129690_10211089137178441_1494285264_o

תושב וותיק מהשכונה התלונן על ההתנהלות בעירייה, הוא סובל מעטלפים, הוא ממש סובל, אם הייתם שומעים אותו הייתם רואים את אבא שלכם או סבא שלכם שסובל ככה מעץ מלא עטלפים בכניסה לבניין והעירייה לא מטפלת בו ומזלזלת בפניות החוזרות שלו לדבריו.

תודה לאל על האמיצים, תודה לאל על אלו שלא מפחדים להגיד את האמת.

תושב נוסף, עו"ד מוכר, התלונן וטען כי הוא מייצג 30 תושבים בשכונה, התלונן על הבנייה והתשתיות, סיפר איך הם בשילטון נקמניים, מתנהגים בבריונות כלפי התושבים שדורשים לעצור פרוייקטים שדורשים בטיחות ובטיחון לילדהם בשכונה שלהם, מקבלים מכתבים מאיימים, "במקום לפתור את הבעיות, אתם נוקמים בתושבים". שאפו עלייך תושב יקר.

16129754_10211089134178366_292526628_o

תושב אמיץ נוסף, תיאר גם הוא את המצב העגום שנוצר בשכונה שלנו, מחסור בחנייה, צפיפות, סכנות סביב הבנייה ועל הפרוייקט תמ"א עם החריגות ההזויות שהתקבלו שם (בתש"י) על הגנים שבנו כמחטף ושיקרו שאלו גנים לתושבי השכונה ונלחמו בתושבים בכל הכוח,  תחושת הפקר.

אימא צעירה, חדשה בשכונה, תיארה את אכזבתה הגדולה, היא חיזקה את דבריהם של קודמיה ואף הוסיפה  כי לא ניתן לעבור עם עגלת תינוק עקב הבנייה המרובה. והקקי, אין אכיפה, כל המדרכות קקי, אין משפחתונים בשכונה, אישה צעירה שדברה מהלב, "חשבתי שבאתי לרמת גן שתהייה לנו איכות חיים פה".

אני לא יודעת מתי התושבים ששאלו שאלות יקבלו תשובות ובאיזה פורמט זה יהיה, אם יהיה..

רמת גנית מלידה – מאיה כהן בן שלוש

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf