ציוד לבעלי חיים – באיזה ציוד כדאי להצטייד בימי הסגר והחגים?

ציוד לבעלי חיים – באיזה ציוד כדאי להצטייד בימי הסגר והחגים?

עבור אנשים רבים, הצטיידות במספיק מלאי הפכה לאחת ההתגוננויות כנגד נגיף הקורונה, כאילו מדובר בהגנה שמספקת המסכה ונטילת הידיים. כולנו ראינו סרטונים שהציגו מדפים ריקים בסופרמרקטים, שבהם היה קשה למצוא דברים בסיסיים כמו נייר טואלט, אורז או לחם.

אבל מה לגבי בני הבית האחרים שלנו, כמו החתול או הכלב? האם כדאי להצטייד גם עבורם בתקופות אלה של אי ודאות? האם מיהרתם לחנות לבעלי חיים, כדי לאגור את כל מה שנדרש כדי לטפל היטב בחיית המחמד שלכם?

האם צריך להצטייד באספקה לחיות המחמד?

למרבה המזל, היום בעידן האינטרנט, די קל לקנות מזון לבעלי חיים בכול עת. לכן, מספיק שתצטיידו במזון שיספיק לשבועיים, למקרה שבו לא תוכלו להגיע לחנות. ואם חיית המחמד צורכת תרופות, כדאי לוודא שיש לכם תרופות לפחות לשבועיים ימים.

החנויות המספקות ציוד לבעלי חיים מאושרות כעסק חיוני, כך שגם בעתות משבר, כמו הסגר בגלל הקורונה, הן עדיין פתוחות לקהל הרחב ויכולות לספק את כל הצרכים של חיית המחמד שלכם.

האם חשוב לוודא שיש לכם בבית מספיק מזון וציוד רפואי לכלב או לחתול שיספיק למספר ימים, למקרה שלא תוכלו לצאת? בטוח! יחד עם זאת, אין צורך להיכנס לפניקה ולרוץ מהר לחנות.

תמיד אפשר לגלוש באינטרנט ולמצוא את החנות המקוונת שתדאג להביא לכם את כל האספקה הנדרשת לפינוק בעל החיים שלכם, עד לפתח הבית.

גם אם חלילה תחלו, וזו לצערנו תחזית ממשית מאוד, האפשרות לשלוח לכם אספקה הביתה, היישר מהחנות המקוונת, היא מאוד פופולרית.

אם לא תילחצו מהצורך לקנות, להצטייד ולאגור, תבטיחו שהמדפים בחנות יישארו מלאים ויהיה מספיק ציוד לכלל בעלי החיים באזור. בקיצור, פחות קנייה בפניקה תסייע לשמור על מלאי סביר בחנויות ותבטיח אספקה לכולם.

אילו סוגי אספקה צריך להכין לחיית המחמד?

וודאו שיש בבית ציוד עזרה ראשונה בסיסי. תחבושות, גזה, וכדומה – יכולים להועיל מאוד בעת פציעה. גם תכשיר לעצירת הדמום למקרה של חתך, הוא חיוני (שימו לב אם התכשיר מיועד רק לציפורניים מדממות ולא לפציעות אחרות).

מבחינת תוספות וויטמינים, קחו בחשבון שהמצב הלחוץ שלכם עלול להשפיע גם על חיית המחמד. לכן, זה לא הזמן האידיאלי להכניס שינויים בשגרת המזון,  או להוסיף משהו לתזונה שלהם. כלבים, למשל, אוהבים שגרה, וכל שגרה שהייתה להם עד כה, כבר השתנתה בגלל הקורונה.

האם אנשים נוטים לאגור אספקה לבעלי חיים?

זה הגיוני לאחסן פריטים חיוניים, למקרה שתתקשו לצאת מהבית או להמתין עד שהמשלוח יגיע. אנשים, כמו שהם נוטים לאגור מזון ופריטים חיוניים בתקופות משבר, נוטים לאגור גם אספקה לחיות המחמד שלהם, וקונים מזונות ומוצרים בכמויות גדולות מהרגיל.

אבל כשאתם יודעים שהחנויות לבעלי החיים ממשיכות לפעול כל העת, גם בשכונה וגם באינטרנט, אין סיבה לאגירה מוגזמת של ציוד ופריטים שונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf