ציוד היקפי ליזם: כלים שאי אפשר בלי

ציוד היקפי ליזם: כלים שאי אפשר בלי

אז מה הוא בעצם יזם? או מי הוא? יזם כשמו כן הוא, הוא אדם אשר יוצר ומניע תהליכים שונים של יזמות. הוא יהיה בעל ערכים למצבים ולאירועים מסוימים, הוא יהיה בעל כישורים, מיומנויות ויכולות להניע שינויים, לחשוב על דברים חדשים ולממש אותם, בשבילו ובשביל סביבתו. אבל איך הוא עושה זאת? בשתי ידיו או שהוא נעזר בכלים כלשהם? זאת ועוד נגלה בהמשך. אז ציוד היקפי ליזם – כלי שאי אפשר בלי יצאנו לדרך.

האם יש מחשב נייד ספציפי אשר יזם חייב להחזיק בתור ציוד היקפי?

תחשבו על זה. מי זה יזם? יזם הוא איש בעל רעיונות רבים אשר רושם אותם במקום מסוים. בימינו, עם הטכנולוגיה המתקדמת, לא תמיד מזדמן שיהיה לנו דף ועט. הרי יותר סביר להניח שאם תכניס יד לתיק שלך אתה כנראה תמצא מחשב נייד, אייפד או אפילו את הטלפון החכם שלך. אז בתור יזם אתה חייב להחזיק מחשב נייד ואנחנו כאן היום כדי לדבר על סוג אחד ספציפי שחייב להיות ברשותך שהוא מחשב נייד hp i7. מעבד מסוג i7 הוא מעבד בעל 12 ליבות. כלומר, הוא נחשב המעבד כמעט הכי חזק בשוק אבל ללא ספק הוא הכי נפוץ וגם הכי טוב. המעבדים שמעליו הם בעיקר לגיימרים. היום כמעט כל המחשבים מגיעים עם סטנדרט של לוח מגע, כלומר הכי פשוט להוציא את מחשב ה-hp שלך מהתיק, להפוך אותו ולהתחיל לכתוב את כל הרעיונות שעולים לך בראש. בזכות המעבד החזק שלו והעיצוב שלו זה הכלי המושלם בשבילך.

אז בלי אילו כלים יזם לא יכול להסתדר?

אז כמו שכבר הבנו, יזם הוא איש אשר יש לו רעיונות רבים. את הרעיונות הוא יהיה חייב לכתוב במקום מסוים וזה סביר להניח המחשב הנייד. זהו הכלי הראשון שהוא לא יכול להסתדר בלעדיו (בינינו, אין מישהו בעולם היום שהוא בן אדם עובד ומסתדר ללא מחשב נייד). יש אנשים שיעדיפו להשתמש באייפד כדי להוסיף גם ציורים לרעיון. שזהו גם ציוד היקפי שלפעמים יותר הכרחי. בין אם החלטת להשתמש באייפד ובין אם במחשב, אל תוותר על מקלדת. לפעמים להדפיס את הרעיון נותן תמונה טובה יותר. עכבר ומקלדת. האביזרים הכי חשובים שכיום מתחברים גם לאייפדים רבים. אביזרים אלו יהפכו את העבודה שלך ליותר מהירה, נוחה והרבה יותר יעילה. את האביזר הכי חשוב שכחנו. אוזניות! אם אתה יזם שעובד עם אודיו, סרטונים, מצגות ואפילו סרטים, תמיד עדיף לך להשתמש באוזניות, מאחר ולא תמיד תעבוד בסביבה שקטה ורק כך תוכל להגיע למקסימום תוצאה. אז לסיכום, בין אם אתה יזם אשר מעדיף להשתמש באייפד או במחשב, כך או כך, כנראה שתזדקק לאותו ציוד היקפי. אין מה לעשות, יש דברים שאי אפשר להסתדר בלעדיהם.

קרדיט: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf