פיצרייה בתל אביב: 3 טיפים להזמנת מספיק פיצות במשלוח אחד 

פיצרייה בתל אביב: 3 טיפים להזמנת מספיק פיצות במשלוח אחד 

אתם מכירים את המצב הזה: אתם יושבים בבית עם החברים, ופתאום כולם מתחילים לדבר על אוכל. אתם יכולים לבשל ארוחה או להזמין, וכמעט תמיד הבחירה הברורה היא הזמנת משלוחי פיצה מתפריט של פיצרייה בתל אביב. 

פיצה שמיוצרת מחומרי גלם טריים מאפשרת אכילה ישר מהקופסה החמה, בלי להשתמש בצלחות או בכלים. פשוט לוקחים משולש ואוכלים! חוץ מזה, לא רק שפיצה היא מאכל נוח, אלא שכשאתם מזמינים מגש או שניים של פיצה גדולה במיוחד, אתם מספקים את תחושת הרעב של קבוצה שלמה. אז הנה שלושה טיפים להזמנת משלוח פיצה בכמות שתספיק לכולם: 

 

1. חישוב מספר המשולשים

רוב הפיצות מגיעות עם שישה עד 12 משולשים, תלוי בגודל, אלא אם כן אתם מפרטים בקשות ספציפיות במוקד ההזמנות של פיצרייה בתל אביב. לצורך הדוגמא, בואו נדבר רגע על הפיצות הרגילות שתזמינו, בגודל בינוני, שבדרך כלל מגיעים במגשים של שמונה משולשים. 

ברוב המקרים, אנשים אוכלים כשלושה משולשים. כך שבחישוב פשוט, אם יש לכם חמישה אנשים רעבים להאכיל, פירוש הדבר שתצטרכו כ-15 משולשי פיצה, פחות או יותר. אתם יכולים לקבל את הכמות הזו עם שני מגשי פיצות, מכיוון שהן מכילות שמונה משולשים למגש. 

כדי להיות בטוחים, מומלץ תמיד להזמין תוספת, כי עדיף שיהיו לכם כמה שאריות לאכול מאוחר יותר, מאשר שלא יהיו לכם מספיק פיצות, ואנשים יישארו רעבים. 

 

2. בדיקת הפיצות

ברוב המקרים, פיצה מורכבת משמונה משולשים במגש בינוני. בפיצות אישיות יש שישה משולשים, ואילו בפיצות גדולות יש עשרה או אפילו 12 משולשים. מספרים אלה יסייעו לכם להחליט כמה פיצות אתם צריכים להזמין ממסעדת פיצרייה בתל אביב, על מנת שכל האורחים יהיו מרוצים. 

לפי הדוגמא הקודמת, אם אתם מזמינים פיצות לחמישה אנשים, אתם יכולים להזמין מגש אחד גדול, ועוד מגש או שניים קטנים. נכון שכמות זו תספק לכם מעט יותר משלושה משולשים לאדם, אבל תמיד עדיף שיהיה לכם קצת יותר כדי שאף אחד לא יישאר רעב. אחרי הכול. פיצות טעימות גם לארוחת הבוקר. 

 

3. התאמת משלוחי פיצה לאורחים

נכון שברוב המקרים אדם אחד אוכל שלושה משולשי פיצות, אבל הנתון הזה נכון רק למבוגרים. ילדים אוכלים בסביבות משולש אחד או שניים. מצד שני, אם הקבוצה שלכם מורכבת מבני נוער רעבים, הם יאכלו ארבעה או אפילו חמישה משולשים. 

לכן חשוב להתאים את הזמנת משלוח הפיצה לאנשים שאתם מאכילים ולפרט את הכמות הדרושה לכם באפליקציית הזמנות של פיצרייה בתל אביב או באתר המסעדה, או לנציג שיענה לטלפון במוקד ההזמנות. 

חוץ מזה, חשוב גם לקחת בחשבון מה הם הולכים לעשות אחרי המפגש או מה הם עשו לפני כן. אם הקבוצה שלכם בדיוק סיימה לשחות בבריכה או שמתוכנן בילוי להמשך הערב, כדאי להוסיף כמה מנות נלוות כדי שכולם יהיו שבעים. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf