פיסול אף למי זה מתאים?

פיסול אף למי זה מתאים?

כשאתם מתחילים לחשוב על שיפור צורת האף שלכם, אתם בטח מדמיינים לעצמכם הליך כירורגי. וברוב המקרים, אתם צודקים. אבל האם שמעתם על האפשרות של ׳פיסול אף ללא ניתוח׳, שהולכת וצוברת פופולריות? נכון, ניתוח אף כירורגי הוא עדיין אחד ההליכים המבוקשים ביותר בארץ ובעולם כולו, אבל במקרים מסוימים, הליך לא ניתוחי עשוי להיות אפשרות טובה.

השאלה היא, האם פיסול אף ללא ניתוח הוא הליך שימתאים גם לעיצוב האף שלכם?

למה ניתן לצפות מהליך שאינו כירורגי?

בראשית, חשוב להבין שפיסול אף לא מיועד רק לאנשים שרוצים לשנות את האף שלהם, אבל לא רוצים לעבור ניתוח. התייחסות פשטנית שכזו עלולה להוביל לתסכול ולאכזבה.

ניתוח אף שאינו כירורגי הוא אמנם דרך מפתיעה ויעילה להפליא שמאפשרת להשתמש בהזרקת חומרי מילוי כדי ליצור אשליה של צורת אף אחרת, משופרת יותר ולהציע תוצאות מידיות כמעט ללא תקופת התאוששות; עם זאת, הליך זה לא מתאים לכול אחד.

כיצד יכול ניתוח אף שאינו כירורגי לשפר את מראה האף?

עיצוב אף המתבצע באמצעות הוספת חומרי מילוי לאף, מציע שיפורים למספר בעיות במראה האף:

  1. גשר אף משתפל מטה – פיסול אף יכול להיות אופציה טובה לתיקון מצב של גשר אף נמוך. הוספת המילוי מאפשרת לעצב את גשר האף ולהרים אותו.
  2. בליטה על גשר האף – למרות שלא ניתן להשתמש בחומרי מילוי כדי להסיר בליטה מהאף, במקרים מסוימים יש אפשרות להזריק חומרי מילוי מסביב לבליטה ולשוות לו מראה של אף ישר וחלק. זה לא יהפוך את האף לקטן יותר, אבל זה יכול לשפר את הפרופיל ואת קווי המתאר של האף. הליך זה יעיל ביותר לאנשים שהבליטה או הגבנון על אפם הוא קטן. כאשר הבליטה גדולה יותר, הבחירה היעילה יותר היא לעתים קרובות ניתוח אף.
  3. אי סדירות – במקרים מסוימים ניתוח אף שאינו כירורגי יעיל מאוד לתיקון אי סדרים או לשיפור הסימטריה של האף. הפלסטיקאי יכול למלא במדויק אזורים כדי ליצור אשליה של מבנה אף סימטרי וסדיר.
  4. שחזור מחדש – לפעמים, מטופלים שמאוכזבים מתוצאות ניתוח האף שעברו, יכולים לעבור הליך מתקן באמצעות פיסול אף ללא ניתוח. מומחה בתיקון בעיות שנוצרו לאחר ניתוח אף, מסוגל, במקרים מסוימים, לבצע תיקונים ושיפורים בעזרת הזרקה של חומרי מילוי.

אילו שיפורים לא ניתן לבצע בהליך של פיסול אף לא כירורגי?

כאמור, במקרים מסוימים פיסול אף יכול להיות תחליף מעולה לניתוח אף. אבל במקרים אחרים, ניתוח הוא הדרך היחידה שבאמצעותה ניתן יהיה להשיג את התוצאות הרצויות.

הנה כמה דוגמאות לתיקונים שלא ניתן לבצע בהליך שאינו ניתוח אף:

  1. בליטה – לא ניתן להעלים בליטה גדולה או גבנון, ללא ניתוח אף. למרות שאפשר להשתמש בחומרים למילוי האזור מסביב לבליטה כדי ליצור מראה שטוח יותר, כל מה שההזרקות יכולות לעשות זה להוסיף מסה לאף. אם אתם מקווים לתוצאה שהיא אף קטן יותר, או להסרה של הבליטה – ניתוח אף הוא ככול הנראה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.
  2. קצה אף בולבוסי – אם מה שאתם רוצים לתקן זה מזעור קצה האף הבולבוסי שלכם, לא תוכלו להשיג זאת ללא ניתוח. כאשר מתכננים לתקן את קצה האף הבולבוסי וליצור קצה אף קטן יותר ומוגדר יותר, יש צורך להסיר את הסחוס ולעצב מחדש את קצה האף. הזרקת חומרי מילוי לא תוכל להשיג את המטרות האלה.
  3. נחיריים רחבים – אם יש לכם נחיריים רחבים יותר ואתם רוצים להצר אותם, ניתוח אף הוא האפשרות היחידה. עיצוב להצרת נחיריים רחבים דורש הסרה של חלק ממבנה האף. כיוון שההזרקות רק מוסיפות לאף, לא ניתן לטפל בטכניקה זו כדי להצר נחיריים רחבים.
  4. קצה אף מושפל – אם אתם רוצים לתקן את קצה האף הצונח, לא תוכלו לעשות זאת באמצעות חומרי מילוי שלא מסוגלים להתמודד עם מצבים שכאלה. את קצה האף המושפל ניתן להרים רק באמצעות ניתוח אף.

ואם אתם תוהים, כמה עולה ניתוח אף? וכמה עולה פיסול אף? התשובות הן:

  • מחיר ניתוח אף נע בין 15,000-6,000 שקלים.
  • מחיר פיסול אף נע בין 3,500-1,500 שקלים.

המאמר נכתב באדיבות צוות המומחים של Dream Nose

דף הבית

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf