פורים ברמת גן – המדריך המלא

פורים ברמת גן – המדריך המלא

עיריית רמת-גן מציינת בענק את חג פורים. השנה יתקיים פסטיבל צבעוני ברוח החג ברוח ביאליק ובכיכר רמב"ם (אורדע), בשילוב מופעים, דוכנים ושלל הפעלות לכל המשפחה. כמו כן, יתקיימו בשכונות מגוון אירועים ומופעים ללא תשלום, כחלק מהתפיסה העירונית לפיה כל תושב יוכל ליהנות מתרבות איכותית קרוב לבית. צעירים בגילאי 18+ יוכלו לחגוג את פורים במסיבת רחוב חינמית במתחם הבורסה, עם תחפושות, מוזיקה, אלכוהול ואוכל במחירים שווים לכל נפש.

מה מחכה לכם?
פורים ענק בביאליק ובכיכר רמב"ם

פורים בענק – הפנינג ססגוני לכל המשפחה, ייערך ביום ראשון ה-12 במרץ, בין השעות 17:00-11:00. במסגרת האירוע כיכר רמב"ם ורחוב ביאליק ילבשו חג ויציעו שלל פעילויות צבעוניות ומשמחות ללא תשלום. על הבמה המרכזית יופיעו השנה: נועה קירל, רינת גבאי, מני ממטרה ואתי ספגטי. כדי להשלים את החוויה, יוצבו לאורך הרחוב דוכני משחק וניתן יהיה ליהנות מהופעות רחוב, תחרויות היתוליות ופרסים. ההפנינג ישודר בגלצ. האירוע נגיש לנכים ומונגש בשפת הסימנים ואזניות לבמה המרכזית.

purimbialik

אירועי שכונות ברחבי העיר
לאורך שבוע שלם, בין התאריכים 13-7 במרץ, יתקיימו מגוון אירועים בשכונות העיר, בהם: ירידי פורים, מתנפחים, הצגות ילדים,  הפעלות, תהלוכת תחפושות ססגונית, קריאת מגילה, אירועי פורימון של תנועת הצופים ועוד. הכניסה חופשית לכל האירועים (למעט אירועי המבוגרים במרום נווה ורמת שקמה). במקרה של גשם יתבטלו אירועים במקומות פתוחים.

clown

מסיבת רחוב במתחם הבורסה
ביום חמישי ה-9.3, בין השעות 20:00-01:00, תתקיים מסיבת פורים מטורפת וחינמית ברחוב בצלאל במתחם הבורסה. בתוכנית: הופעה חיה של טונה – הראפר הכי חם בסצנת ההיפ-הופ הישראלית; מסיבה עם וייב של הארלם עם DJ Steven Angel; ניתוח להרמת רחבה עם DJ Ori Polak; אלכוהול ואוכל במחירים נוחים מבית "גאלסה בר" ו"דוד ויוסף".

Purimstreetparty

מונדיאל פורים
ביום ראשון ה-12 במרץ, החל מהשעה 09:00, יתקיים מונדיאל פורים במגרשי הדשא הסינטטי, ליד איצטדיון וינטר – מוזמנים להתחפש ולשחק כדורגל. הטורניר מיועד לילדים בכיתות ה'-ו', ז'-ח'. הרישום הינו קבוצתי (עד שבעה שחקנים בקבוצה, מועד אחרון להרשמה: יום שני ה-6 במרץ).

הפנינג פורים בספארי
הספארי מזמין את כל המשפחה להפנינג חגיגי באווירה פורמית. במסגרת הפעילות תגלו כיצד בעלי החיים מדברים בעזרת צבעים, מהו צבע הסוואה וכיצד נצבעות נוצות הפלמינגו? בפינת צילום מיוחדת יוכלו הילדים להתחפש ולהפוך למטפלי ספארי מקצועיים. פעילויות נוספות: תחנת הדרכה והפעלה בנושא קולות בטבע, תחנת יצירת כתרי אזניים לפורים, סיורי משלוח מנות, תהלוכת שירי חיות ועוד.

בית קריניצי השתגע
בואו לגלות את סיפורה של העיר בפעילות פורימית, במסגרתה דמויות העיר, חדרי הבית וכל החפצים התבלבלו ולא ידעו מי הוא מי ומה הוא מה. מוזמנים להגיע מחופשים ולעזור, לפתור ולחבר בפעילות חוויתית מהנה. האירוע מיועד לגילאי 8-5.

על בעלי חיים והסוואה
גם בעלי חיים אוהבים להתחפש. בפעילות פורימית של מוזיאון האדם והחי, כל המשפחה מוזמנת לחפש אחר החיות המתחפשות, שהן בעלי חיים החיים בהסוואה. נכיר זבוב שנראה כמו צרעה ונחש לא מסוכן שמתחפש לארסי. כמו כן, נגלה עץ שמשמש להסוואה של בעלי חיים רבים, החל מהחרק מקלון, דרך הזיקית ועד לנמר החברבורות.

פורים בתחנת ההסברה של נת"ע
בימים ראשון ושני, ה-12-13 במרץ, תתקיים פעילות חינמית לכבוד פורים בתחנת ההסברה של נת"ע, הממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי 71. במסגרת האירוע יגלו הילדים בדרך חווייתית: איך מקימים תחנת רכבת בלב העיר? כיצד חופרים מנהרה תת קרקעית? איפה יעבור הקו האדום? מתי יוקמו הקו הירוק והקו הסגול? מה יהיו שמות התחנות? איך תשנה הרכבת הקלה את פני העיר?

  • הסדרי תנועה לאירוע "פורים ענק": בעקבות אירועי פורים שיתקיימו ביום ראשון ה-12.3, תחסם הגישה לרחוב ביאליק מפינת ז'בוטינסקי עד רחוב בן יוסף ביום האירוע, בין השעות 07:00-19:00.
    ביום ראשון ה-12.3 משעה 06:30 אין להחנות ברחוב הבאים:
    רחוב ביאליק – מרחוב נורדאו ועד בן יוסף
    רחוב הרא"ה – בין רחוב הרצל לרחוב ביאליק
    צומת לבבי – מרחוב הרצל לרחוב ביאליק
    וממוצ"ש חניון ימיני (ליד קפה רוטשילד) וחניון תחתון (הרצל)
    רכב חונה במקום יגרר!
    כמו כן תחסם הגישה (כניסה ויציאה) לנורדאו, כיכר רמב"ם (אורדע), בן יוסף ושילה.
  • הנחיות כניסה לאירוע "פורים ענק": חל איסור להכניס ו/או למכור אלכוהול במתחם האירוע; חל איסור להשתמש בנפצים ו/או חזיזים; אין להגיע עם כלי נשק לאירוע; חל איסור על פעילות רוכלות באזור האירוע; חל איסור על הכנסת בעלי חיים לאירוע; חל איסור על הכנסת אופניים חשמליים למתחם האירוע.

תמונות וסיוע: אתר עיריית רמת גן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf