עריכת וידאו ביוטיוב

עריכת וידאו ביוטיוב

בעידן המסחר הדיגיטלי השולט היום בשוק, כשזירת המסחר היא גלובלית ופועלת בכל דקה, בכל שנייה ובכל מקום על פני הגלובוס, סרטי תדמית לעסק, הפכו זה מזמן לאחד מכלי הפרסום והשיווק המוכיחים עצמם בכל פעם מחדש ואין זה פלא כי בכל רגע בו אתם גולשים באינטרנט קופצים ועולים סרטוני תדמית ושיווק התופסים את עיניכם.

מהם סרטי תדמית ליוטיוב?

היום יכול כל אחד לפתוח ערוץ יוטיוב ולפרסם בו סרטים, קליפים, חמרי שיווק תדמית ופרסום, ישנם אנשים אשר להם אלפי ומיליוני עוקבים לערוצי היוטיוב שלהם.

לכן כדאי לכל עסק חברה או חנות המוכרת מוצרים, לאמץ את השיטה ולפתוח ערוץ יוטיוב בו תוכלו לפרסם את המוצרים שלכם, סרטי הדרכה למוצרים שלכם וגם סרטי קמפיין מבצעים לחג, לעונת הקיץ, או סרטי תדמית פרסום ושיווק.

איך עורכים סרט ביוטיוב?

על מנת לערוך סרטון יוטיוב בקלות ובהצלחה, ניתן לצפות בסרטון הדרכה המסביר בפשטות ומלמד את התפעול של תכנת העריכה, אפשר להתנסות וללמוד את העריכה הבסיסית בתוך זמן קצר ,מה שיאפשר לכם לערוך לעצמכם סרט ולהעלותו חינם ליוטיוב.

תוכנות של עריכת סרטונים של יוטיוב כוללות פונקציות בסיסיות של עריכה בחינם, וניתן להתקדם ולרכוש מנוי המאפשר קבלת פיצ'רים משוכללים יותר לעריכה.

מהן פונקציות העריכה הבסיסיות הנדרשות עבור עריכת סרטון יוטיוב?

הפונקציות הבסיסיות לעריכה מתחילות בחיתוך רגיל של תמונה אחת או שוט מצולם וחיבור התמונות או השוטים זה לזה ליצירת סרט אחד ארוך המורכב ממספר שוטים מצולמים.

עוד פונקציה בסיסית היא הוספת מוסיקה, חיתוך מוסיקה ושינוי או הסרה של קטע מוסיקאלי בהתאם לצורך.

עוד ניתן לסובב את התמונה, ניתן להוסיף טקסטים על גבי התמונה, כמו כותרות המבליטות את ערכי ויתרונות המוצר או השירות שאתם מוכרים, או כותרות המבשרות על קמפיין מבצעים, או מגוון מחירים, וכדומה.

בהמשך תוכלו להוסיף גם אפקטים מיוחדים, לשנות את צבע התמונה אם ברצונכם תמונה בשחור לבן או בכל צבעוניות כמו למשל אם מתאים לכם סרטון שעובר בין צבע לשחור לבן למונוכרומאטי המשרת אתכם.

עריכת סרטוני חברה, כנסים ואירועים

כאמור ניתן לערוך ברמה מקצועית ואיכותית גם סרטוני חברה, סרטוני כנסים וסרטונים לאירועים מיוחדים, מרגשים ומלהיבים אותם תוכלו להקרין בעת האירוע על מסך גדול , סרט מקצועי שערוך כהלכה יהיה מסמר הערב וגם ביום המחרת עוד ידברו עליו ולאחר האירוע תוכלו להעלותו ליוטיוב ולהעביר אותו כמזכרת לכל האורחים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf