עיצוב מטבח בצורה מודרנית

עיצוב מטבח בצורה מודרנית

המטבח מהווה את ליבו של הבית. מעבר לכך, המטבח מהווה את כל מה שקשור לתחום הקולינריה הביתית שבכל בית. עיצוב המטבח הוא תהליך מורכב, אשר חייב להתחיל ראשית כל בסגנון העיצוב הרלוונטי עבור המטבח שלכם. כיום ניתן לבחור בעיצוב מטבח מודרני, אשר יתבסס כולו על היוקרה והמודרניזציה או, בעיצוב מטבח כפרי, שיתבסס כולו על יסודות כפריים, ישנים יותר. כמובן שכל מה שקשור למטבח יתבסס על סגנון העיצוב הנבחר. אם בחרתם לעצב את המטבח שבביתכם בעיצוב מודרני ועכשווי, חשוב מאוד שתעשו זאת בצורה נכונה ההולמת את סגנון העיצוב הנבחר.

כיצד מעצבים מטבח בצורה מודרנית

מטבח מודרני הוא מטבח עכשווי ויוקרתי. כל הריהוט שמטבח, משטחי העבודה, אבזור המטבח והמכשור שבו, חייבים לבטא באופן מובהק את המודרניזציה והעכשוויות. הסגנון המודרני של המטבח הוא סגנן בעל קווים נקיים. החומרים אשר משתמשים בה בעיצוב מודרני ויוקרתי הם: מתכת, זכוכית וממש מעט בטון. המטבח המודרני מתאפיין במוצרים טכנולוגיים מתקדמים מאוד, אשר כל אחד עונה על צורך כזה או אחר של האדם המשתמש במטבח. גם התאורה עבור המטבח המודרני, חייבת להיות תואמת באופן מובהק לסגנון עיצוב זה. לא מעט אנשים בטוחים שתאורת מטבח היא ענין שולי בכל הנוגע לעיצוב מטבח. אולם, תאורה כבר מזמן איננה צורך פונקציונאלי בלבד. על התאורה להשתלב היטב בסגנון המטבח ולהשלים באופן הרמוני את המראה הנקי והמדויק של מטבח מודרני.

מדוע חשוב לבחור בתאורה נכונה בעיצוב מטבח מודרני

כאמור, אם בחרתם בסגנון עיצוב מודרני למטבח שלכם, הרי שגם התאורה למטבח חייבת להיבחר בהתאם לסוג העיצוב הנבחר. התאורה למטבח חייבת לענות על הן על הצרכים הפונקציונליים של המטבח והן על הצרכים האסתטיים שלו. בחירת תאורה נכונה יכולה ליצור אווירה של חלל מטבח גדול יותר למטבח המודרני. כמו כן, תאורה נכונה יכולה להעלים פגמים וליצור מראה הרמוני בין הרהיטים הניצבים במטבח. מעבר לכך, גופי התאורה המשמשים לצורך הארת המטבח, גם הם עצמם מהווים פריט דקורטיבי המשמש עבור עיצוב המטבח המודרני. אין ספק שישנה חשיבות מכרעת לבחירת התאורה למטבח המודרני בצורה הנכונה, מכל הבחינות.

כיצד תבחרו תאורה למטבח מודרני

לאחר שהבנתם שיש ערך וחשיבות רבה לבחירת התאורה המתאימה עבור המטבח המודרני, הגיע הזמן שתבחרו את התאורה הרלוונטית למטבח שלכם בצורה נכונה: יש צורך לבחור בתאורה שתשלב עם הסגנון המודרני ותעצים אותו. כדאי מאוד לשלב תאורת לד במטבח המודרני. לתאורת הלד יש יתרון עיצובי והן יתרון שימושי- הנורות צורכות 85 אחוזים פחות אנרגיה מנורות רגילות ותוחלת החיים שלהם משמעותית יותר. כדאי מאוד שתאורת הלד הנבחרת עבור המטבח המודרני, תהיה צמודה לתקרה ושתהיה לה יכולת לשנות את הגוון של האור באמצעות סיבוב של כפתור, שיהווה תחליף למתג האור הבנאלי. תאורה המשתנה בסיבוב כפתור, יכולה ליצור במטבח מספר אווירות שונות. כדאי מאוד שגופי התאורה יהיו מובלעים בקיר או צמודים לקיר או לארונות המטבח. כמו כן, חשוב מאוד שבתאורת מטבח מודרני, לא יהיו חוטים בולטים. כל החוטים צריכים להיות מובלעים בתוך הארונות, בתקרה או בקירות.

כדאי מאוד שתזכרו: חזות של מטבח מודרני כוללת בה הן את הריהוט והמכשור, הן את השימוש בחומרים הנכונים, הן את בחירת משטחי עבודה מתאימים והן את התאורה. אין ספק שלא כדאי להתפשר על התאורה הרלוונטית עבור מטבח מודרני. בחירת תאורה אשר איננה הולמת את המטבח המודרני באופייה או בחזות הוויזואלית שלה, זהו דבר אשר יכול לפגום לחלוטין בחזות הוויזואלית המודרנית של המטבח שלכם.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf