עבודה מועדפת ברמת גן

עבודה מועדפת ברמת גן

עבודה מועדפת היא עבודה המיועדת לחיילים משוחררים והיא נקראת כך משום שהמדינה קבעה ענפים חיוניים בהם יש צורך בעובדים. אם אתם חיילים משוחררים או עומדים בפני שחרור, עדיפה לכם עבודה מועדפת! זוהי הדרך החוקית והמהירה ביותר לעשות סכום כסף נאה בזמן קצר, כי אם תתמידו בעבודה משך 6 חודשים לפחות, תקבלו מענק משתלם מאוד. בגלל שעבודות מועדפות מותאמות לצעירים אחרי צבא, הן גם נחשבות למקום עבודה אטרקטיבי להווי ויצירה של קשרים.

אילו סוגי עבודות מועדפות קיימות באזור רמת גן?

אחד הדברים הטובים בעבודה המועדפת הוא שכל אחד יכול למצוא בה את התחום שקורץ לו, וכן את הפריסה הגדולה של המקומות לעבודה מועדפת – מצפון ועד דרום. אתם לא חייבים להרחיק לעיר אחרת, כי בכל עיר, גם בעיר שלכם יש מקומות לעבודה מועדפת. ברמת גן, תוכלו למצוא עבודות מועדפות מסוגים שונים. אלה הם רק חלק מההצעות:

  • עבודה בתחנת דלק – עבודה בתחנת דלק היא אולי השם השני של עבודה מועדפת. עבודה בתחנת דלק היא עבודה במשמרות, כמוכרים בחנות הנוחות או כמתדלקים.
  • מדריכים בעמותות – במהלך חיפוש העבודה אתם עשויים להיתקל במודעות דרושים לעבודה מועדפת, אשר במסגרתן תוכלו להדריך בעמותות שונות. אם אתם אנשים של ערכים, דאגה לזולת ואיכפתיות – העבודה הזו תפורה לכם.
  • עבודה בבתי מלון – עבודה בבתי מלון נותנת תחושה של חופש תמידי, גם בזמן עבודה! במסגרת עבודה מועדפת ברמת גן תוכלו לבחור באחד מבתי המלון של העיר לעבודה בענפים השונים, ממלצרים דרך עובדי קבלה ועד לעובדי בריכה.

איך לבחור עבודה מועדפת שתצליחו להתמיד בה עד קבלת המענק?

חשוב לזכור שקבלת המענק מותנית בכך שתסיימו את התקופה הנדרשת העומדת על 6 חודשים. לצורך זאת, בחרו בעבודה שעונה על מספר פרמטרים גם יחד:  קרבה למקום ביתכם – במידה ואתם לא מעוניינים ללון רחוק או לעבור נסיעות מדי בוקר, תחום שמעניין אתכם לעסוק בו ומקום בו האווירה תתאים לכם. למשל, מקום עבודה של צעירים בו תוכלו ליצור קשרים אישיים שיאפשרו לכם להגיע בשמחה למקום העבודה.

טיפים לחיפוש עבודה מועדפת ברמת גן

  • קבוצות ייעודיות בפייסבוק – בפייסבוק תוכלו למצוא מגוון של קבוצות יייעודיות לעבודה מועדפת, וגם לעבודה מועדפת ספציפית באזור המרכז. בקבוצה מתפרסמות משרות שיכולות להתאים לכם.
  • לוחות דרושים – לוחות דרושים סטנדרטיים מפרסמים גם הם משרות לעבודה מועדפת. במקרים אחרים, אם מצאתם משרה שמעניינת אתכם ומצוין בה שהיא מתאימה לחיילים משוחררים, תוכלו לפנות למפרסם ולשאול אותו האם היא מוגדרת כעבודה מועדפת.
  • אתרים ייעודיים לחיילים משוחררים כגון: הקרן להכוונת חיילים משוחררים או פק"ש
  • מידע, ייעוץ, והכוונה לחיילים משוחררים – הצבא מעמיד לרשותכם אתרי אינטרנט ייעודיים לחיילים משוחררים, בהם תוכלו למצוא משרות רלוונטיות.
  • היעזרות בחברים, מכרים ומשפחה – כדאי להסתייע במעגלים הקרובים אליהם על מנת לאתר עבודה מועדפת טובה. בסוף, אין כמו האנשים הקרובים אליכם כדי להכיר את סגנון העבודות המתאים לכם.

עבודה מועדפת עדיפה לכם!

עבודה מועדפת עם סיום השירות הצבאי ניתן להתחיל בשנה הראשונה מהשחרור ולסיים עד השנה השנייה. נצלו את המתנה שהמדינה מציעה לכם והצטרפו לעבודה בה תוכלו להרוויח יותר, לעבוד עם אוכלוסייה צעירה בדיוק כמוכם ועל הדרך גם לתרום לקהילה בעבודות חיוניות הזקוקות לעובדים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf