סרטון תדמית אנימציה – סרטון שעובד בשביל העסק שלכם

סרטון תדמית אנימציה – סרטון שעובד בשביל העסק שלכם

הפרסום והחשיפה של העסק הם בוודאי שני נושאים מרכזיים שמטרידים כל בעל עסק באשר הוא. הרי הפעילות העסקית כולה תלויה בקהל, זה שיכיר את המוצרים ואת השירותים, יביע בהם עניין וישלוף את כרטיס האשראי כדי ליהנות מהם בעצמו. היום, כשהעולם כולו מתנהל ממילא דרך המחשבים הניידים והטלפונים החכמים, נדמה שיש לנו שלל ערוצים מצוינים בהם אפשר לקדם את העסק, ויש כלי אחד משמעותי שמתאים לכולם: סרטון תדמית אנימציה. למה דווקא סרטון אנימציה? הנה שלוש סיבות עיקריות.

כי זו דרך מדויקת להעביר מסרים

הפקת סרטון תדמית, ובוודאי סרטון תדמית אנימציה, היא הזדמנות נהדרת להגיע לקהל היעד בלי אנשי מכירות מעונבים עם תסריט שיחה מובנה וידוע מראש. בחירה נכונה בדמות שתציג את העסק, בתסריט מקורי ומיוחד, וגם במוזיקה ובקריינות שישלימו את התמונה, זוהי דרך למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כך, בזמן שהם משוטטים בפיד בפייסבוק, מחפשים סרטון מעניין ביוטיוב או סורקים קטעי וידאו באינסטגרם, אתם יכולים להעביר להם מסרים ברורים וחדים.

כי זו דרך חסכונית ויעילה

פרסומת קצרה שתפורסם בשעות השיא בטלוויזיה או ברדיו תעלה לכם הרבה מאוד כסף, וסביר להניח שהפרסום יגיע גם לקהל קצת פחות רלוונטי. לעומת זאת, סרטון תדמית תוכלו לקדם בערוצים מתאימים הרבה יותר, בעלויות שפויות הרבה יותר ובעיקר לקהל המטרה שלכם. עם כלים מתקדמים כמו אלה שמציעים היום גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וערוצים רבים אחרים, כבר אין סיבה להשקיע עשרות אלפי שקלים על דקת פרסום במדיה המסורתית, בלי לעצור ולהבין האם הקהל שלכם בכלל נחשף אליה.

כי זו דרך שמתאימה לכולם

בין אם יש לכם עסק קטן בראשית דרכו, מותג ותיק, עמותה או שירות שאף אחד עדיין לא חשב עליו, סרטי תדמית יכולים להתאים לכם באופן מושלם. תוכלו לקבוע את ערכי המותג, למצוא את הדרך המקורית לספר עליהם לקהל שלכם ולמשוך תשומת לב גם ממשקיעים או מתורמים פוטנציאליים. השילוב בין תסריט מדויק לתכנון מקצועי ומושלם של הדמויות, הצבעים, התפאורה, הפונטים והצלילים – זהו השילוב שמתאים לכל עסק וארגון, לכל מטרה ולכל שירות או מוצר שאתם רוצים לקדם.

צוות קלמנטינה הפקות סרטים, ישמחו לעמוד לשירותכם וללוות אתכם בשלבי התכנון, התסריט והעריכה, עד לקבלת מוצר מושלם שיספר את הסיפור שלכם בצורה הטובה ביותר. להפקת סרטון האנימציה המקצועי שלכם פנו לקלמנטינה הפקות סרטים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-9966221 או לבקר אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf