ניקוי שטיחים – האם ישנו שירות עד הבית?

ניקוי שטיחים – האם ישנו שירות עד הבית?

אם הגעתם להחלטה החשובה לנקות את השטיחים בביתכם, עשיתם כבר חצי מהדרך. זה אולי יישמע לכם מוזר, אבל מרבית האנשים כלל לא מגיעים לשלב הזה, ולא מצליחים להבין את החשיבות הרבה בניקוי שטיחים בבית, בהסרת גורמי מחלות ששוכנים בתוך השטיחים ובהסרת גורמי ריח רע שמייצרים השטיחים האלה. אם הגעתם להחלטה כזאת, הגעתם כאמור כבר לאמצע הדרך, וכעת אתם רק צריכים לעשות את זה נכון. בהיבט זה, יש לכם את האפשרות להזמין שירות ניקוי שטיחים בבית הלקוח, או לחילופין להביא את השטיחים לבית העסק שם יעברו השטיחים את תהליך הניקוי.

במה זה תלוי?

ההחלטה האם לנקות את השטיחים בביתכם או בבית העסק היא החלטה שמבוססת על שיקולים אישיים שלכם ועל שיקולים מקצועיים של איש המקצוע. מצד אחד, ייתכן שאתם לא רוצים שכל התהליך יתבצע אצלכם, וישבית את הפעילות בבית למשך יום שלם בו תהיו מוגבלים בתנועה בבית. עבורכם, עדיף לגלגל את השטיחים, להעביר אותם למקום אחר, ולקבל אותם בחזרה כשהם כבר נקיים. במקרה כזה, כדאי שתדעו שישנם בתי עסק רבים המציעים שירות משלוחים כלול במחיר, בו מגיע בית העסק אל בית הלקוח, אוסף את השטיחים, מבצע את התהליך של ניקוי שטיחים ומחזיר אותם כשהם נקיים וארוזים היטב.

האפשרות לניקוי שטיחים בבית

מצד שני, אם אתם דווקא כן מעדיפים את האפשרות של ניקוי שטיחים בבית, האפשרות הזאת מוצעת כמעט על ידי כל בתי העסק העוסקים בתחום. מה שאתם צריכים לוודא הוא, שבחירה כזאת לא תפגע באיכות הניקוי שיקבלו השטיחים שלכם, ופה נכנסים כבר השיקולים המקצועיים אל התמונה. אנשי מקצוע טובים ומהימנים יודעים שלא את כל פעולות הניקוי אפשר לבצע בבית הלקוח. ישנן פעולות הדורשות מכשור מיוחד, או דורשות זמן השריה, זמן ייבוש וכדומה. במקרים אלה, כדאי שהשטיחים יגיעו לאזור ייעודי שבו ניתן להעביר אותם את כל תהליכי הניקוי הנדרשים ללא לחץ, וללא מגבלה של עבודה בתוך בית מסודר ונקי.

מהי ההמלצה?

ככלל, אם אתם מבצעים ניקוי שטיחים על בסיס קבוע, אתם בהחלט יכולים להזמין את איש המקצוע לביתכם. שמירה על ניקיון השטיחים לאורך זמן מאפשר לקצר ולפשט את תהליך הניקוי בכל פעם שתהליך כזה מתבצע. אם יש לכם חשש סביר שהשטיח שלכם מלוכלך במיוחד, כדאי להעביר אותו למקום המתאים, שם יעבור ניקוי עמוק ויוחזר אליכם כשהוא נקי ומוכן.

רוצים שטיח נקי? זה הזמן להתקשר לחברת בר ניקוי 077-430-9001

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf