ניצוצות של הבנה…

ניצוצות של הבנה…

אני מניחה כי רובנו רוצים שינוי בחיים. בשלב מסוים אנו חשים שמשהו חוסם אותנו מלהגשים את עצמנו ואת הפוטנציאל הגלום בנו. הניצוץ הזה של ההבנה, הינו רגע אחד בחיים בו אתה עוצר ומבין כי זה הזמן לממש את יעודך ולכבוש את החלום. יוגב זורע , בן 45 , נשוי +3, בעלים של משרד פרסום "פרופגנדה", תמיד רצה בשינוי.

בראיון שלי איתו, סיפר יוגב כי החלום שלו מאז היותו צעיר, היה להקים להקה/הרכב משלו. והיום, יוגב סולן ונגן סקסופון ב " להקת התקליטים" – להקת קאברים ללהיטי רוק ישראליים משנות ה- 80/90,  מעיד כי גם בגיל 40 אפשר להגשים חלום.

מה היה הצעד הראשון לשינוי?

"יום אחד החלטתי לפרסם מודעה באינטרנט ובה היה כתוב: "להקה עובדת ומופיעה מחפשת נגנים…כשבפועל, לא היתה להקה, אני הייתי לבד".

צעד ראשון ואמיץ

"היה גרעין של אמת, יצאתי מלהקה אחרת והאמנתי בחזון. החלו להגיע טלפונים, וכבר מההתחלה נוצר קשר מדהים בין כל חברי הלהקה".

בדומה ליוגב, כך גם שאר חברי הלהקה מצאו עצמם מגשימים חלום ילדות ישן.

חברי הלהקה, כולם אנשים עובדים המקדישים מזמנם הפנוי, שעות ארוכות של חזרות והופעות.

בין חברי הלהקה יש את ירון חלפון מר"ג, בערב הוא על התופים ובבוקר נמצא אותו מנהל שיווק ומכירות בחברת "רובוטק".  יובל בך על גיטרה באס ושירה, עצמאי בעל חברת ונדומט למכונות שתייה אוטומטיות, על הקלידים אורי דוביצקי משנה לסמנכ"ל כספים ברשת מלונות ישרוטל וליאור בלאט על גיטרה חשמלית מנהל מכירות בתחום הפלדה והבניין.

היכן נערכו החזרות?

"את החזרות העברנו במקלט במושב עין ורד אצל ליאור אחד מחברי הלהקה".

איך נולד שם הלהקה?

"היה צריך למצוא שם ללהקה, ערב אחד ישבנו אשתי דקלה ואני …דקלה הציעה לי להקת הדיסקים ותוך כדי שיחה יצא לי תקליטים וזה כבר נתפס…".

להקת התקליטים, נוהגת לשלב את הקהל ורואה בו כשותף פעיל, היא מבצעת את מיטב השירים מאותה תקופה בשילוב עיבודים אותנטיים ויפים, בין הרפרטואר העשיר נוכל למצוא שירים של משינה, תיסלם, מוניקה סקס, איפה הילד, אביב גפן, פורטיס וסחרוף עם ניצוצות של הבנה.

את להקת התקליטים נוכל לראות בהופעות במיטב המועדונים, באירועים פרטיים ובאירועי חברה גדולים הן בארץ והן בחו"ל, עוד ברזומה נוכל לראות כי הלהקה הופיעה ביום העצמאות, מול הקהילה היהודית בוירג'יניה שבארה"ב.

ההופעה הקרובות ב- 16.12 בשעה:12:00 בקניון ערים , כפר סבא.

וב- 23/12  בשעה:22:30, במועדון "מייקס פלייס" ,הרצליה פיתוח.

אני אהיה שם, ארקוד על השולחנות… ומה שבטוח מצפה לכם חוויה מרגשת ובלתי נשכחת.

מיכל רוזנטל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf