מתכון מנצח לארוחת שישי עם הרבה אוכל

מתכון מנצח לארוחת שישי עם הרבה אוכל

הוזמנתם לארוחת שישי אצל הדודה, אצל אמא או חברים, בה כל אחד מתבקש להביא מנה משלו מהבית? מתלבטים מה להכין לארוחת שישי עם הרבה אוכל טעים? לפניכם מספר רעיונות למתכון מנצח שתמיד יתקבל בברכה על בסיס המוצר שיש בכל בית – חזה עוף.

למה דווקא חזה עוף?

בחירה בחזה עוף לארוחת שישי תמיד תתקבל בברכה, ממספר סיבות. קודם כול על חזה עוף יש קונצנזוס והוא אהוב על כולם ילדים ומבוגרים, מכל עדה וכל מוצא. בנוסף חזה עוף הינו נתח בשר בריא ויחסית דל שומן שניתן להכין ממנו בפרק זמן קצר מגוון עשיר של מאכלים טעימים בדרכי עשייה שונות ובכל רמת מורכבות, החל מהכנה של שניצלים ועד למנות מוקפצות, מבושלות ואפויות.

בכדי שהמנה תתקבל באמת בברכה מומלץ לעשות שימוש בנתחי עוף מבוחרים וטריים, מאה אחוז טבעיים, נטולי הורמונים או אנטיביוטיקה.

נתחיל בשניצלים קלאסיים

אם אתם מחפשים מנה בטוחה שכולם אוהבים, בדגש על הילדים במשפחה, כדאי שתחשבו על הכנת שניצלים. את השניצלים ניתן להכין בשלל צורות ודרכים לפי העדפות אישיות. למשל ניתן להכין שניצלים דקים וקריספיים או שניצלים עבים ועסיסיים. כמו כן ניתן לצפות את השניצלים בפירורי לחם, פנקו או טמפורה, וגם תוכלו להוסיף לשניצל שומשום, עשבי תיבול, צ'ילי ועוד.

נמשיך למתכונים יותר מתוחכמים

אם אתם רוצים להגיע עם מנת שניצל יותר מתוחכמת מהרגיל, תוכלו להכין נודלס במחבת עם רוטב של שום, פלפל חריף וג'ינג'ר יחד עם חלב קוקוס ולבשל כארבע דקות. לאחר מכן קחו רצועות דקות של שניצל צ'ונגו והשרו ברוטב עוד מספר דקות, וזהו המנה מוכנה להגשה. אפשרות נוספת הינה להכין שניצלים דקים ולעטוף אותם היטב בדפי ספרינג רול יחד רצועות של גזר, סלרי, פטריות וכרוב, למשוח את הרול בשמן זית ולאפות לחמש דקות בתנור בחום גבוה.

עוד מגוון מתכונים

הרעיונות שכבר הועלו הם רק קצה המזלג ממה שניתן להכין עם חזה עוף לארוחת שישי. למשל, תוכלו להכין חזה עוף מוקפץ עם פירות יבשים. לשם כך יש לחמם במחבת פפריקה המבושלת במחבת עם מגוון סוגי פירות יבשים, שתי שיני שום, סילאן, חצי כפית קמח, מעט יין אדום, שתי כוסות מים, רטוב סויה, פלפל שחור ומלח. לתערובת זו מכניסים חתיכות קטנות של חזה עוף  שהושרה למשך שעה עם שמן זית ופפריקה, מקפיצים מספר דקות ומגישים.

ואם אתם מחפשים עבור שניצלים מתכון אחר ממה שכבר הוצע, כדאי לכם להיכנס לאתרים  המתמחים בתחום כמו האתר של עוף טוב, שם תמצאו שפע של מתכונים מנצחים.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf