משתתפים בכנס? כך תבלטו מעל כולם

משתתפים בכנס? כך תבלטו מעל כולם

תערוכה או כנס הינם הזדמנויות עסקיות להעלאת המודעות לעסק שלכם. אולם, יש לחשוב על דרכים יצירתיות כדי להבליט את נוכחותכם מעל לכל הביתנים האחרים הנמצאים בשטח התערוכה. זה אומר, לעשות מהלך פרסומי-שיווקי שיתפוס את תשומת לב המבקרים בתערוכה ולהפגין נוכחות מרשימה ומסקרנת כאחד. אחת השיטות לבלוט מעל כולם בתערוכה היא הצבת רול אפ גבוה ומרשים ליד הביתן או הדוכן בתערוכה. רול אפ שיהיה בולט בשטח, כך שכל אדם שיעבור לידו יבחין בו ויקרא את תוכנו. כך תוכלו לעורר את סקרנותם של לקוחות פוטנציאליים רבים שייעשו מודעים לשירותיכם ולמוצריכם בזכותו.

מהו רול אפ?

רול אפ הוא פוסטר גדול התלוי על מתקן גבוה של כשני מטרים שעליו מדפיס בעל העסק את המסרים הפרסומיים העיקריים שלו באופן בולט ומושך את העין.

הרול אפ הינו נייד, ניתן לפתיחה ולסגירה בקלות רבה. לאחר סיום השימוש בו ניתן לקפל אותו לגודל קטן ולשאת אותו בתיק נשיאה מותאם.

כך, שהדפסת רול אפ לביתן בתערוכה הינו אמצעי היכול להבליט את ייחודיות העסק ולפרסם אותו בכל מיקום שתמצאו לנכון.

הדפסת רול אפ הינה שיטת פרסום יעילה המושכת תשומת לב ומשדרת אמינות ומקצועיות של עסק. נוכחות הרול אפ במקום הומה אדם כתערוכה עוזרת להבליט את העסק שלך מעל כולם ולמקמו בתודעת הצרכנים.

הדפסת רול אפ – יתרונות פרסומיים

נוכחות צבעונית ובולטת – רול אפ המעוצב ומודפס ע"י בית דפוס איכותי ומקצועי משדר נוכחות מרשימה ובולטת. המסר המועבר ברול אפ – הן דרך הגרפיקה והן דרך המסר המילולי שבו –  מציג בצורה ממוקדת את ייחודיות העסק ואת שירותיו העיקריים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי.

קידום וחשיפת העסק – אין ספק, שאמצעי שיווקי זה יכול להצעיד קדימה את התדמית הציבורית של העסק ואת חשיפתו לקהל הרחב.

לוגו, סמלים ותמונות – בהדפסת רול אפ ניתן לעצב דרך תמונות וסמלים את ייחודיות העסק. לוגו קולע, תמונות שנבחרות בקפידה ושימוש בסמלים ובצבעים המייצגים את העסק – מעבירים את ייחודיות העסק.

מעורר סקרנות – הרול אפ הגבוה והבולט עד לגובה של כשני מטרים מצליח להעביר בצורה זו עד למרחוק מידע על העסק ומעודד לקוחות פוטנציאליים להתקרב לביתן או לדוכן ולקבל מאנשי השיווק פרטים נוספים על העסק.

אין הגבלה במיקום – לבעל העסק אין צורך לדאוג לגבי מיקום הדוכן שלו בתערוכה. ניתן להעמיד את הרול אפ בכל מקום ללא כל הגבלה ואין כל צורך בשימוש באמצעי תליה או היעזרות בקיר כדי להעמידו ולייצבו.

דפוס דימונה – מקצוענים בתכנון, עיצוב והדפסת רול אפ

אנחנו בדפוס דימונה בעלי ניסיון רב בתכנון רול אפ, עיצובו וייצורו בצורה מקצועית ואיכותית ברמה הגבוהה ביותר. כבית דפוס בעל ניסיון רב שנים, אנו מודעים היטב לחשיבותו הפרסומית והשיווקית של הרול אפ בעיקר בתערוכות ובכנסים. מטרתנו היא לעזור לך לבלוט מעל כל המתחרים ולקדם את העסק שלך בצורה המיטבית בכל תערוכה בה תשתתף.

בתהליך הדפסות רול אפ בדפוס דימונה אנו מלווים אותך משלב הרעיון, דרך העיצוב, בעזרת מחלקת הגרפיקה שלנו, ועד ההדפסה במכונות היצור המשוכללות שלנו.

נשמח לעמוד לשירותך בהדפסת רול אפ איכותי ומקצועי!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf