משרד עו"ד לתביעות מול משרד הביטחון

משרד עו"ד לתביעות מול משרד הביטחון

ההשתתפות במערכות ישראל השונות, גרמו לחלק מלוחמי צה"ל להתמודד עם ההשלכות של הלחימה, כאשר במקרים רבים זה אומר נכות לכל החיים. למרבה הצער, לעיתים משרד הביטחון אינו מעניק את הזכויות שמגיעות ללוחמים הללו במלואן, והם נאלצים לפנות לערכאות בכדי להיטיב את התנאים שלהם. משרד עו"ד לתביעות מול משרד הביטחון, מטפל באותם אנשים הזקוקים לסיוע משפטי מקצועי.

מתי כדאי לפנות אל משרד עו"ד לתביעות מול משרד הביטחון?

כל מי שהנכות שעמה הוא מתמודד נוצרה בעת שירותו הצבאי, בסדיר או במילואים, יכול להשתמש בשירותי משרד עורכי דין עבור תביעות מול משרד הביטחון ולקבל ייעוץ מקצועי באשר לדרישת הזכויות המגיעות לו. המטרה של הגשת תביעה שכזו, היא לקבל פיצויים הולמים שיסייעו להטבה ושיפור חייו של הנכה, אשר פגיעתו יכולה להיות פיזית או נפשית.

פעמים רבות, לוחמים אשר נפצעו במהלך שירותם אינם מקבלים באופן אוטומטי את התמיכה הכספית הראויה, והם צריכים עזרה של פרקליט המומחה בתחום. ביסוס התביעה על עובדות, הבאת טיעונים מתאימים וייצוג בבית המשפט, יכול להתבצע על ידי משרד עו"ד לתביעות מול משרד הביטחון, שיהווה הן האוזן הקשבת של הנכה, והן החזית מול גורמי השיפוט.

באילו מקרים יכול המשרד לייצג אתכם?

משרד של עו"ד העוסק בתביעות מול משרד הביטחון הוא הכתובת הנכונה עבורכם, בין אם אתם בתחילת הדרך ובין אם אתם כבר מתמודדים זמן מה עם האתגרים שבמיצוי זכויותיכם, כלומר:

  1. בשלב הראשוני שבו אתם עדיין נאבקים על הזכות להכיר בנכותכם. לא עבור כל החיילים זה "הולך בקלות", ופעמים רבות נדרשת עזרה של משרד עו"ד לתביעות מול משרד הביטחון שאנשיו יידעו בדיוק כיצד להגיש את התביעה, על מנת למקסם את הסיכויים לזכות בה.
  2. לאחר שכבר הוכרה נכותם, ישנם רבים אשר חשים שלא קיבלו את אחוזי הנכות המתאימים לפציעתם. זה יכול לקרות גם אצל מי שנפצע פיזית בגופו, וזה שכיח גם במקרים של נכים מבחינה נפשית, אשר נכותם "שקופה" ולעיתים אינה מקבלת את ההכרה המלאה של משרד הביטחון.

האם גם אנשי מילואים יכולים לתבוע?

חיילים בשירות מילואים שנפגעו במהלכו, בהחלט זכאים לתמיכה מהמדינה ומכאן שסיוע של משרד עו"ד לתביעות מול משרד הביטחון הוא חיוני גם עבורם.

כיצד בוחרים משרד עורכי דין עבור תביעות נגד משרד הביטחון?

לא תמיד ההליך המשפטי הוא מהיר אלא ההפך: בחלק ניכר ממקרי התביעה של חיילים את המדינה, מדובר בתהליך ארוך ומורכב. חשוב לבחור במשרד של עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון, ולבדוק היטב לגבי מקרים ספציפיים בהם טיפל המשרד בעבר. ניסיון של שנים ונבחרת מצוינת של פרקליטים, היא הדבר הראשון שעליכם לבחון, כאשר לפרטים נוספים מוטב שתקבעו פגישה רשמית פנים מול פנים עם עורכי הדין שעתידים לייצג אתכם בתביעה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf