מראה איפור מפתה וחושני לוולנטיין 2017

מראה איפור מפתה וחושני לוולנטיין 2017

מאת:  נאור אפל –  המאפר הראשי של מייבלין ניו-יורק

וולנטיין זהו הערב הכי רומנטי בשנה, הערב בו תרצי להיות הכי מושכת, נחשקת ואהובה. לקראת היום המתקרב, מותג האיפור מייבלין ניו-יורק יצר עבורך את המראה שאף אחד לא יכול לעמוד בפניו: שפתיים חושניות ועיניים מהפנטות שיכבשו את כולם.

מראה הוולנטיין של מייבלין ניו-יורק מציג שפתיים חושניות בגוון עוצמתי ועיניים בגוונים חמימים ומבריקים קלות אשר נותנים מעט זוהר ושומרים על מראה נקי ואוורירי. המראה מתאים לכל גיל ולכל אירוע.

בכדי ליצור גוון אחיד בעור , התחילי במריחת מייק-אפ סופרסטיי 24 שעות על כל שטח הפנים ועד לכיסוי מלא. שימי מעט יותר מייק-אפ סביב ועל גבי השפתיים על מעט לטשטש את קוי המתאר והגוון הטבעי של השפתיים וגם על מנת ליצור שטח עבודה נוח ועמיד יותר לאורך זמן.

בעזרת עפרון שפתיים קולור סנסשיונל שרטטי קו שפתיים מדויק ואחיד ולאחר מכן, מלאי את השפתיים בשפתון נוזלי ויויד מאט ליקוויד. טיפ: נסי את גוון העפרון והשפתון על היד טרם המריחה על השפה על מנת לוודא התאמה מושלמת.

מייבילין

סרקי את הגבות כלפי מעלה וחוץ בעזרת מסקרה לגבות בראו דרמה בגוון התואם את גוון השיער הטבעי שלך. לאלו המעדיפות מראה גבות מודגש יותר ניתן להשתמש בגוון כהה יותר מהגוון הטבעי.

משכי את העפעפיים בצללית קולור טאטו בגוון מוזהב. ניתן להוסיף צללית בגוון פנינה על נקודות העין הקרובות לאף, למראה מהפנט אף יותר.

לסיום העיניים, משכי מסקרה לאס סנסשיונל על מנת לפתוח ולהאריך את הריסים. שילוב הצלליות עם המסקרה יעניק לעינייך מראה כוכב מנצנץ.

להשלמת הלוק, השתמשי בסומק ורדרד מסדרת מאסטר בלאש אשר ירכך את המראה ויעניק גוון פרחוני למראה סמוק-מאוהב.

רשימת מוצרים:

  • מייק אפ סופר סטיי
  • עפרון שפתיים קולור סנסשיונל
  • שפתון נוזלי ויויד מאט ליקוויד
  • מסקרה לגבות בראו דרמה
  • צלליות קולור טאטו
  • סומק מאסטר בלאש
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf