מקרים שעלולים לקרות לאחר הגשת תביעת ביטוח סיעודי

מקרים שעלולים לקרות לאחר הגשת תביעת ביטוח סיעודי

טיפול סיעודי הוא נושא מאוד רגיש, שלמרבה הצער כרוך בלא מעט סיבוכים וקשיים שמגיעים דווקא מכיוון חברת הביטוח שתפקידה על פי חוק להזרים תקציבים וסיוע למבוטחים שלה שזקוקים להם. כך, אם הינך או אדם יקר לך נמצאים במוסד סיעודי, נמצאים בבית אבות או מקבלים טיפול ביתי, תביעת ביטוח סיעודי היא נושא שאין להתפשר או לוותר עליו, שכן הוא יכול לשנות חיים.

הבעיה היא שכאמור חברות הביטוח עלולות לדחות את התביעה מסיבות שונות ומשונות, מה שגורם ללא מעט מבוטחים שהתנאים מגיעים להם, לוותר מראש על הגשת התביעה. למשל, התביעה עלולה להידחות מכיוון שהתקבל אישור לבית אבות אך הינך נמצא בדיור מוגן, או במקרים שבהם המבוטח כבר לא נחשב בעל הפרעות קוגנטיביות ושכבר אין באמת צורך בסיוע. אלו רק חלק מהטענות שחברות הביטוח מעלות וללא סיוע של חברת ייעוץ מקצועית, ייתכן שלא יהיה דבר שתוכלו לעשות בעצמכם.

מה עושים לאחר הגשת תביעת ביטוח סיעודי

נניח שהגשתם תביעת ביטוח סיעודי וכעת חזרתם הביתה, התיישבתם על הספה וזמן ההמתנה הבלתי נגמר התחיל. חשוב לדעת שלאחר הגשת התביעה, ישנם כמה תרחישים אפשריים:

  • המבטח יבצע הערכה – חברת הביטוח תוכל לבצע הערכה אישית של התובע, על ידי גורם רפואי מורשה. המטרה היא לבחון היטב את המצב הרפואי של התובע ולוודא האם הוא אכן מחייב קבלת הטבות הביטוח הסיעודי.
  • דחייה לא הוגנת של תביעת הביטוח הסיעודי – כמו כל חברה, גם חברות הביטוח כנראה לא מרוויחות מלהוציא כספים ולשלם למבוטחים שלהם. לכן, במקרים בהם ישנו ספק כלשהו במצבו הבריאותי הסיעודי של התובע או שחלק גדול מהטיעון מגיע ממקורות שאינם התובע עצמו, חברת הביטוח עלולה לקבוע שמצבו לא מחייב אותה לשלם לו.
  • מצבים נוספים – לאחר הגשת תביעת ביטוח סיעודי חברות הביטוח עלולות גם לפרשן את הפוליסה באופן שונה לפתע כנגד האינטרס של המבוטח, להכחיש קבלת מסמכים שברור למבוטח שהוא שלח בעצמו, להשתמש ברופאים מטעמן בכדי לשלול את טענות המבוטח, להימנע מליידע את מבוטחים אודות הטבות וזכויות שהם זכאיים להם בהתאם לתנאי הפוליסה, ועוד.

איך אפשר להימנע מהסיטואציה המבישה?

חברות הביטוח יעשו הכל כדי להתיש את המבוטחים, לעתים רק כדי לבחון האם הם ממשיכים להלחם בכדי להוכיח לעצמן שכנראה באמת מגיעות למבוטח הזכויות שהוא דורש. את, אתה ואנחנו יודעים כי תביעת ביטוח סיעודי לא תוגש סתם כך, הרי ברור לרובנו לאיזה סירבול אנחנו מכניסים את עצמנו. ובכן, לא עוד. אנחנו חברת מגן מומחים להגשת תביעות ביטוח סיעודיות, בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג מבוטחים שבסך הכל דורשים את הזכויות שמגיעות להם. אנו נלווה אתכם ברגישות הנדרשת, בהקשבה ובהכלה, נבקש מכם את כל המסמכים הנדרשים ונייצג אתכם בכבוד אל מול גורמים שאמורים לעמוד לצדכם אך בפועל, מערימות קשיים ואתגרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf