מקלחוני עיסוי: 4 התכונות המובילות שחייבות להיות במקלחון שלכם

מקלחוני עיסוי: 4 התכונות המובילות שחייבות להיות במקלחון שלכם

מקלחוני העיסוי המקוריים הומצאו לראשונה בשנת 1974, ויצרו מהפכה בחוויית הרחצה. היום, מקלחונים אלו מתפתחים ומתחדשים בתדירות גבוהה, ומספקים כוח עיסוי של ראשי מקלחת, שמבצעים פעולות עיסוי עמוקות יותר ויותר.

הנה ארבעת התכונות הטובות ביותר שכדאי שתוודאו שיש במקלחון שלכם, ושכלולות בדגמים של מקלחונים מודרניים שמיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת.

  1. ראש מקלחת שמעניק חוויית רחצה משופרת

אחת התכונות החשובות ביותר של מקלחוני עיסוי היא ראש מקלחת שכולל שלוש הגדרות; סילונים סטנדרטיים, ותכונות אדים למיטוב חוויית המקלחת שלכם.

  1. אין מקלחוני עיסוי בלי סילונים מתקדמים

התכונה הבאה שחייבת להיות כלולה במקלחון עיסוי היא סילונים מתקדמים שמעניקים את האפשרות לאחר יום ארוך, להישען לאחור וליהנות מעיסוי מרגיע וממריץ, על מנת להקל על מתח השרירים. סילוני העיסוי מיוצרים כך שניתן יהיה לתמרן אותם בקלות, וליהנות מחוויית מקלחת ממריצה.

  1. זאת לא רק מקלחת. זאת צריכה להיות חוויה

כשאתם רוכשים מקלחוני עיסוי, אתם רוכשים הרבה יותר ממקלחת. אתם רוכשים חוויית רחצה משודרגת ומשובחת.

לכן, כשלוקחים תכונה זאת בחשבון, מומלץ לחפש מקלחון עיסוי שכולל גם אפשרות להתקנת רמקולים, כך שתוכלו ליהנות ממוסיקה נעימה במהלך העיסוי ההידראולי המרגיע והמפנק.

  1. תאורת LED פנימית

מקלחוני עיסוי מתקדמים צריכים להגיע עם תאורת LED פנימית כדי שהמקלחת שלכם תעניק תחושת 'וואו' מרשימה, ותאפשר לכם להוסיף אווירה מרגיעה לחוויית הרחצה שלכם.

איך עובדים מקלחוני עיסוי?

מקלחוני עיסוי מייצרים את האדים באמצעות לחיצה על הכפתורים. בהמשך, מופעל שסתום חשמלי שמפעיל את הקיטור למילוי המתחם באמצעות מחולל האדים, שמשתמש בהזנת המים הקרים על מנת לייצר את האדים. המים הקרים מגיעים לרתיחה לאחר שהם מוזנים דרך האלמנט החשמלי, באותו אופן שבו מים רותחים בקומקום החשמלי.

בשלב הבא, צינור החיבור שולח את האדים לראש המקלחת או למתקן האדים וממלא את המארז. טמפרטורת המתחם אינה עולה על 48 מעלות.

ומה היתרון הכי משמעותי של מקלחוני עיסוי?

היתרון הכי משמעותי הוא שאין צורך לשלם מחירים יקרים על שהות בספא, כדי לחוות את היתרונות של מקלחוני עיסוי, ואתם יכולים לחוות את היתרונות הא

בדרך כלל, תצטרך לשלם מחירים בסחיטה בספא כדי לחוות את היתרונות של מקלחת קיטור, אך עם מקלחוני האדים הסגורים לחלוטין, תוכל לחוות יתרונות אלה בכל יום ובכל חלק מהמחיר לאורך זמן

בשורה התחתונה, זה הזמן לרכוש מקלחוני עיסוי

מקלחוני אדים הם פינוק יוקרתי, כמו סאונה או ג'קוזי, והיתרונות העיקריים שלהם הם שיפור הבריאות, הרווחה הרגשית וההקלה על הגוף, הנפש, הנשימה ובריאות העור. זוהי חוויה מענגת בסוף היום, ואפשר ליהנות מהם גם כחוויה ממריצה בתחילת היום.

עכשיו, כשאתם יודעים מהן התכונות הטובות ביותר שאתם צריכים לחפש כשאתם מחפשים מקלחוני עיסוי, זה הזמן ליצור קשר עם חברה שמייצרת ומשווקת מערכות סאונה ביתיות, ולמצוא את המקלחון שהכי יתאים לכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf