מצלמות אבטחה PROVISION – כל היתרונות וכל האפשרויות

מצלמות אבטחה PROVISION – כל היתרונות וכל האפשרויות

תכנון מערכת אבטחה והתקנתה, ובפרט מצלמות האבטחה, הוא פרויקט שמחייב ידע מקצועי נרחב וניסיון רב. מומלץ לבצע אותו בעזרת חברה ותיקה ואמינה, ועוד המלצה היא ללמוד מעט על התחום ועל מגוון האפשרויות הקיימות. מצלמות אבטחה PROVISION הן אחת האופציות היותר איכותיות, בזכות מספר יתרונות משמעותיים.

אמינות גבוהה במיוחד

היתרון הראשון והמשמעותי מכולם של מצלמות אבטחה PROVISION הוא האמינות. דמיינו מפעל שמותקנות בו מצלמות במספר נקודות אסטרטגיות, ודווקא בזמן קריטי אחת מהן מפסיקה לפעול – ולכן לא ממלאת את תפקידה החשוב. תקלה שכזו עלולה כמובן לעלות ביוקר לבעלי העסק, ובעצם בכל מקום שמותקנות בו מצלמות לצרכי אבטחה השבתה, ולו רגעית, של הציוד יקר הערך תגרום לנזק משמעותי.

צילום איכותי בכל סביבה כולל בתנאים קשים

עוד יתרון של מצלמות אבטחה PROVISION הוא איכות הצילום. בפרט כדאי לדעת שמצלמות אלה מצליחות לתעד את הסביבה ואת האובייקטים שבהם הן מתמקדות גם כשהתאורה לקויה, בזמן מזג אוויר בעייתי ובעצם בכל מצב. יתרון זה מקנה למי שמשתמש בציוד האיכותי שקט נפשי אמיתי, בזכות הידיעה שתמיד ניתן יהיה לראות את המתרחש מבעד לעינית המצלמה.

הסוגים השונים של מצלמות אבטחה PROVISION

קטגוריה אחת שבה מצטיינת PROVISION במיוחד היא מצלמות AHD. מצלמות אבטחה AHD הן מצלמות שמתאפיינות באיכות צילום גבוהה במיוחד, עד פי 8 בהשוואה ממערכות אחרות. בנוסף ל-FULL HD שמאפשר לזהות פרטי פרטים, כולל כאמור בתנאים לא פשוטים, מתאפיינות מצלמות ה-AHD בהעברת הצילומים במהירות מרבית, עם עיכוב קרוב ל-0, כך שגם התגובה לכל אירוע יכולה להיות מידית.

עוד קטגוריה חשובה שבה תמצאו שלל מצלמות אבטחה PROVISION היא IP. אם הסוג הקודם של מצלמות האבטחה שהוזכר, ה-AHD, שייך לדור הקודם – מצלמות האבטחה האנלוגיות – הרי ש-IP הוא כבר הדור החדש. היתרון העיקרי של מצלמת IP הוא שאין צורך בתשתית כבלים כדי להעביר את התמונות והקולות – השידור הוא על בסיס רשת האינטרנט. בהתאם מצלמות אבטחה IP מאפשרות לפקח על שטחים נרחבים מאוד, על מקומות שבהם לא ניתן לפרוס כבלים ובמקרים שבהם נדרשת יכולת צפייה ושליטה מרחוק.

דוגמה אחת לציוד איכותי של PROVISION בתחום האבטחה היא מצלמת צינור מסדרת ULTRA. למצלמה זו עדשה משתנה בעלת זום חשמלי בטווח של 2.8 מ"מ עד 12 מ"מ, רזולוציה של 2 מגה פיקסל, WDR אמיתי ומרחק הארה של לא פחות מ-40 מטר בזכות 4 לדים רבי עוצמה.

חברות מובילות נוספות בתחום מצלמות האבטחה

בנוסף למצלמות השונות של PROVISION, כדאי לבחון גם את הדגמים הרבים של מצלמות אבטחה dahua וגם את אלה של DOCCAM. המכנה המשותף לשלושת חברות אלה הוא ההשקעה המתמשכת במחקר ובפיתוח, וכן בקרת האיכות המחמירה – כך שתוכלו להיות בטוחים שכל מצלמה ספציפית שנרכשה על-ידכם תשמש אתכם באופן מיטבי במשך שנים רבות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf