מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן 

מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן 

מצלמות אבטחה 

מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן יכולות להיות דיי מתקדמות כמו גם דיי בסיסיות. אין אחת שהיא בהכרח יותר טובה מהשנייה, אלא אולי – יותר מתאימה. לפחות, עבור מקרה והקשר ספציפיים. מצלמות אבטחה לא צריכות לשמש להפקת סרטים קולנועיים, ועם זאת – ישנו סטנדרט מסוים שבוודאי אפשר לכוון אליו. 

מנעד רחב של מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן 

באופן כללי, אם אנחנו מסתכלים על מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן אנחנו כנראה לא מחפשים את שיא הרזולוציה, את קדמת הטכנולוגיה, את פריצות הדרך החדשות ביותר בתחום האבטחה – אלא אם כן זה בדיוק מה שאנחנו רוצים. הנקודה היא שביכולתנו לבחור מתוך מנעד דיי רחב של אפשרויות, כדי להחליט איזו סוג מצלמה יכול להתאים. ישנן מצלמות שיצלמו לפרטי פרטים, שיידעו לעקוב אחר תנועות, שיתחילו את הצילום ברגעים מסוימים של תנועה במרחב ויסיימו אותו כאשר התנועה תסתיים, וכיוצא בזה. ישנן מצלמות שיהיו מאוד רגישות לקול, וישנן כאלו שיציגו איכות תמונה מעולה.  

ועם זאת, הסיבה לשמה אנו מתקינים מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן היא המשנה, המשמעותית והחשובה. באם החלטנו שאנחנו רוצים להתקין למטרת הרתעה, אפשר מאוד שהמצלמה שתיבחר תהיינה שונה להפליא ממצלמה אחרת שנועדה למטרת בקרה. מצלמה אחת נראית מרשים, ומצלמה שנייה מביאה ביצועים מרשימים. והנ"ל, כמובן, יכולים לחפוף. ועם זאת, אם אנחנו מתמקדים בסיבה לשמה בחרנו במצלמה, אנחנו יכולים למצוא את הדגמים המתאימים והמדויקים ביותר. 

מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן מן הסוג הפשוט 

הסוג הראשון של מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן שנוכל לסקור הוא זה של המצלמות הפשוטות. באם מישהו רוצה להתקין מצלמה בבית, או בבית העסק – הרי הוא יכול לעשות בה שימוש. היא יכולה לעלות 350-400 שקלים חדשים כולל מע"מ ולהתאים למטרות בקרה על המרחב. היא כנראה לא תתאים למטרות הרתעה, כי היא מתאימה לשימוש פנים – לא לשימוש חוץ. שכן מצלמות שנמצאות בחוץ אמורות להיות עמידות לאלמנטי מזג האוויר ושלל פרטים רלוונטיים נוספים לשימוש-חוץ. 

איכויות ותכונות לשלל מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן 

מצלמות אבטחה בבית ובעסק ברמת גן יכולות להגיע עם שלל תכונות נוספות. חלק מהן, יכולות להיות כאלו המשלבות קרני אור אינפרה אדום, וזאת כדי לאפשר הצגת תמונה גם בחושך מוחלט. כך שאם רוצים להשגיח על מרחב, גם כשהוא חשוך – הרי שמצלמות אלו יכולות להיות רלוונטיות להפליא. באם מדובר על בית, ו/או על בית עסק שרוצים לבקר במשך 24 שעות ביממה, אפשר שזו אופציה דיי מוצלחת. האופציה יכולה להעלות את המחיר ב-10-30% לערך יחסית למצלמה הפשוטה עשוית הפלסטיק. 

מנגד, מצלמה בעלת תכונות של אנטי ונדל (כמו "וונדליזם"), יכולה להיות דיי ממוגנת, עשוית ברזל ומחזיקה באפשרות לראיית לילה. וכן, במקרה זה בהחלט ניתן להציב אותה בחוץ, בחלק בו אין קורת גג. המצלמה שמורה מאלמנטי מזג האוויר כמו גם משלל סוגים של פגיעות פיזיות. מחירה יכול להיות רב ב-20-40% מזה של המצלמה הפשוטה והבסיסית. 

קטלוג של מצלמות אבטחה לבבית ולעסק 

קרדיט: freepik
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf