מכשיר חדשני לחיטוב הגוף

מכשיר חדשני לחיטוב הגוף

כל אחד ואחת מאיתנו רוצה להגיע להיות חטוב ויפה. עמל הפרנסה וקשיי היום יום לא מאפשרים לנו תמיד להשקיע כמה שאנחנו באמת רוצים בשביל לשמור על כושר ולעשות אימונים, אך אנחנו משתדלים לעשות מה שאפשר. כמו שכולם יודעים, בכל רגע נתון יושבים ברחבי הגלובוס אנשים ועמלים לפתח פיתוחים טכנולוגיים שיקלו על חיינו ויאפשרו לנו לבצע משימות בצורה קלה ומהירה הרבה יותר. גם בתחום פיתוח הגוף מתחדשים כל הזמן חידושים שמטרתם לאפשר לנו לבצע פעולות שיסייעו לנו לחטב את הגוף שלנו בצורה קלה ומהירה יותר מאשר בעבר. אחד מהם הוא מכשיר חדשני לחיטוב הגוף אשר שימוש נכון בו גורם לחיטוב הגוף מבלי שיש צורך להזיע ולהתאמץ כמו בעבר– מכשיר ויברטק.

מהו מכשיר ויברטק וכיצד הוא גורם לחיטוב הגוף?

לא מדובר כמובן על מכשיר קסם שיהפוך אתכם לרזים ויפים בתוך כמה שעות, אלא על משהו שדורש עבודה והתמדה, כולל שמירה על דיאטה נכונה. המכשיר עצמו הוא מכשיר רטט להרזיה אשר גורם לכיווצם של השרירים באמצעות התנגדות שמספק המכשיר, מה שתורם לחילוף חומרים מהיר. כמו כן, השימוש במכשיר מגביר את זרימת הדם, וכן מנקה ומנקז את הגוף מהרעלים הקיימים בו, מייצר הפרשות מוגברות של הורמון גדילה וממילא משפיע על תהליך איבוד השומן. שימוש נכון ותכוף במכשיר יכול להביא לתוצאות מהירות וגורם לחיטוב הגוף בצורה יעילה שמביאה תוצאות בתוך תקופה יחסית קצרה.

ומי אמר שזה באמת עובד?

לא מדובר כמובן על הבטחות באוויר אלא על תוצאות מוכחות של מחקרים שנערכו ברחבי העולם. לדוגמא, במחקר שנערך במשך כשנה על ידי פיזיותרפיסט בשם דירק ויסרס בשיתוף עם אוניברסיטת אנטוורפן שבבלגיה, נבדקו 79 בני אדם אשר סבלו מבעיה של עודף משקל. המחקר בדק קבוצות שונות אשר ערכו שיטות אימונים שונות הכוללות תרגילים להרזיה, בכדי לראות איזה קבוצה תצליח לרדת במשקל בצורה הטובה ביותר, ואף לשמור על המשקל לאחר מכן. תוצאותיו של המחקר הראו כי בעוד הקבוצה שערכה פעילות גופנית ותרגילי הרזיה רגילים תוך שמירה על דיאטה, הצליחה להשיל מעצמה 7 אחוזים ממשקל הגוף, ולשמור על רובו של ההישג עד תום תקופת המעקב, הקבוצה אשר עבדה עם מכשיר רטט באימון של 11 עד 14 דקות ביום, השילה מעצמה 11 אחוזים ממשקל הגוף, כאשר עד סוף התקופה הצליחו לשמר ירידה של מעל 10 אחוז, הישג שאפילו הם בעצמם לא האמינו שיצליחו להגיע אליו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf