מיתוג מסעדות – משימה שיווקית מיוחדת במינה

מיתוג מסעדות – משימה שיווקית מיוחדת במינה

‏אוכל הוא חוויה גלובלית מדהימה. כולנו אוהבים לאהוב אוכל ונהנים מהחוויה של אוכל איכותי ויוקרתי בכל שלב של החיים, ולכן ממש לא מפתיע לגלות שאתם מוכנים להשקיע את כל הזמן ואת כל המשאבים שלכם בשביל ליצור חוויה ‏של מוסד קולינארי יוקרתי כאשר אתם מתכננים הקמה של מסעדה חדשה. בין היתר המשימות שאתם רוצים לתת להם מענה לאורך הדרך, חשוב גם לעשות עבודת מיתוג מסעדות מקצועית ולמצוא את הנישה ‏הקולינרית שמאפיינת את המסעדה שלכם. מתוק מסעדות היא עבודה מקצועית שדורשת שיתוף פעולה עם אנשי שיווק ועם אנשי ‏אוכל וקולינריה, ולכן מדובר על משימה שאתם רוצים להפקיד בידיים של הטובים ביותר, ובשלב כמה שיותר מוקדם של העבודה על תכנון והקמת המסעדה שלכם.

‏איך מתבצע תהליך מיתוג מסעדה בארבעה שלבים פשוטים?

  1. ‏‏בניית תפריט. בשביל למתג את המסעדה שלכם צריך להבין לאיזה קהל אתם פונים. יש הבדל בין מסעדות יוקרה שמגישות התפריט מורכב ועשיר, ‏מסעדות שפונות לקהל יחסית המאמי אבל מעונינות לייצר מיתוג מנצח בשביל למשוך כמה שיותר סועדים מדי יום ביומו.
  2. עיצוב חלל הפנים. ביחד עם האדריכל של המסעדה, כמו גם המעצב, אפשר לבנות חזון שבו אתם משלבים בין התפריט, עיצוב חלל הפנים, והמותג שאתם יוצרים כלפי חוץ, בשביל לייצר חוויית אוכל מושלמת ‏בכל קנה מידה אפשרי.
  3. תכנון הלוגו. בדרך כלל, בכל מה שקשור לבנייה של מותג חדש, גם בעולם האוכל, יש השפעה משמעותית של לוגו איכותי על החוויה שאתם יוצרים אצל הלקוחות שלכם. לפיכך, חשוב מאוד להשקיע כמה שיותר זמן וכמה שיותר מאמצים על מנת לייצר לוגו שמדבר בדיוק בשפה של הלקוחות שלכם ומאפשר לכם למשוך אותם למסעדה שלכם.
  4. הגדרת התקציב. כמו כל שלב לאורך הדרך, גם כאשר אתם מתכננים איך לייצר מיתוג למסעדה שלכם, אתם חייבים להשקיע את כל הזמן ואת כל המשאבים שלכם בהגדרה של התקציב לפני שאתם עושים צעדים בשטח ומתחייבים לתשלום על שירותים שאתם לא יכולים לעמוד בהם.

‏כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הטובים ביותר

‏בשביל להצליח לשבור את הסטיגמה הקבוע על מיתוג מסעדות, ‏צריך לעבוד קשה מאוד וצריך להיות לא שגרתיים. כלומר, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות בשלב הזה הוא למצוא את אנשי השיווק והמיתוג שמסוגלים לחשוב מחוץ לקופסא, כמו אנשי הצוות של משרד אנזילביץ – סטודיו למיתוג. ‏אנו נעשה הכל בשביל למצוא בשבילכם הפתרונות המיתוג המתאימים ביותר לחווית האוכל שאתם רוצים לייצר ללקוחות שלכם, כך שהמסעדה שלכם תהיה מסעדה מעניינת, מכוונת אבל גם בלתי נשכחת בכל קנה מידה אפשרי ותהפוך להיות הצלחה מסחררת ללקוחות החדשים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf