מטבח כפרי בעיצוב עדין

מטבח כפרי בעיצוב עדין

אם יש מקום אחד בבית שבו אנחנו רוצים לדאוג לעיצוב טוב ועדין הוא המטבח. זאת משום שבמטבח מתרחשת כל הפעילות החשובה לנו. גם ביום עסוק במיוחד, אנו נכנסים למטבח כמה פעמים ביום כדי להכין לעצמנו כוס קפה או אפילו ארוחה בקטנה. וזה עוד מבלי שדיברנו על אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת או חגים שבהם אנו נמצאים במטבח 24/7 כדי להכין מטעמים. כך או כך, כדי שהעבודה במטבח תהיה נעימה ומהנה, יש צורך לעצב אותו כמו שצריך.

השילוב המיוחד בין מטבח כפרי לצבעים עדינים

מטבח כפרי הוא הבחירה הטבעית עבור רבים מאתנו. כאשר אנו נמצאים במטבח, יותר מכל אנו רוצים להרגיש בבית. לפיכך, השילוב המיוחד בין העץ הטבעי, הגילופים השונים שניתן לעשות ממנו ושאר העיצובים, הוא שיוצר את ההרמוניה במטבח. כשמעצבים מטבח כפרי, האפשרויות הן רבות. אחת האפשרויות, למשל, היא עיצוב מטבח כפרי בצבע שמנת. מדובר באחד השילובים המרגיעים והמרהיבים ביותר שיש. צבע שמנת הוא צבע עדין, שילוב בין לבן לצבע קפה. הוא משתלב להפליא עם עיצוב העץ, ויוצר את האפקט המושלם כאשר קרני אור שמש טבעיות חודרות אל המטבח. כך שאם רוצים לעצב מטבח ולקצור הרבה מחמאות מכל מי שמגיע, מטבח כפרי בצבע שמנת הוא התשובה.

המטבח שמייצר אווירה של ביתיות ויוקרה

יש אנשים החוששים להזמין מטבח כפרי מחשש שהוא יהיה פחות יוקרתי, כשלמעשה זה לא כך. עם גישה נכונה אל המטבח ואנשי מקצוע המכירים היטב את עבודתם, ניתן להשיג עיצוב יוקרתי מרשים. זאת משום שבמטבח הכפרי ניתן לשלב אלמנטים שונים כמו צבעי זהב, שחור או לבן. כולנו יודעים עד כמה הטבע הלבן יכול להיות יוקרתי ורשמי, ולכן יש הבוחרים לעצב מטבח כפרי לבן. הצבע הלבן משתלב היטב עם העץ של המטבח, ומכיוון שמדובר בעיצוב נייטרלי, ניתן להכניס בו כל עיצוב מתאים אחר. לדוגמה, אפשר להציב כיסאות עור בצבע שחור על יד השולחן המעוצב בעץ וצבוע בלבן, או להזמין שיש בצבעים חום או זהב. מעבר לכך, הלבן הוא צבע בהיר וככזה הוא מעניק תחושה של מרחב. כך שגם אם מדובר במטבח קטן יחסית, הוא עדיין נראה גדול.

במטבח הכפרי לא צריך לפחד מהעיצובים

אם אתם מעוניינים להיות קצת פחות רשמיים במטבח שלכם, תוכלו להעז עם עיצובים שונים כאשר מדובר במטבח כפרי. הסגנון הכפרי פתוח יותר מבחינת תוספות ועיטורים מאשר סגנונות עיצוב אחרים, ואתם יכולים להכניס למטבח שלכם כל עיצוב שנראה לכם מתאים ושיכול להפוך אותו לביתי יותר. לדוגמה, אחת התוספות הבולטות למטבח היא וילונות. הווילונות מעניקים לחלל את המראה הביתי הרצוי, ולכן הם מבוקשים בקרב רבים. כדי להעניק למטבח אווירה עליזה, אפשר להוסיף וילונות תואמים בצבעים בהירים כמו שמנת, צהוב, ירוק או תכלת. וזה עוד לא הכול. המטבח הכפרי פתוח לגיבובים שונים כמו מפות שולחן, אגרטלים (רצוי עם פרחים טבעיים ולא פרחים מפלסטיק), אדניות, תמונות, סלסילת פירות ועוד.

כשמעצבים מטבח בוחרים במקצוענים

אם אתם רוצים שיהיה לכם את המטבח הכפרי המעוצב והאיכותי ביותר שאפשר לבקש, חשוב לפנות לאנשי מקצוע בתחום הנגרות שמבינים עניין. בחברת  TouchWood מטבחים כפריים יודעים לגעת בעץ ולעשות ממנו פלאים. החברה פועלת במשך שלושה דורות ברציפות ומתקינה מטבחים איכותיים ללקוחות מרוצים. בחברה מאמינים שכדי ליצור משהו טוב מעץ, צריך לגעת בו בידיים, מבלי להשתמש במכונה או בפס ייצור. רק נגרות קלאסית אמיתית תשיג בסופו של דבר את התוצאות הנכונות עבור כל לקוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf