מחיר ניתוח קטרקט

מחיר ניתוח קטרקט

קיבלתם המלצה לעבור ניתוח קטרקט ואינכם מוצאים מידע ברור באשר לעלותו הכספית?

באנו לעשו לכם סדר!

על טיפול במסגרת הציבורית והפרטית ומה שביניהם, במאמר הבא

טיפול במסגרת הציבורית

ניתוח קטרקט בסיסי מתבצע בבית חולים ציבורי, בשיטת הפאקו וללא תשלום, לאור סל התרופות המכיל כיסוי לעלות הטיפול הבסיסי. כמו כן, המחזיקים בביטוח משלים בקופת החולים כמכבי שלי, כללית מושלם וכיוצא באלו אינם נדרשים לשלם עבור הטיפול במתכונתו הבסיסית, אך בהשוואה לאלו שאינם מחזיקים בביטוח משלים, הניתוח מתבצע בבתי חולים פרטיים או במסגרות רפואיות שונות כמו אסותא, מדיקה ועוד. במסגרות אלה מועסקים רופאים בעלי הסדר עם קופות החולים השונות וניתנת האפשרות לבצע את הניתוח בשיטת הלייזר ולרכוש עדשות ייעודית ולא רק חד מוקדיות, כפי המוסכם במסגרת הטיפול הבסיסי לאלו שאינם מחזיקים בביטוח משלים. עם זאת, אפשרות זו מותנת בהשתתפות עצמית. כך למשל, ביצוע ניתוח קטרקט בלייזר במסגרת זו תדרוש מכם כמה אלפי שקלים לכל עין.

כיצד נדע את העלות המדויקת?

לצורך בירור מדויק יש לברר מהו הסכום איתו קופת החולים שלכם משתתפת, שכן, מחיר זה משתנה בהלימה לביטוחים משלימים, מיקום הניתוח וזהות הרופא המנתח.

טיפול במסגרת הפרטית

טיפול במסגרת הפרטית שונה במהותו מהטיפול המסגרת הציבורית, החל מסביבת הטיפול ועד עלותו.

עלות פגישת ייעוץ במסגרת הפרטית

בשונה מפגישה דומה המתבצעת במסגרת הציבורית, ללא עלות או עם עלות סמלית, פגישת ייעוץ במסגרת הפרטית עולה כמה מאות שקלים, אך לא לדאוג, שכן, במידה ויש לכם ביטוח פרטי, פגישה זו יכולה להיות מכוסה כולה או לפחות ברובה.

עלו ניתוח במסגרת הפרטית

כמה עולה ניתוח קטרקט פרטי? זו אחת השאלות שמטופלים, המעוניינים בניתוח פרטי, שואלים. ולה, אין תשובה אחת ואחידה, ומדוע?

שוק הניתוחים המתבצעים באופן פרטי כולל מגוון רחב מאוד של מחירים, בהלימה לפרמטרים שונים כמו זהות המנתח. ייתכן מאוד שיהיה רופא פרטי שידרוש 8000 ₪ עבור עין אחת, ואילו אחר, אף עם ניסיון שנים דומה או אפילו זהה, ידרוש כפול מכך ואולי יותר.

הראייה הולכת ומדרדרת? המשקפיים נמאסו עליכם? ניתוח קטרקט עשוי להיות פתרון מצוין! אך רגע לפני שאתן מרימים טלפון לקביעת תור… הכירו את ד"ר ירון פינקלמן, מומחה רפואת עיניים ומנתח המציג ניסיון עשיר במיוחד העומד על למעלה מ25 שנה, ומועסק במרכזי טיפול נבחרים כמו אסותא, מדיקה, בית חולים איכילוב ועוד. כנסו, ללא תתאכזבו https://www.eyecu-il.com/

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf