מה כולל סאמר סקול באנגליה?

מה כולל סאמר סקול באנגליה?

לא מעט ילדים ובני נוער יוצאים מדי קיץ מישראל וממקומות נוספים בעולם למחנה סאמר סקול באנגליה, שם ניתן למצוא מספר מרכזים שונים המארחים מחנות ללמידת אנגלית. אנגליה היא אחד היעדים המרכזיים והפופולאריים ביותר עבור מחנות סאמר סקול, ומסיבות טובות. מה ניתן לצפות למצוא במחנה סאמר סקול באנגליה, אשר הופך את האי הבריטי ליעד אטרקטיבי ומועדף?

 המתקנים, האטרקציות והתנאים הספציפיים שכולל סאמר סקול באנגליה משתנים מעט על פי המיקום בו נערך המחנה, כאשר ניתן למצוא לפחות ארבעה מקומות שונים המארחים מחנות אלו. לכן, על מנת להבין בדיוק מהם תנאי השהייה ומה כולל מחנה ספציפי אליו שוקלים לצאת, יש לברר בנוגע ליעד מסוים זה. בכל זאת, הרבה ממה שנכלל בכל מחנות הסאמר סקול הנערכים באנגליה משותף לכל היעדים השונים.

מה כוללים מחנות סאמר סקול באנגליה?

למה בכל זאת ניתן לצפות כאשר מדובר במחנה סאמר סקול באנגליה? ובכן, כמובן שכל מחנה שכזה כולל תכנית ללימודי אנגלית, אך כזו הנערכת בצורה מהנה ופרודוקטיבית על ידי מורים יצירתיים, באווירה מהנה ו"קלילה". חלק משמעותי מלמידת האנגלית כרוך באינטראקציה החברתית עם ילדים ובני נוער אחרים ממדינות שונות, אשר השפה היחידה המשותפת לכולם היא כמובן אנגלית. לכן מדובר בלמידה אפקטיבית כל כך ביחס למרבית האפשרויות האחרות, בפרט למידה "רגילה" בכיתה בבית הספר כאן בארץ.

סאמר סקול באנגליה כולל כמובן גם סוגים שונים של הפעלות ואטרקציות. בתור התחלה, בכל אחד מהמוקדים בהם נערכים מחנות סאמר סקול באנגליה ניתן למצוא סוגים שונים של מגרשי ספורט ובריכת שחייה, בחלקם אולמות קולנוע ומועדון דיסקו בו יכולים הילדים לבלות יחד וכיוצ"ב.

כמו כן, כל מחנה שכזה כולל לפחות כמה ימים של טיולים וסיורים בסביבה, אשר תלויים כמובן במיקום המחנה וקרבתו למוקדי עניין שונים. לדוגמה – סאמר סקול הנערך במתחם של אוניברסיטת ברונל הממוקמת ממש מחוץ ללונדון יכלול לבטח סיורים לעיר הגדולה והתוססת, בעוד זה הנערך בברייטון קולג' כולל סיורים וטיולים בברייטון עצמה ובסביבתה – עיר תוססת וקצבית השוכנת בחוף הדרומי של אנגליה.

מעבר לכך, כמובן שכל ילד או בן נוער המשתתף במחנה מקבל מגורים מאובזרים ונוחים (בחלק מהמקומות מדובר בחדר לבד ובחלק בחדר עם מספר קטן של שותפים), ארוחות והדרכה וליווי מלאים, מסביב לשעון. זהו ללא ספק אחד מסוגי החופשות המשתלמות וה"כוללות" ביותר מבחינת התמורה המתקבלת עבור המחיר המבוקש. מבחינת ההורים, אין יותר שום דבר לדאוג לו או לארגן מרגע שנרשמים ושולחים את הילדים לחוויה חלומית ובלתי נשכחת…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf