מה כדאי לדעת על עיצוב פנים לבית פרטי 

מה כדאי לדעת על עיצוב פנים לבית פרטי 

עבורי, אריה גולדין עיצוב פנים, העולם של עיצוב פנים הוא ממש חלק מהותי מהחיים שלי. אני רואה בכך לא פחות מאומנות. אומנות בה אנשים חיים, חווים חוויות, מתרגשים, בוכים ושמחים יחד. הרגשות הגואים של אלו המתחברים לבית שלהם מחדש בזכות עיצוב פנים לבית פרטי מתוכנן ומדוייק, כזה שיורד לכל פרט ופרט, כל כך משמעותיים עבורי לאורך ימי העבודה שלי.  

מה שכדאי לדעת על עיצוב פנים לבית פרטי הוא שמה שמשחק תפקיד הוא ממש לא הכסף, גם לא המבנה עצמו רגע לפני שאנחנו נכנסים לתוך התהליך. רבים טועים לחשוב כי הבעיה היא במבנה, להם יש לי חדשות- הם טועים ובגדול. עיצוב פנים לבית פרטי יכול להיעשות בכל מבנה בכל תקציב. השאלה היא שאלה של רצון, של דבקות במשימה, יצירתיות ומידת הירידה לפרטים. עיצוב פנים לבית פרטי, כזה העונה לצרכי כל משפחה הוא לא משהו שאתם לא יכולים לקבל גם כן. אני, אריה גולדין עיצוב פנים, נמצא כאן כדי להגשים את החלום שלכם במדויק.  

כמה מילים על עיצוב פנים לבית פרטי  

העולם של עיצוב פנים בתים למעשה נע כל הזמן על שני צירים מרכזיים:  

הציר הראשון, ציר היעילות: עיצוב פנים לבית פרטי צריך בראש ובראשונה לשרת את אלו החיים בתוכו. אין זה משנה אם החלטנו ללכת על קו עיצובי של עיצוב פנים בית פרטי בסגנון בארוק, בוהו שיק או אלגנט. מה שחשוב הוא קודם כל שיהיה לכל בני הבית מקום לכל צורך. לכן, עיצוב פנים לבית פרטי מתחיל בדרך כלל במסגור של שטח הבית. כלומר, אנחנו בוחנים איזה חדר יאכלס איזה דבר, היכן בדיוק יהיה החדר של הילדים והאם גם אתם רוצים לעצב עבורכם חדר אמבטיה פרטי, המיועד רק להורים. עיצוב פנים בתים במובן הזה מתחיל בראש ובראשונה באבחון הבית מהצד האדריכלי שלו. כלומר, נביט מאיזה כיוון השמש זורחת בבוקר, שוקעת בערב, מהיכן מגיעה הרוח, כך נוכל להתאים את מבנה הבית לצרכים שלכם בצורה אופטימלית.  

הציר השני, החלום: עיצוב פנים בתים הוא כמובן לא תהליך המתבצע רק במישור הענייני בלבד. עיצוב פנים בתים הוא תהליך הכולל, בין היתר, הורדה של החלומות אל קרקע המציאות. עיצוב פנים בתים מתמקד ביצירה של קונספט על פיו קל יותר ללכת, לשרטט קווים, לבחור רהיטים ולייצר, בעזרת כל פרט ופרט בבית החדש שלכם את החלום הטוב ביותר שא 

נחנו יכולים ליצור עבורכם. כך שאנחנו מציעים, תמיד, בין אם מדובר על עיצוב פנים בתים ובין אם אנחנו מדברים על עיצוב פנים וילות יוקרה, לקחת כמה נשימות, לשאוב השראה מאתרי האינטרנט השונים ולחפש כיוון שיעזור לכם להבין בדיוק מה אתם מחפשים.  

עיצוב פנים בתים , איך בוחרים רהיטים  

ככל הנראה ההוצאה המשמעותית ביותר בתוך תהליך כמו עיצוב פנים לבית פרטי כמו גם עיצוב פנים וילות יוקרה כמו גם עיצוב פנים לבית קטן, היא הרהיטים. רהיטים משמים אותנו שוב, לשתי מטרות עיקריות שלעיתים נדמה כאילו הן ממש סותרות זו את זו. תהליך עיצוב פנים לבית פרטי הוא תהליך כמובן בו עלינו לייצר מרחב פרקטי, נוח, קל לתפעול, עבור בני הבית.  

כלומר, חלק מהתהליך של עיצוב פנים בית מתחיל בבחירה של מקומות איחסון שישרתו אתכם על הצד הטוב ביותר. מקומות איחסון אלו הרהיטים שנועדו כמובן למטבח, לצלחות, הכוסות, הסכום הייחודי שלכם. מקומות איחסון הם גם הארונות בחדר השינה או הספריה בסלון. כך שעל כל פנים, תהליך של עיצוב פנים לבית פרטי עובר בחלקים הבירוקרטיים, הייבשים, המאפשרים את המשך קיומו של היום, יום הרגיל בו כולנו חיים.  

התפקיד השני אותו ממלאים הרהיטים הוא כמובן החלק העיצובי. כאן בהחלט עולה שאלה, על איזה קו עיצובי ללכת. התשובה שלי, אריה גולדין עיצוב פנים, כמו גם של חבריי למקצוע הוא שבכל הנוגע לרהיטים, הנכון הוא לבחור בפריטים איכותיים, קלאסיים, כאלו הצבועים צבעים מונוכרומטיים, עץ וכן הלאה.  

אם אתם שואלים מדוע, התשובה היא שרהיטים הם בדרך כלל פריטים יקרים אותם אנחנו רוכשים פעם אחת. כאמור, אין זה משנה אם מדובר על עיצוב פנים וילות יוקרה או אם מדובר על עיצוב פנים לבית פרטי קטן, רהיטים הם פריטים שקשה לשנע, להעביר וקשה להחליף אותם. מכאן ההמלצה שלנו לקחת פריטים שישמשו אתכם לאורך שנים נאמנה.  

שימו לב כי אתם בוחרים רהיטים על פי אמות מידה אותן לקחתם בקפדנות. שימו לב כי ללא מדידה אתם עלולים לטעות בקלות רבה ולמצוא את עצמכם עם רהיטים גדולים מדי, קטנים מדי, כאלו שלא מנצלים את החלל בצורה הטובה ביותר ועוד.  

עיצוב פנים לבית פרטי, עכשיו זה הזמן להתפרע  

אחרי שבחרנו את הרהיטים הגדולים, זה הזמן לרדת לרזולוציות קטנות יותר, כאלו שכביכול אנחנו יכולים בלעדיהם אבל איתם יש הבדל גדול. הפריטים הקטנים הם פרטי הנוי במדפים, בחירה של כריות נוי מתאימות לחדרים וכן הלאה.  

שימו לב כי כאשר אתם בוחרים פריטים קטנים בתהליך עיצוב פנים לבית פרטי אתם מצד אחד לוקחים בחשבון את הקו העיצובי של הבית, לצורך העניין אם אתם עסוקים בתהליך של עיצוב פנים בתים ובחרתם ללכת על מראה מודרני, כנראה לא נניח שטיח פרסי בכניסה לבית, אבל מהצד השני, אנחנו, אני, אריה גולדין עיצוב פנים ואחרים, רואים דווקא הזדמנות ביכולת של כל לקוח לייצר שילובים מפתיעים.  

שילובים יכולים להיות הנחה של מזכרות מיוחדות בפינות שונות, בחירה של כרית בעלת צבע נועז לספה הבהירה, בחירה של מערכת צבעים לא שגרתית עבור קיר אחד, מיוחד בסלון או במטבח. שימו לב כי במקרים כאלו אנחנו יכולים להחמיא לעיצוב הנקי כמו גם לפריט הנועז כאשר זה נותן את הקונטרה הרלוונטית לזה וחוזר חלילה.  

עיצוב פנים לבית פרטי, שימו לב על בחירה של גופי תאורה ובחירה של וילונות מחמיאים לחלונות  

אור הוא ככל הנראה הפריט הטבעי החשוב ביותר בבית. בחירה של גופי תאורה מחמיאים, התאמה של וילונות עבור חלונות על מנת שאלו יאפשרו להכניס תאורה טבעית הביתה בדיוק במידה הנכונה, בין אם מדובר על וילונות חשמליים בתהליך עיצוב פנים וילות יוקרה ובין אם מדובר על תהליך של עיצוב פנים לבית פרטי באמצעות וילונות קלילים המשדרים אותנטיות, המטרה היא, בראש ובראשונה, להכניס לבית אור.  

שימו לב כי אתם בוחרים גופי תאורה שיאפשרו לכם ליהנות גם מהנקודות החשוכות בבית על הצד הטוב ביותר. ההמלצה היא לבחור כמ הגופי תאורה, כאלו המאפשרים שימוש בתאורה חזקה לחלקים כמו המטבח ועוד, לעומת תאורה עדינה יותר המתאימה לשעות הלילה בחדר השינה וכיוצא באלו.  

סיוע של איש מקצוע הוא תמיד יתרון  

בחירה נכונה של אנשי מקצוע מתאימים יכולה לעזור לכם ליהנות באופן מלא מתהליך העיצוב כמו גם מהתוצאה הסופית. מעצב מקצועי יעזור לכם לקבל החלטות נבונות במסגרת הטעם האישי שלכם על הצד הטוב ביותר. אני, אריה גולדין עיצוב פנים אומר לכם זאת באחריות.  

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf