מהם הפרמטרים לבחירת מנכ"לית חדשה לעסק?

מהם הפרמטרים לבחירת מנכ"לית חדשה לעסק?

כאשר אתם מקימים עסק חדש, יהיה עליכם לבנות את השלד המושלם. האנשים שיעמדו בראש הפירמידה הם אלה שצריכים להביא את העסק להצלחה מסחררת. כל איש מקצוע אמור לתרום מהידע ומניסיון שלו על מנת שיהיה אפשר להצליח בענק. אחד מהאנשים הכי חשובים הוא המנכ"ל של העסק, האיש שאמור לקבל את כל ההחלטות החשובות. אך למה שזאת לא תהיה מנכ"לית? במאמר הבא נסביר לכם מה אתם צריכים לבדוק על מנת לבחור את האישה הנכונה.

אישה שיש לה ניסיון עשיר

הסיבה המרכזית שבגללה יש יותר מנכ"לים מאשר מנכ"ליות היא שלגברים יש יותר ניסיון. אך בשנים האחרונות אנו רואים כי גם נשים מצליחות לצבור ניסיון רב בתפקידי מפתח. על מנת שתוכלו לבחור את האישה הנכונה יהיה עליכם להתייחס לניסיון שלה. מנכ"לית חייבת להיות אישה שיש לה ניסיון בהתמודדות עם מצבים שונים. אישה שתוכלו לסמוך עליה כי היא זאת שתעשה את ההחלטות הנכונות בזמן אמת. הרי הניסיון הוא המפתח כמעט לכל דבר בהיבט העסקי.

דמות שהיא מודל לחיקוי עבור העובדים

העובדים מסתכלים כל הזמן קדימה כאשר הם עושים בחירות כאלה ואחרות. מנכ"לית צריכה להיות אישה שהיא גם מודל לחיקוי עבור העובדים. כלומר שהם ירצו לעבוד על מנת להגיע ביום מן הימים לתפקיד שלה. אישה שלא מהווה דוגמה עבור העובדים לא באמת יכולה להיות מנכלית מצליחה. אתם מבחינתכם צריכים לבחור בפינטה את האישה הנכונה שתוביל את העסק. אפילו אתם בתור הבעלים של העסק יכולים לראות את אותה אישה בתור מודל לחיקוי. בסופו של יום האישה הזאת צריכה להיות כזאת שכולם שואבים ממנה השראה.

אופי טוב לא פחות חשוב מניסיון

הדבר הראשון עליו דיברנו בעת בחירת מנכ"לית חדשה הוא הניסיון שלה. אך אי אפשר שלא לדבר על האופי שגם הוא חשוב מאוד לבחירה נבונה. אתם תרצו כי האישה שתוביל את העסק תהיה אישה שסוחפת אחריה אנשים. אישה שכיף להיות בחברתה, וזה לא משנה באיזה סיטואציה מדובר. אישה שאין לה אופי טוב תתקשה מאוד להסתדר עם אנשים ושלא נדבר על מה יקרה בזמן ויכוחים. לכן מראש תחפשו אחר אישה שיהיה לכם נעים לשוחח איתה.

הזמינות לביצוע העבודה חיונית להצלחה

להיות מנכ"לית של עסק זה לא עוד סתם תפקיד מבין רבים. מדובר על התפקיד המשמעותי והחשוב ביותר בכל חברה ובכל עסק. לכן כאשר אתם בוחרים מנכלית חדשה תוודאו כי היא מספיק זמינה על מנת לבצע את התפקיד. אישה שתהיה מוכנה לתת את כל כולה על מנת להביא את העסק שלכם אל המקום הרצוי. אם לאותה אישה לא יהיה מספיק זמן זה עשוי לפועל לרעתכם. תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם תצטרכו לכבות את השריפות במקומה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf