מדריך לרכישת תנורים: כל השיקולים שצריך לקחת בחשבון

מדריך לרכישת תנורים: כל השיקולים שצריך לקחת בחשבון

לפני רכישת תנור, יש לדאוג לחיבורי חשמל מתאימים, ולהחליט אם התנור יהיה עצמאי או משולב עם כיריים גז. עם ההחלטה על סוג התנור המתאים, יש למדוד במדויק את השטח במטבח ואת החלל שמיועד להצבת התנור החדש ולבחור תנור שיתאים באופן מושלם.

אם אינכם בטוחים איזה סוג תנור מתאים לכם, באיזה דגם ובאיזה עיצוב, מדריך לרכישת תנורים כולל, בין היתר, הוראות התקנה ושיקולי עיצוב והתאמה למטבח, כך שתוכלו לוודא שאתם בוחרים את התנור שהכי מתאים לצרכים ולהעדפות שלכם, כמו גם לשטח הקיים, ולסגנון העיצוב של המטבח והבית.

שיקולי עיצוב ברכישת תנורים

תנור משולב כיריים זמין עם משטח שטוח שמספק רכיבי חום להקפצה, הרתחה או טיגון. עם תא שמשמש לבישול, אפייה, או צלייה, ניתן לבחור תנור משולב כיריים שאינו מחובר לקיר, או לשלב אותו עם כיריים סמוכות.

הבחירה הפופולרית היא רכישת תנורים בשילוב כיריים מובנות, שמאפשרים מגוון אפשרויות עיצוב לבחירה והתאמה למטבחים בגדלים שונים.

מה חשוב לדעת לפני רכישת תנורים?

המונחים תנורים שמשולבים עם כיריים משמשים לתיאור מכשירים שכוללים כיריים גז בשילוב עם תנור ביחידה אחת, ואילו תנור עצמאי הוא מכשיר עצמאי נייד שניתן להצבה בכל מקום במטבח.

תנורים עצמאיים מעוצבים כיחידות שיכולות להיות משולבות בארונות המטבח בנישות מיוחדות, או שניתן להציב אותם כמכשירים עצמאיים עם לוחות קדמיים לשליטה על תכונות ההפעלה. לדגמים הקלאסיים יש גם מגירות חימום או אחסון בתחתית.

בחירת הדגמים המתאימים ברכישת תנורים

מדריך רכישת תנורים שמחוברים לקיר מציג מספר אפשרויות התקנה. ניתן להתקין תנור קיר יחיד, תנור קיר כפול או תנור קיר משולב מיקרוגל. התנורים פועלים על חשמל ומציעים מגוון אפשרויות ציפוי כמו קרמיקה או אמייל, מה שהופך אותם לקלים לניקוי.

תנורים משתנים גם ביכולות ההפעלה שלהם, וכוללים גדלים שונים. אם אתם זקוקים למקום גדול, תנור קיר כפול עשוי להתאים לכם.

תכונות תנורי קיר

רכישת תנורים צריכה להתאים לתכונות הביצוע שמתאימות לצרכים שלכם:

בישול אדים

תנור בדגם זה מאפשר אידוי מזונות בתנור, הוא אידיאלי לאפייה ולחימום מחדש, ומבטל את הצורך בשמנים בחלק מהמתכונים.

אוורור מקיף

המרכיב העיקרי של תנורים הוא מאוורר אחורי שמסובב את האוויר החם מסביב למאכלים כדי לבשל אותם מהר ובאופן אחיד. בתנורים אלו מותקן גוף חימום נוסף למאוורר על מנת לקדם חימום אחיד עם זרימת אוויר חם.

תכונות ייבוש

מדריך רכישת תנורים כולל אפשרויות לאפיית פירות וירקות באמצעות ייבוש איטי של המאכלים על חום נמוך.

מצב שבת

הגדרה שמיועדת למשתמשים בבתים דתיים בהם לא ניתן להפעיל את התנור, כך שהתנור יכול לפעול על חום נמוך במשך כל השבת, כדי לחמם מאכלים במקום להציב אותם על הפלטה.

כיבוי אוטומטי

הגדרה זו מאפשרת את כיבוי התנור באופן אוטומטי כשהטיימר פועל, כדי להימנע מבישול יתר או שריפת המאכלים.

ניקוי עצמי

טמפרטורת התנור עולה לרמה גבוהה במיוחד כדי לנקות את התנור. לאחר השלמת מחזור הניקוי, ניתן לנגב את השאריות באמצעות מטלית נקייה לחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf