דניאל מטבחים מספרת מה צריך לעשות בכדי להשיג מטבחים מעוצבים במבצע

דניאל מטבחים מספרת מה צריך לעשות בכדי להשיג מטבחים מעוצבים במבצע

דניאל מטבחים לכל החיים.

אם אתם שואפים לעצב מטבח בוטיק יפהפה, כזה שלא תרצו לעזוב כשתבלו בתוכו, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נספר לכם על ספקית המטבחים "מטבחי דניאל" ותרומתה לעיבוי עיצובו של המטבח המודרני בבתי הלקוח השונים. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתכנון מטבחים מודרניים, בהתבססה על מודל תלת שלבי: זיהוי בחירת המטבח של הלקוח, חוות דעת לגבי התאמתו לחלל הבית וביצוע שדרוגים כמו השמטה או הוספה של תכולה בהתאם לגודל החדר. בכך, אתם מקבלים מטבחים שאינם רק במחיר מבצע, אלא גם כאלו שיתאימו פיקס לעיצוב בתיכם.

מטבחי דניאל מייצרת את כל סוגי המטבחים המודרניים

חברת מטבחי דניאל היא יצרנית מטבחי בוטיק. לחברה – נגריית מעצבים בה מעוצבים הארונות, התקני שיש העבודה וכל יתר התכולה הנדרשת ממטבח חדש. במטבחי דניאל ניתן לבחור בקלות את המטבח המתאים לביתכם: בכל קטגוריה של סגנון ישנם המון דגמים לבחירה. בכך, מטבחי דניאל מכווינה אתכם בדיוק למטבח המתאים ללא התלבטויות רבות בדרך. תוכלו לבחור מטבח לבן מעוצב הייטק, או מטבח מודרני המבוסס על צבעים בהירים ומצוירים כמו ירוק בהיר או צהוב.

תמחור המטבחים במחיר מבצע לרגל קיץ יולי אוגוסט

כעת, ניתן להסדיר מטבחים מודרניים במחירים חסרי תקדים! בואו ליהנות ממטבח צבוע ירוק, להתענג על מטבח לבן בעיצוב הייטק, ולהיחשף לעוד סוגים רבים של מטבחי פאר! במטבחי דניאל ישנם המון סוגים של מטבחים במבצע מיוחד לרגל חודשי הקיץ אך צפויים להימשך לזמן מוגבל. מהרו להירשם לרכישת מטבח חדש והבטיחו מחיר ייחודי.

רכישת מטבח לכל החיים – כולל מענה תחזוקה בכל מצב

מטבח מעוצב של מטבחי דניאל אינו רק חדר עיבוד מזון או מפגש חברים. זהו חדר שעל כל רכיב שהותקן בתוכו ישנה אחריות מלאה מטעם "מטבחי דניאל". כאשר אתם לקוחות של מטבחי דניאל, אתם מבטיחים לעצמכם מענה תחזוקה מלא, מענה על שאלות בנושא בחירת חומרי ניקיון לשיש ועץ למטבח, ועוד. מטבחים של מטבחי דניאל הם מטבחים לטווח ארוך מאד בשל איכות חומרי הייצור אשר נבחרת בקפידה. זאת, בנוסף לצוות שירות מיומן אשר יספק מענה לכל נושא, כולל מתן פתרונות מעשיים בפועל.

מטבחי דניאל – המטבחים החדשים שלכם כבר כאן!

בבית מטבחי דניאל תוכלו להסדיר מטבחים מודרניים מעוצבים חדשים עבור בתיכם! בואו לשלב בבית מטבחים מודרניים בעלי עיצוב עכשווי ומלוטש! מטבחי דניאל היא חברה בה תוכלו ליהנות מעיצוב חסר תקדים של כל מטבח מודרני בו תבחרו. הוא מבוסס על ניסיון תכנוני רב של צוות עובדים מיומן אשר יביאו לבית שלכם את בשורת המטבח האיכותי והחדיש. בואו להתחדש במטבח מודרני וליהנות ממחירים חסרי תקדים ומשירות שנדיר למצוא בענף. מטבחים מודרניים של מטבחי דניאל יגרמו לכם תמיד להרגיש בבית ולחוש סיפוק רב כשאתם עובדים בתוכם!

צרו קשר עם חברת הבוטיק מטבחי דניאל לתכנון מטבח חדש בבית!

צילום: מטבחי דניאל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf