מאוורר תקרה חיצוני: פתרון פשוט ליצירת בריזה קרירה בקיץ

מאוורר תקרה חיצוני: פתרון פשוט ליצירת בריזה קרירה בקיץ

מדי תחילת קיץ, אנשים שגרים בבתים עם מרפסות גדולות או גינות, מאמינים שבקיץ הזה הם ישבו יותר בחוץ. הם מתכננים להזמין אורחים לארוחות 'על האש', לשבת בגינה ולקרוא, או סתם להשתזף. אבל הקיץ הישראלי רחוק מלהיות מזמין ימי "כיף בשמש".

לא. הקיץ הישראלי פירושו חום מעיק ולחות גבוהה, או במילים אחרות, לא כל כך כיף בכלל. לעתים קרובות מדי, אנשים מסיימים את הקיץ בבית סגור בדיוק כמו בחורף. עם המזגן. אבל אם אתם רוצים לנצל טוב יותר את החללים החיצוניים שלכם, יש פתרון מפתיע בפשטותו: מאוורר תקרה חיצוני.

נכון. במחשבה ראשונה מאוורר תקרה חיצוני לא נשמע כמו פתרון מעולה

רוב האנשים אינם מאמינים ביכולת של מאוורר תקרה חיצוני ליצור קרירות נעימה בקיץ הקופח, וקשה להם עוד יותר להאמין שהוא יהיה יעיל כמו מערכת מיזוג אוויר. אבל האמת היא שמאווררי תקרה חיצוניים יעילים לצינון חללים חיצוניים ועובדים במגוון סביבות.

כל עוד יש לכם תקרה או מקור תלייה כמו פרגולה, תוכלו להתקין מאוורר תקרה חיצוני ולהסתיר את החיווט החשמלי, וליהנות מפתרון מדהים של בריזה קרירה בקיץ. אז כן. בקיץ הזה בהחלט יושבים יותר בחוץ.

מאווררי תקרה עובדים אפילו טוב יותר בחוץ

מזגנים גדולים וקטנים עובדים באמצעות שאיבת חום מהאוויר בפנים, והפצת אוויר קריר ברחבי החדר או הבית. כלומר, הם מורידים את הטמפרטורה בחדר.

מכיוון שמאווררי תקרה הם מכשירים פשוטים יותר, הם מניעים את האוויר ולא משנים את הטמפרטורה בחדר, אבל במקרה של חלל חיצוני, זה היתרון המשמעותי של מאוורר תקרה חיצוני: אפילו מזגן נייח לא יעבוד טוב, כי האוויר הקריר יתפוגג מיד, ולא יהיה שום מקום אחר שהאוויר המחומם יעבור אליו.

מאווררי תקרה מניעים את האוויר, אבל התחושה של האוויר שנושף עליכם גורמת לכם להרגיש קרירות ובריזה נעימה כל הזמן.

מה שאומר שיש לכם רוח קרירה במשך כל הקיץ

התקנת מאוורר תקרה חיצוני פירושה הורדת הטמפרטורה מבלי לבזבז חשמל או אוויר קר, כך שתוכלו לשבת בנוחות בגינה או במרפסת מבלי שתצטרכו להעמיד את המאוורר מולכם. המאוורר מאפשר לכם להתרווח על הספה או הכורסא, וליהנות מבריזה נעימה אפילו בימים עם עומס לחות כבד.

מאוורר תקרה חיצוני הופך אוויר חם ועמיד לרוח עדינה וקרירה, ומעניק תחושת הקלה גם בחלק הכי חם של היום. בשילוב עם גג או גגון, ניתן לגרום לחלל חיצוני מקורה להרגיש קרירות משמעותית הרבה יותר מכפי שיש בפועל בסביבה, ועדיין ליהנות מהשמש והאוויר הצח שאתם רוצים ליהנות מהם בימי הקיץ.

והנה משהו שלא חשבתם שתקבלו ממאוורר תקרה חיצוני

כמובן שמאווררי תקרה משיגים את אותם יתרונות גם בפנים, אבל הם מגיעים עם בונוס נוסף שכנראה לא חשבתם עליו: הם יכולים גם להגן מפני חדירת חרקים לבית.

אפילו זרם אוויר עדין משמש כגורם הרתעה מפני חרקים כמו יתושים, דבורים, וזבובים, ויוצר מעין מחסום בין אוויר "רגיל" לאוויר שמופץ על ידי מאוורר תקרה חיצוני. אז אין צורך לשבת במרפסת סגורה בקיץ, אלא ליהנות מהמרפסת הפתוחה, מהפרגולה או מהגינה, ללא חשש לחרקים מטרידים.

מכינים ארוחות בגינה בלי לסבול מהחום המתיש

מאווררי תקרה חיצוניים יכולים גם להיות תוספת נהדרת למטבח חיצוני, מכיוון שהם פועלים באמצעות שמשיכת אוויר כלפי מעלה.

אם אתם מתקינים אותם מעל מכשיר גריל או משטח חיצוני אחר, הם עוזרים להניף עשן ומשאירים את האוויר בחלל נעים וצלול יותר, שלא לדבר על היתרון של הפחתת החום שמצטבר סביב מכשירי בישול גדולים. רק הקפידו שלא למקם את המאוורר קרוב מדי למקור החום, על מנת למנוע נזק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf