לקראת הקיץ – ה"בלק ביאליק" חוזר.

לקראת הקיץ – ה"בלק ביאליק" חוזר.

עיריית רמת-גן עשתה מתיחת פנים קלה ליוזמה בת השנתיים, ניערה קצת אבק מהפרויקט שמטרתו החייאת רחוב העסקים המרכזי של העיר (למעט הבורסה ליהלומים כמובן) גם בשעות הלילה ועידוד העסקים. תחת השם והמיתוג החדש "לילות ביאליק" ביום חמישי האחרון של כל חודש בין השעות 19:00-01:00 העסקים ברחוב יהיו פתוחים, תושבי העיר והסביבה יוכלו לבלות קצת אחרת ולהצטרף לשיטוט אורבני עד השעות הקטנות של הלילה. במסגרת הפרויקט ולצורך האוירה האירופית שיש בלילות האביב ברחוב המואר והייחודי יוצבו גם דוכני אוכל ומוזיקה.

את היוזמה לאירוע מקדמת עיריית רמת-גן בשיתוף פורום העסקים של העיר, במטרה לקדם את העסקים ולמשוך קהל רב לרחוב ביאליק, בו נפתחו לאחרונה מסעדות חדשות, קונדיטוריות ובתי עסק של רשתות האופנה המובילות בישראל. מאתר העירייה "אירועי "לילות ביאליק" מצטרפים לשורת יוזמות נוספות של העירייה המחזקות הן את העסקים והן התושבים, בין היתר באמצעות אירועי "בלאק ביאליק" שגרפו הצלחה רבה. כך משמרת העירייה את כלכלת העיר רמת-גן המפרנסת רבים מתושבי העיר, בייחוד לאור עבודות הרכבת הקלה שמתרחשות בסמיכות לרחוב ביאליק."

באירוע הראשון שהתקיים אתמול הגיע ראש העיר מלווה בחברי סיעתו ובכירים עירוניים אחרים מהקואליציה לפאב "הספסל" שברחוב מיד עם סיום ישיבת מועצת העיר הסוערת (ראו ידיעה נפרדת) שהסתיימה מוקדם מהצפוי ("רק" ב- 22:00…).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf