למה כדאי להדפיס על קנבס

למה כדאי להדפיס על קנבס

בעבר הרחוק, הדרך הנוחה ביותר לעבור מרחקים ארוכים היתה באמצעות ספינות מפרש. בד הקנבס הוא בד חזק מאד, אשר השימוש המקורי שלו היה באותה העת יצירת מפרשים לספינות מפרש שהפליגו בימים והיו אחראיות להעברת מוצרים מסחריים מנמל אחד למשנהו. בנוסף, ספינות אלה העבירו כמובן גם חומרי גלם, חיילים ואמצעים צבאיים. מאז העולם השתנה וספינות מפרש משמשות בעיקר לשיט של חובבים. אבל ביחד עם השינוי הזה, גם השימוש בבד הקנבס עבר שינויים. נכון להיום, הבד האיכותי, העבה והיציב הזה משמש כבסיס שעליו מודפסות בשיטות מודרניות תמונות ויצירות שונות הנשמרות בצורה איכותית לאורך זמן. מהי בדיוק הדפסה על קנבס? איך קרה שההדפסה על גבי בד הקנבס הפכה לטרנד ויש לה קהל מעריצים לא קטן? היכן ניתן להדפיס על קנבס ולייצר מוצר איכותי שאפשר להשתמש בו למגוון מטרות? כדאי לקרוא – התשובות בהמשך.

הדפסה על קנבס – מה זה בעצם

הקנבס עצמו הוא בד העשוי כותנה או פשתן שבעידן המודרני נוסף לו אחוז מסוים של פולימרים ואופן האריגה של בד הקנבס הוא פשוט וגס. כבר בימי הביניים גילו אומנים רבים את הקנבס והבינו שהוא יכול לשמש בסיס מצוין ובד מצוין לצרכי ציור ואומנות. זאת, כמובן, בתוספות מתאימות ובציפוי נכון. בהמשך נעשה שימוש בהדפסה על קנבס לצרכי שכפול של תמונות או מסמכים שונים. זאת, בשיטות הדפוס ובאמצעים שהיו ידועים אז. בעידן המודרני הדפסה על קנבס משמשת בעיקר לצרכים אמנותיים. שיטות הדפסה שונות וסוגים שונים של דיו אשר נעשה בהם שימוש, ביחד עם הבד החזק והאיכותי, הופכים כל תמונה אשר הודפסה על הקנבס לבעלת שרידות גבוהה מאד. שמירה על התמונה באמצעות שימוש באמצעי שימור שונים, עשויה לגרום לכך שההדפסה על הקנבס תשרוד לאורך עשרות, וככל הנראה גם מאות שנים. במהלך העשורים האחרונים פיתחו חברות שונות גם מדפסות המסוגלות להדפיס על גבי בד הקנבס וחוסכות לפיכך פעולות מורכבות לפני ביצוע ההדפסה. שימוש במדפסות מצד אחד ובסוגים שונים של דיו המסוגלים להדגיש מגוון רחב של צבעים וגוונים מצד שני שיפרו עוד יותר את התוצאה, מה שרק מגביר את הביקוש למוצרים מודפסים על קנבס.

איך הפכה ההדפסה על קנבס לטרנד

אחת הבעיות של העידן המודרני היא ריבוי של מוצרים מצד אחד, אבל שרידות נמוכה של רבים מהם מצד שני. סוגים רבים של מוצרים שבעבר היו יכולים להיחשב למתנות איכותיות הפכו טריוויאליים. בנוסף, צילום הפך לדבר נפוץ וכל אחד מצלם מספר גדול של תמונות מדי יום. כך הפכה הענקת תמונה לידידים או חברים למתנה חסרת ערך כמעט, בעיקר כשאפשר לשלוח תמונה באמצעות תוכנות למסרים מיידיים למספר גדול של חברים. אבל דווקא במצב הזה, כאשר אנשים מחפשים מוצר איכותי ומקורי שישרוד לאורך שנים ויזכיר למי שקיבל אותו כמתנה את מי שהעניק לו אותה, ההדפסה על קנבס נתפסת כפתרון הטוב ביותר. זוגות אוהבים מעניקים הדפסות על קנבס איש לרעותו ומקומות עבודה מעניקים מתנות מהסוג הזה לעובדים או למנהלים בהזדמנויות שונות. הדפסה על קנבס מייצרת גם מוצרי נוי איכותיים שרבים נוהגים לרכוש מעת לעת. מעוניינים לדעת עוד? חושבים להעניק מתנה בדמות הדפסה על קנבס לחבר, עמית לעבודה או בן משפחה? אם כן, אתם נמצאים בדיוק במום הנכון והמתאים ביותר שיכול לספק לכם בדיוק את מה שאתם רוצים. צרו קשר כעת באמצעות האתר ואנשי המקצוע המיומנים של ננופרינט יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו לכם להוציא לפועל את התוכניות שלכם ולהפיק את המוצר האיכותי והטוב ביותר.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf