למה אתם צריכים סולם חבלים לילדים בגינה?

למה אתם צריכים סולם חבלים לילדים בגינה?

הגינה של הבית, יכולה לשלב בתוכה אלמנטים שונים אשר יהפכו אותה למקום שנעים לשבת בו, מקום יפה שכיף להסתכל עליו, וגם למקום בו ילדים יכולים לשחק, להשתולל וליהנות, לבד, עם בני משפחה או חברים.

על מנת שהגינה תהיה מקום בו הילדים יוכלו ליהנות בה, אנחנו צריכים להתקין בה משחקים ומתקנים שונים שהם יוכלו ליהנות מהם. מדובר על מתקנים שיכולים להתאים למבנה ולגודל של הגינה מצד אחד, לעיצוב שלה מצד שני, וכמובן לשרת את הילדים ולאפשר להם ליהנות מהם, מצד שלישי.

סולם חבלים לילדים הוא אחד המתקנים שיכולים לענות על כל הדרישות הנ"ל. מדובר על סולם פשוט, עשוי חבלים כאמור, אשר ניתן להתקין אותו במקומות שונים בגינה, בין אם זה כחלק מאזור של מתקנים ובין אם זה בנפרד, והילדים יכולים להשתמש בו מתי שהם רוצים.

למה רצוי וחשוב להתקין סולם חבלים בגינה?

סולם חבלים לילדים יכול לספק מספר צרכים, אשר משלימים אחד את השני. בראש ובראשונה, הסולם יכול לספק ילד חוויה ייחודית, בין אם זה באמצעות טיפוס עליו ובין אם זה באמצעות העובדה שהוא משמש אמצעי בשביל להגיע אל מקומות שונים. ניתן להשתמש בו, למשל, לצורך עלייה על גגות נמוכים או בית עץ.

שנית, סולם חבלים לילדים יכול לשמש בתור פריט אתגרי. זה לא חדש שהורים רוכשים מתקנים לחצר, אשר יכולים לאתגר את הילדים שלהם מבחינה פיזית. נותנים אפשרות לעשות פעילות גופנית, להוציא אנרגיה, ולפתח דרכים ושיטות כיצד להתגבר על קשיים ופחדים.

שלישית, אפשר גם להשתמש בסולם בתור נדנדה או לשלב אותו עם מתקן קיים, כמו שניתן לשלב אותו עם מתקנים אחרים. הכל שאלה כמובן כיצד הוא בנוי ועד כמה הוא חזק ואיכותי.

כיצד רוכשים סולם חבלים?

באופן טבעי, מאחר ומדובר בסולם שנועד עבור ילדים, אז חייבים להקפיד על כך שהוא יהיה עשוי היטב, בטוח ואיכותי. יש לבחון שהוא עומד בכל התקנים, קיבל את כל האישורים ויכול לשרת את הילדים בצורה בטוחה.

יש לבחון את המשקל שהסולם יכול לשאת, זאת על מנת לדעת אילו ילדים יכולים לעלות עליו. הרבה פעמים הנתונים של המפרט מבוססים על משקל וגיל, כך שיהיה ברור יותר מאיזה גיל עד איזה גיל אפשר להשתמש במתקן. יש להקפיד כמובן שילדים מעל הגיל המותר או מבוגרים, לא יטפסו עליו.

כמו כן, יש לבחון את גובה הסולם. זאת על מנת לדעת היכן אפשר לתלות אותו, איזה שטח צריך לפנות עבורו וכן למה הוא יכול לשמש. על מנת להקל על הילדים ולמנוע מהם את החשש לטפס, אפשר להציב סביבו מזרונים או אמצעים רכים אחרים, כך אם חס וחלילה הם ייפלו או ירצו לרדת, לא יחששו לעשות זאת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf