למה אתם חייבים יועץ אסטרטגי?

למה אתם חייבים יועץ אסטרטגי?

ניהול עסק זו בדרך כלל משימה מאוד לא פשוטה, ואחת מהבעיות היא שאנחנו כל הזמן נמצאים בפנים. כלומר, חסרה לנו הפרספקטיבה של מישהו שרואה את הדברים מבחוץ, שכן לפעמים דווקא כשרואים את הכול מבחוץ אפשר לחשוב על רעיונות מקוריים ושונים שייקחו את העסק כמה צעדים קדימה. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן לשנות ולגדול, בהחלט יכול להיות שיועץ בתחום האסטרטגי זה כל מה שאתם צריכים. למעשה, יועץ אסטרטגי מביט על העסק שלכם ממעוף הציפור. הוא מקבל מכם את כל האינפורמציה החשובה, אך הוא רואה את הדברים מבחוץ ומלמעלה. בצורה כזאת הוא יכול לתת לכם עצות טובות וגם ללוות אתכם בצורה מקצועית לכל אורך הדרך, מה שיוביל בסופו של דבר לשינוי שעליו אתם חולמים. זה ממש לא במקרה שהרבה בעלי עסקים פונים ליועצים אסטרטגיים כאלה ואחרים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שגם במקרה שלכם זה יסייע.

איך לבחור יועץ אסטרטגי מוצלח?

אתם מתלבטים באיזה יועץ אסטרטגי לבחור? שמעתם על לא מעט יועצים אסטרטגיים שבסופו של דבר לא עשו עבודה מספיק טובה ולא הצליחו לסייע כמו שצריך לבעלי העסקים שפנו אליהם? אם כך, כדאי שתדעו: אתם צודקים ובהחלט יש מקום לבדוק באיזה יועץ אתם בוחרים. ההמלצה שלנו היא לבדוק ממתי הוא בכלל עוסק בתחום ולאיזה סוג של עסקים הוא נותן שירות בדרך כלל. אומנם זה נכון שיועץ טוב יוכל לעזור לכל עסק בכל תחום, אך יש משמעות גם להתמחות הספציפית שיש לכל יועץ. בנוסף, מאוד מומלץ לבדוק מה חושבים הלקוחות האחרים של היועץ. כלומר, האם בעלי עסקים אחרים שכבר פנו אל אותו יועץ יצאו מרוצים משירותיו והאם הם מרגישים שהוא באמת עזר להם לקדם את העסק? שווה לבדוק את הנתונים האלה, ובעיקר, כדאי לקיים שיחת היכרות עם היועץ. בשיחת ההיכרות הזאת תהיה לכם הזדמנות להתרשם מאיש המקצוע וכך תוכלו להבין האם הוא באמת יוכל להיות האדם שילווה אתכם להצלחה או לא.

האם השירות הזה תמיד יהיה יקר?

זה לא משנה אם אתם רוצים לפנות אל יועץ אסטרטגי כי אתם רוצים שהוא ייסע לכם בנושא של בדיקת היתכנות או בכל נושא אחר. מה שבטוח זה שמדובר על תהליך שלהם ולא רק פגישה אחת וזהו. משמעות הדברים היא שהתהליך הזה גם יעלה לכם כסף, ובדרך כלל זה גם לא יהיה מאוד זול. מצד שני, אל תשכחו שמדובר על השקעה ישירה בעסק שלכם ולכן, למרות שזה עולה כסף, זה משתלם. אם תשכילו לבחור יועץ טוב שבאמת יידע לעזור לכם לשפר את הדברים בעסק שלכם, אתם תראו שכל ההשקעה הזאת תהיה מאוד משתלמת כי העסק יגדל ויפרח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf