להילחם במשבר האקלים – ולהרוויח הרבה כסף

להילחם במשבר האקלים – ולהרוויח הרבה כסף

ב-2020 כבר ברור שרווח כספי וידידותיות לסביבה הן לא מטרות סותרות. גם מדינות, גם חברות מסחריות וגם משקיעים פרטיים מבינים שפתרונות חדשניים מייצרים מצבי Win-Win, ובפרט זהו זמן מצוין לנצל את הצורך הדחוף באנרגיה מתחדשת. בארץ ניתן לעשות זאת עם Solarfield, חברה שבבעלותה חוות סולאריות המספקות חשמל לחברת החשמל.

את שינויי האקלים אי אפשר יותר להכחיש. שריפות הענק באמזונס, באוסטרליה ובקליפורניה הן סימני אזהרה ברורים וגם במדינות שמושכות פחות תשומת לב כבר משלמים מחיר יקר על השימוש האינטנסיבי בדלקים מאובנים לייצור אנרגיה. בבנגלדש למשל שטחים עצומים מוצפים מדי שנה ומיליוני בני אדם כבר נאלצו לעזוב את הבתים שלהם, ובתימן יש מחסור חמור במי שתייה נקיים. מצב החירום האקלימי המתהווה מחייב גם מדינות, גם חברות וגם אנשים פרטיים לחשב מסלול מחדש – ומי שעושה זאת נכון יכול לא "רק" לתרום לצמצום הפגיעה בכדור הארץ אלא גם להרוויח סכומי כסף יפים מאוד. כך למשל השקעה באמצעות Solarfield שחתמה על חוזה לאספקת חשמל סולארי לחברת חשמל מניבה תשובה יציבה של 11-14% לשנה! (הפרטים המלאים בהמשך הכתבה)

היתרונות של חשמל מהשמש

היתרון הראשון של הפקת חשמל מהשמש הוא כאמור הידידותיות לסביבה. ייצור חשמל על בסיס פחם כרוך בשריפה ולכן משחרר לאוויר חומרים מזהמים ומסוכנים ובפרט גזי חממה. גז טבעי מצמצם במידה מסוימת את הזיהום אבל הוא רחוק מלספק מענה אמיתי לצרכים שלנו – ולעומת זאת התהליך שבו אנרגיית השמש הופכת לחשמל הוא נקי, בטיחותי לחלוטין ואקולוגי באמת.

יתרון משמעותי שני הוא שזו אנרגיה מתחדשת. בניגוד לכמות המוגבלת של המשאבים הנדרשים לייצור דלקים מאובנים, השמש תמשיך לזרוח עוד עשרות מיליארדי שנים ולכן ניתן לנצל אותה באופן אינסופי למעשה.

היתרון השלישי והאולי מעט מפתיע הוא המחיר: בשנים האחרונות השתכללה מאוד הטכנולוגיה להמרת אנרגיית שמש לחשמל – והעלות של כל קוט"ש צנחה בכ-90%!

החוזה המחייב של חברת חשמל עם Solarfield – וההזדמנות שלכם

ישראל, בתור מדינה שטופת שמש במיוחד – בארץ יש כ-3,300 שעות שמש בממוצע בכל שנה בהשוואה לכ-2,700 בספרד, או 1,600-1,700 ברוב מדינות מערב אירופה – היא מקום מושלם למיצוי היתרונות של אנרגיה סולארית. גם המיתוג של המדינה כסטארט אפ ניישן מחייב מציאת פתרונות יעילים. למרות זאת, נכון ל-2020, אנחנו רק בתחילת הדרך.

ב-2011 נקבע יעד צנוע למדי לפיו בשנת 2020 עשירית מסך ייצור החשמל בארץ תתבסס על אנרגיות מתחדשות. בתחילת 2019 עמד שיעור הייצור מהמקורות המתחדשים ובפרט השמש על כ-7% בלבד. היעד העדכני הוא 17% עד שנת 2030, אם כי שר האנרגיה יובל שטייניץ שואף להגדיל אותו ל-30%.

בכל מקרה, אחד הצעדים המשמעותיים בדרך לשיפור המצב הוא חיוב חברת חשמל לחתום על חוזים ארוכי טווח עם בעלי גגות סולאריים – כלומר גגות שעליהם מותקנים תאים פוטו-וולטאיים שממירים את אנרגיית השמש לחשמל זמין, נקי וזול.

סולארפילד כבר ערוכה ומוכנה לעידן החדש: ראשית, החברה רכשה את הזכויות בשורה ארוכה של גגות שעומדים בכל התנאים של חברת החשמל וניתן לייצר בעזרתם אנרגיה ידידותית לסביבה. שנית, לחברה כבר יש חוזה חתום עם חברת חשמל, ובהתאם הכנסה מובטחת למשך שנים רבות מאוד. את המשולש מדינה – חברות מסחריות – אזרחים פרטיים משלימים המשקיעים ב-Solarfield, וזו בדיוק ההזדמנות שלכם.

תשואה דו ספרתית קבועה ל-25 שנים!

ההצטרפות להצלחה של סולארפילד פשוטה: אתם רוכשים חלק מסוים מהחוות הסולאריות שפרסה החברה ברחבי הארץ, וזכאים בהתאם לנתח מהרווחים. התשואה על השקעה זו היא 11 עד 14% לשנה – תשואה גבוהה בהרבה מזו שמספקים שוק הנדל"ן ושוק ההון – ובנוסף היא מובטחת בזכות החוזה ארוך הטווח של Solarfield עם חברת החשמל. הסכום המינימלי להשקעה הוא 100,000 ש"ח ואם תבחרו למשל להשקיע 400,000 ש"ח ההכנסה שלכם מהמיזם תהיה 4,400 ש"ח בחודש, כאמור במשך 25 שנים!

לפרטים: solarfield

צילום: solarfield  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf