להחזיר עטרה ליושנה

להחזיר עטרה ליושנה

כדאי לכם לצאת מהבית-

מאת: מיכל רוזנטל נחמני

חווית הקניות באמצעות גלישה באינטרנט תפסה מקום נכבד בחיי היום יום עם זאת, אני מציעה לכם לצאת מידי פעם מהבית ולגלוש בין רחובות רמת גן, שם חווית הקנייה מוחשית ומוצלחת יותר, שם גם תחשפו לסיפורים מרגשים ומרתקים.

 

 

בין כל החנויות הקסומות השוכנות להן ברחוב נגבה ברמת גן, חנות אחת גדולה עוררה בי רגש נוסטלגי וזכרונות ילדות יפים, מצאתי את עצמי נשאבת לתוכה ומשוטטת להנאתי בין מבחר עשיר של בגדים, נו זו שנותנת פתרונות לבוש לכל דרישה- ספורט, קז'ואל, ערב, הלבשת ילדים והלבשה תחתונה ולרגע אחד תהיתי איך הכל התחיל?!

מאחורי כל עסק מצליח ישנו סיפור. ויש מי שיספר אותו בלב פתוח ובדרכו שלו, קוראים לו שמעון טיטנג'י מבעלי חנות ההלבשה המובילה והותיקה ברמת גן, חנות ושמה:"ביגוד".

"לאחר שרות קרבי מאתגר בצה"ל כשבמהלכה אף נפצעתי וריסקתי את ידי באימון בצפון ולאחר שיקום ארוך מאוד, למעלה משנה וחצי חשבתי לאן פניי מועדות?! הצעד הבא היה בעת שחרורי , בשנת 1989 ,החלטתי לפתוח חנות בגדים בגבעתיים ולאחר כשנתיים חציתי לעבר רמת גן".

רבים מתושבי העיר והסביבה נוהרים מידי יום לחנות, רבים מהם גם זוכרים את השם שקדם לשם החדש "בזאר נגבה" , מה הביא לשינוי?

" כשפתחנו אשתי ואני את החנות זו היתה חנות בגדים אשר אופיינה כבזאר לכל המשפחה- לבוש בסיסי מחולצות טי שירט, טרנינגים, ג'ינסים, חצאיות במחיר לכל כיס, החנות החלה לרקום עור וגידים ולאור הביקוש הרב לכניסת מותגים לחנות, מצאתי לנכון לשנות את השם ל:"ביגוד".

ספר לי על חוויה מיוחדת שזכורה לך במהלך שנות עבודתך בחנות

"לפני 15 שנה בערך, תיכון "בליך" החליט על תלבושת אחידה, הם פנו לחנות "פוקס" והנ"ל הציעו במחיר של קרוב ל: 50 ₪ ליחידה. יום אחד הגיעה אליי אחת האמהות מהוועד המרכזי וביקשה שנכין חולצות עם הדפס במחיר הוגן, הצעתי לה 3 חולצות ב- 50 ₪ וסגרנו שאתחיל בעבודה.

כעבור שבוע, נכנס לחנות שוטר על מדים ושאל אותי אם אני שמעון מביגוד נגבה? אמרתי לו :כן. השוטר הוסיף ואמר: יש לי צו מבית משפט להחרים לך את כל הסחורה של תיכון בליך, כי עשית את זה ללא הסכמתם וזה סימן רשום". באותו רגע לא האמנתי למה שהוא אמר והחרים לי את הסחורה.

הסיפור פורסם במקומון ובידיעות האחרונות כשבכותרתו: "חנות בגדים ברמת גן זייפה חולצות של בליך". כשלמעשה, לאחר מו"מ עם העו"ד לא הוגשה תלונה.

בסופו של עניין, מעז יצא מתוק, שבוע לאחר מכן פנו אליי מנהלת בית הספר "תיכון חדש" וכן מהנהלת ביה"ס היסודי "אביגור" בבקשה להכין להם תלבושת אחידה.

עד אז לא היתה תלבושת אחידה בארץ, אנחנו הראשונים שהתחלנו בזה."

בעבר תלבושת האחידה היתה בגדר המלצה, כיום קיימת החובה להנהיג תלבושת אחידה הן בבתי הספר היסודיים במערכת והן בחטיבות הביניים.

ועכשיו כשהסתיו מפנה מקומו לחורף והימים מתקצרים להם, אני מציעה לכם לפנות את הארון ולהתחדש בקולקציה חורפית אופנתית וליהנות מסל הלבשה מגוון לכל המשפחה והכל במחירים נוחים לכל כיס.

 

מיכל.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf