לבחור בית אבות ליקיריכם

לבחור בית אבות ליקיריכם

לפעמים מגיע הרגע שבו אתם לא יכולים לטפל יותר ביקרים לכם מכל. אלה יכולים להיות הורים, דודים או בני דודים. זה לא משנה כל עוד אתם חשים בקרבה הגדולה שיש ביניכם, ואתם מבינים שאין ברירה אלא להביא את יקיריכם לבית אבות כדי שיוכלו לקבל שם את הטיפול המתאים ביותר. אבל לפני הכול, חשוב לבחור את בית האבות הנכון עבור האנשים שאתם אוהבים יותר מכל.

מה צריך לדעת כאשר בוחרים בית אבות

לפני שאתם שולחים את יקיריכם לבית אבות, חשוב לעשות איתו שיחה. יש להכין אותו לקראת המעבר ולראות את הצרכים שלו. מה חשוב שיהיה בבית האבות, האם הוא זקוק לטיפול רפואי מיוחד, אילו צרכים מיוחדים יש לו ועוד. כדאי לערב איש מקצוע בהכנה לקראת המעבר לבית האבות. מעבר לכך, ישנם כמה דברים משמעותיים שכדאי להביא בחשבון:

  1. האם בית האבות שאתם פונים אליו מאושר על ידי משרד הבריאות?

כאשר אתם בוחנים בתי אבות סיעודיים ברמת גן, עליכם לבדוק אם בית האבות מאושר על ידי משרד הבריאות. כמו כן, לפני הכניסה לבית האבות כל אחד זכאי להגיש בקשה לקוד בית אבות, על מנת לבחון אם המטופל זכאי למימון בעת שהייה בבית האבות.

  1. האם מדובר במיקום נוח?

כאשר בוחנים בתי אבות סיעודיים ברמת גן, כדאי לבחון גם את המיקום שלהם ולבדוק אם טוב ונוח להגיע אליהם. וזאת כדי שתוכלו לבקר את יקיריכם בכל רגע שבו הם יזדקקו לכם.

  1. אילו תנאים יש בבית האבות?

חשוב להגיע לבית האבות ולבחון את התנאים במקום: האם בית האבות מרווח מספיק? האם החדרים בו נקיים ומסודרים? האם מתקיימות בו פעילויות לדיירים? כדאי גם לצפות בפעילות שמתקיימת ולראות אם זה מתאים. כמובן, יש צורך לבדוק את זמינותו של הצוות הרפואי.

  1. מה לגבי הצוות?

הצוות של בית האבות חשוב מאין כמותו, ולכן כדאי לבדוק אותו טוב טוב לפני שמכניסים את יקיריכם לבית האבות. כדאי לעשות ביקור פתע על מנת לבדוק כיצד הצוות מתנהל, האם הוא מתייחס באדיבות ובסבלנות כלפי המטופלים, האם הוא דואג לכל צורכיהם ועוד.

  1. האם יש מי שיכול להמליץ לכם על בית האבות?

אם רוצים ללכת על בטוח, כדאי למצוא אנשים שיוכלו להמליץ לכם על בית האבות. אלה יכולם להיות קרובי משפחה שלכם, או אנשים שאתם כלל לא מכירים. תמיד טוב לחוות דעה שניה, שלישית וכדומה כדי להגיע למקום הטוב ביותר. תמיד טוב לבחון בתי אבות מומלצים ברמת גן ולהיות שלמים עם ההחלטה.

לפני שמחליטים, פונים ליועצת גריאטרית

בחירת בית אבות ליקיריכם אינה עניין פשוט. אתם צריכים להביא דברים רבים בחשבון לפני שאתם מגיעים להחלטה המתאימה ביותר. היועצת הגריאטרית מלי שטילמן נמצאת כאן בשבילכם ובשביל מי שאתם אוהבים כדי לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה. העבודה מתבצעת בכמה שלבים. ראשית, הצוות מקיים מפגש עם המשפחה כדי לבחון את הסטטוס. אחר כך, עוברים לאיסוף נתונים וקביעת הסטטוס. בשלב הבא, לאחר שנאספו כל הנתונים, מתקבלת רשימה של כל בתי האבות האפשריים. לאחר מכן, מקבלים בני המשפחה את ההחלטה וממלאים טפסים. ולבסוף, הליווי מתבצע על ידי הצוות לאורך כל הדרך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf