לא נשארים רעבים בבידוד

לא נשארים רעבים בבידוד

ימי הקורונה שעמה נאלצות להתמודד ממשלות ברחבי העולם, ובכללן ישראל, אופפים את האזרחים הפשוטים בחוסר ודאות. בכל רגע נתון, כל אזרח יכול לקבל הודעה להיכנס לבידוד, וכשטבעת ההסגר על כלל התושבים רק הולכת ומתהדקת, נותר להיערך בהתאם ולדאוג לצרכים הבסיסיים שיאפשרו לנהל את החיים בין ארבע קירות הבית. אחד הדברים הבסיסיים האלה הוא אוכל. אבל אם נמאס לכם לאכול מקופסאות שימורים או שפשוט אין לכם כבר כוח להכין את אותה הפסטה בפעם השלישית, אתם יכולים לאפשר לכם להתפנק ממנות איכותיות מבלי לעבור את פתח הבית. מישהו אמר שניצל?

לצאת ולהישאר בבית

לא זוכרים מתי בפעם האחרונה ישבתם בחוץ ואכלתם שניצל מכול הלב? תנו לשניצל להגיע אליכם. אצל שניצל קומפני – משלוחי אוכל תוכלו להזמין אוכל ביתי משלוחים וליהנות מארוחות מפנקות. דווקא בימים הקריטיים שבהם אי אפשר לצאת החוצה, משלוחי אוכל ברמת גן והסביבה הוא כל מה שאתם זקוקים לו. אתם מוזמנים להינות ממגוון רחב של מנות המוצעות לכם באתר. מעבר לכך, אם חשוב לכם לאכול אוכל ביתי, מזין ובריא, הגעתם למקום הנכון. כבר לפי בחינת התפריט המגוון אפשר לראות שהאוכל בחברה נעשה באהבה.

מה בתפריט?

אוכל משלוחים ברמת גן הוא הזדמנות טובה להחזיר לחך את טעמו של האוכל הישראלי. קבלו את המנות המובילות שיגרמו לכם להזיל ריר, שאותם תוכלו להזמין בתור ארוחה בצלחת, בבגט או בפיתה:

  • מנות הבשר – מה בא לכם לאכול היום? חזה עוף שמריח ממש טוב, שניצל פריך או אולי פרגית עסיסית? אתם בוחרים את הבשר שלכם.
  • תוספות – אי אפשר לאכול את הבשר ללא תוספת מפנקת. מבין מגוון התוספות תוכלו לבחור את ירק היום, אורז, פסטה, צ'יפס ועוד.
  • לא שוכחים את הסלטים והרטבים – כי הם הופכים את המנה שלכם לבלתי נשכחת. מבין הסלטים אפשר להזכיר סלט טורקי, כרוב לבן, ישראלי, חומוס, ביצים, חציל גמבה, טונה או קישואים בשמיר. ולמי שמעוניין להתפנק גם ברטבים, אפשר להציע לו ברביקיו, ויניגרט דבש, טחינה מסורתית, פסטו, טריאקי, חרדל ודבש וכדומה.

משלוחי אוכל ברמת גן – למי זה מתאים?

משלוחי האוכל מתאימים כמעט לכל תושב רמת גן שנאלץ להישאר בבית. שניצלים עסיסיים במגוון של טעמים יכולים להיות הפתרון המושלם לארוחת צהריים משפחתית. כך, אם הילדים מטפסים על הקירות מרוב שיעמום ומתוסכלים מרוב חוסר היכולת לצאת מהבית, תוכלו לשמח אותם בארוחת צהריים מפנקת. כמו כן, משלוחי אוכל מתאימים גם לזוגות צעירים. זה שאתם נמצאים בבידוד לא אומר שעליכם לוותר לחלוטין על רומנטיקה. תוכלו להזמין משלוח מפנק, לערוך שולחן ואפילו להדליק נרות, ליצירת האווירה המיוחדת שלכם.

ודרך אגב, אוכל משלוחים ברמת גן מתאים בתקופה זו גם למי שיש לו היתר לצאת לעבודה. כי גם אם קיבלתם היתר שכזה, אינכם יכולים לצאת החוצה בהפסקה הגדולה ולהזמין אוכל. לפיכך, תנו לאוכל להגיע אליכם אל מקום העבודה.

מגיעים אליכם לבית עם אוכל חם מהתנור

משלוחי אוכל ברמת גן והסביבה של שניצל קומפני – משלוחי אוכל הם מבין המשלוחים הזריזים ביותר שיש. בייחוד בתקופה מתוחה ולחוצה זו, השליחים הנמרצים מגיעים אליכם במהירות ולא נותנים לשניצל או לפרגית שהזמנתם להתקרר. בחברה יודעים עד כמה אתם קצרי רוח לקבל את המשלוח שלכם, אותה מנה בשרית איכותית אשר תנעים את היום שלכם בתוך הסגר והבידוד.

הצוות המקצועי והאדיב זמין לכל שאלה שלכם ונכון לרשום כל הזמנה ולקבל את כל הפרטים. היכנסו עכשיו לאתר של שניצל קומפני סניף ב.ס.ר, בחרו את המנות האהובות עליכם והתקשרו לטלפון 052-9125184.

שניצל קומפני  |  דוד בן גוריון 1, בני ברק, 5120149  |  טלפון: 052-912-5184  |  chnitzelcompany-bsr.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf