לא חייבים לעלות על מטוס – 5 יעדי קרוז חלומיים

לא חייבים לעלות על מטוס – 5 יעדי קרוז חלומיים

אין כמו לשבור שגרה, להחליף תפאורה ואווירה, לצאת מגבולות הארץ ולגלות מקומות חדשים ונפלאים. אבל לא חייבים לעבור בשדה התעופה, אפשר להגיע לנמל חיפה ולצאת לקרוז. ליהנות מחוויית שייט מפנקת הכוללת ארוחות עשירות וכשרות, פעילויות לכל המשפחה, מתקני פנאי ונופש והכל בלב ים. הקרוזים מגיעים למגוון יעדים אטרקטיביים ומשלבים בין אטרקציות בהפלגה עצמה לבילוי ביעדים, כולל אופציה לסיורי חוף מעניינים. לפניכם המלצה על 5 יעדים נחשקים לקרוז.

לרנקה – עיר נמל מפתיעה

מי שמחפש חופים מטופחים, ספורט ימי, אוצרות ארכיאולוגיים ייהנה מהפלגת  נופש לקפריסין היפה ובמיוחד עיר הנמל – לרנקה. מוזמנים לצאת למסע אחורה במנהרת הזמן לעבר טירה עתיקה בה אוספים מסקרנים, מוזיאון ארכיאולוגי שיחשוף בפניכם ממצאים מתקופות שונות לאורך ההיסטוריה. לרנקה היא עיר אהובה על צוללנים בה מסתתר אתר הצלילה המפורסם זנוביה בו ספינה שוודית טרופה. כמו כן, היא שופעת חופים יפים מקושטים בטברנות תוססות, פאבים אופניים, מסעדות טובות ומועדונים קצביים. טיילת הדקלים של העיר אף היא מהווה מוקד משיכה למי שמחפש לטעום מהמטבח הקפריסאי האותנטי או ללגום קוקטייל משובח באווירה תוססת.

פלרמו – פנינה סיציליאנית

העיר היפה מכונה קונכיית הזהב ובה סמטאות ציוריות ומונומנטים עתיקים כמו הקתדרלה הנורמנית המרהיבה ביופייה וארמון הנורמנים בלב העיר העתיקה. יש כאן קפלה קסומה ואת תיאטרון מאסימו המאופיין בחזות יוצאת דופן. פלרמו היא זירה המועדפת על חובבי המוזיאון מהמוזיאון הארכיאולוגי המושקע ועד המוזיאון הבינלאומי למריונטות. אל תפספסו גם את הגנים הבוטניים המרשימים של העיר ואת קברי הקפוצ'ינים השוכנים תחת סלע וולקני. פלרמו תשגע אתכם גם בניחוחות המאפים, הפיצה הסיציליאנית הנהדרת לצד יינות בוטיק נהדרים ומי שבא לשופינג, ינווט דרכו לויה רומא רחוב עתיר מותגים אופנתיים.

וולטה – בירה קטנה ונפלאה

בירת מלטה היא פנינה אמתית השופעת מבני בארוק ורנסנס וארמון מיוחד במראהו. תוכלו לסייר בעיר העתיקה ולתצפת מגן בראכה לעבר המפרץ היפה ולבקר בקתדרלה המפורסמת של יוחנן הקדוש המציגה יצירות אמנות או במוזיאון הנשק במבצר "סנט אלמו" – כאן צולמו כמה מהסצנות הידועות מתוך "אקספרס של חצות". העיר העתיקה של וולטה שמרה על ניחוח מימי הביניים וכדאי לקנח את הביקור בה כמה מסעדות טובות לפני ששבים לאוניה.

רודוס – שמח באי השמש

רודוס הוא בין היעדים האהובים על היוצאים להפלגות נופש ובצדק. "אי השמש" משלב בין טבע לסצנת בילויים הרוחשת בלי הפסקה. תגלו כאן מועדונים, פאבים, טברנות שוקקות. בין נקודות המשיכה באי, ניתן לציין את האקרופוליס, המקדשים המפורסמים של האי גבעה עם אתרי פולחן ושרידים מהתקופה ההלניסטית. רודוס העתיקה אפופת קסם ובה ארמון וטירה עם תצוגת פסיפס, סמטאות עם בוטיקים אינטימיים ומזכרות בעבודת יד. אל תוותרו גם על הליכה לאורך חומות העיר הצלבנית, המרינה הססגונית וסעודה על טהרת דגים וכמובן, אוזו שיוסיף לתחושה המרוממת.

אגיוס ניקולאוס – היופי של כרתים

כרתים הקסומה היא ממלכה של חופים לצד פעילות ימית ואתרי תיירות מרגשים כמו "אי המצורעים" וארמונו האגדי של המלך מינוס. במרינה התוססת תגלו שפע של בוטיקים, חנויות וטברנות מרגשות עם מוסיקה יוונית טובה. תוכלו לצאת לעבר הכפרים האותנטיים של כרתים השוכנים באזור, לגלות את חוף הדקל שנחשב לגולת הכותרת של חופי כרתים, ולחזור הביתה עם מזכרות תוצרת המקום כמו שמן זית איכותי, שטיחים ארוגים, תמונות של נופים ציוריים אליהם תתגעגעו עד ההפלגה הבאה…

הכתבה באדיבות חברת מנו ספנות המציעה קרוזים למגוון יעדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf