כספות למכירה מכל הסוגים רק ב-"סייף בטיחות" המומחים למכירת כספות

כספות למכירה מכל הסוגים רק ב-"סייף בטיחות" המומחים למכירת כספות

כספות למכירה של סייף בטיחות מספקות לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להבטיח שהרכוש שלכם יימצא במקום הנכון: בהתקן בטיחותי, עמיד, שמיש לשנים רבות מאד ונוח לתפעול. במאמר מידע זה נספק מידע על כספות בהן ניתן להשתמש לסוגים שונים של אחסון.

כספות לאחסון תרופות וחומרים מסוכנים

כספות אלה נועדו לשני סוגי שימושים: אחסון תרופות בבית ואחסון חומרים מסוכנים במפעלים ובמקומות בהם הדבר נדרש. כמובן שישנו הבדל בגודל, כי אחרי הכל – כספת בה מאחסנים תרופות ברמת השימוש הביתי תהיה קטנה יותר מכספת המשמשת מפעל חומרים שלם, אבל הרעיון הוא אותו רעיון: שימוש במנעול בריחים חזק וקשה לפיצוח אשר ימנע גישה לתרופות ולחומרים הללו מגורמים לא מורשים: ילדים, אם זה בית מגורים, ועובדים לא מוסמכים, אם זה מפעל.

כספות לאחסון נשק ותחמושת

כספות אלו נועדו להתקנה בדירה פרטית אשר מי שמתגורר בה הוא שוטר או איש חברת אבטחה. מדובר באנשים שמחזיקים נשק ברמה היומיומית ונושאים אותו עמם הביתה. במקרה זה – החוק מחייב את הצבת הנשק מאחורי 2 מנעולים: מנעול הבית/ החדר ומנעול הכספת. בפועל, אין חשיבות למנעול השני האם קל לפרוץ אותו, ולכן עם השנים נוסחו עוד תקנים ועוד החלטות בטיחותיות. כיום זו צריכה להיות כספת עם דלת מבוטנת (מבטון) משולבת זכוכית למניעת ניסור עם דיסק, בציפוי מתכת. משקופי U להגברת עובי הצדודיות בכספת. רצוי שללשונית הכספת יהיו עוד 4 משקופים קטנים שימנעו דגדוג על ידי פורצים.

כספות לאחסון יהלומים

מי מבין הגמולוגים, היהלומנים ובעלי היהלומים מבינכם לא מכיר את הצורך לאבטח ממש כמו שטרות כסף את היהלומים שלכם. בעבר, אנשים היו נעזרים בחשבון הבנק שלהם בשביל לפתוח בסניף גם מנוי כספת לשנה. היות והביקור בכספת הבנקאית מוגבל ל- 20 פעמים בשנה ובשעות הפתיחה בלבד, החלו בעליהם של יהלומים רבים להעדיף את הכספת הביתית. כספות למכירה לשם אחסון יהלומים צריכות להיות ייעודיות לתחום הזה, עם תאים קטנים למניעת אובדן, והגנה נדרשת במנעול, בבריחים ובדלת. כמובן, כספת לבית עם דפנות קשיחות המבוססות על בטון וזכוכית לבלימה מקסימלית של ניסור, דיסק או קידוח.

כספות למכירה של סייף בטיחות – 100% מקצועיות לכל מטרת אחסון

את הכספת הבאה שלכם רוכשים רק בחברת סייף בטיחות ומקבלים ייעוץ מלא לגבי סוג ההתקן הנדרש, התקנה מלאה על ידי עובדי החברה, בדיקה שהכספת עובדת ותמיכה מלאה על השירות במהלך כל תקופת האחריות. התמיכה כוללת תיקון, פריצה במקרה של שכחת קוד, ועוד המון שירותי תחזוקה שתידרשו להם במהלך אחזקת הכספת. החברה מספקת גם מידע על שדרוג מומלץ לכספת, החלפת הכספת, אם ישנן כספות דומות למטרות שאתם צריכים באיכות טובה יותר. בואו להימנות עם הלקוחות של סייף בטיחות וליהנות משירות שהוא יותר ממכירת כספת, כזה הכולל תחזוקה, ייעוץ ותיקונים לכל אורך ההתקשרות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf