כל מה שרציתם לדעת על מטבחים כפריים מבית מטבחי דניאל

כל מה שרציתם לדעת על מטבחים כפריים מבית מטבחי דניאל

מטבח בצבע אפור הוא אחד המטבחים הפופולאריים בתחום עיצוב המטבחים. מטבחים כפריים מעוצבים בדרך ייחודית המאפשרת לשלב בין גוון מודרני לעיצוב כפרי מעשי. כאן, במאמר שלפניכם, תוכלו ללמוד הכל על עיצוב מטבח מסוג זה ולעבות את הבית שלכם במטבח שווה במיוחד, כזה שלא תרצו למהר לצאת ממנו כשתשהו בו.

מבנה המטבח הכפרי

ארונות – דלתות הארון מגולפות על מנת ליצור את המראה הכפרי האותנטי. הן מקבלות בדיוק את הצורה של דלתות כניסה ביתיות בעיצוב קלאסי. מסגרות הדלתות גליליות על מנת לחזק עוד יותר את המראה הכפרי.

מגירות – מעוצבות באופן דומה לארונות ומהוות המשך עיצובי שלהם. מגירות מעוצבות אלה מגיעות בשילוב ידיות טלסקופיות שהן סממן ההיכר של מטבחים מעוצבים.

משטחי הגבהה – משטחים קשיחים, חלקם עשויים מקרמיקה אפורה וחלקם מאבן טבעית. במטבח שסוג עיצובו הוא כפרי מומלץ יותר לבחור משטח אבן טבעי על מנת לחזק את המוטיב העגול ולהצניע את המוטיב המלבני שמתאים יותר לסגנון בורגני ומאפיין במיוחד משטחים קרמיים.

תוספות למטבח

ניתן לדפן את המטבח עם 2 משטחי עבודה, כלומר לבנות בו משטח עבודה נוסף. משטח זה ימוקם במרכז המטבח ועל כן ייקרא אי למטבח. במטבח גדול זה מתבקש וזה מעניק עמדת עבודה בו זמנית נוספת המקצרת משמעותית את העבודה במטבח אם עובדים בקבוצה. בנוסף, התקן האי למטבח מגובש בעוד התקני אחסון בנוסף לארונות, למגירות ולמדפים שלכם.

עיבוי המטבח במכשירים ואביזרים

חברת עיצוב מטבחים כפריים תוכל לסייע לכם בעיבוי זה שייעשה בחוכמה יתרה; לא רק שהוא לא יצריך אתכם לבקר בחנויות נפרדות, הוא ייעשה בהתאמה מושלמת לעיצוב המטבח הכפרי אשר נבחר על ידיכם. כך ייצא שכל מכשיר לא ייראה כנטל למטבח אלא כנכס מעוצב ומשתלב היטב בתוכו.

מטבחי דניאל – מטבחים כפריים בהתאמה אישית

בואו להסדיר מטבחים כפריים ובהתאמה לעיצוב ביתכם. צוות חברת מטבחי דניאל יבחן את עיצוב המטבח שלכם ויספק לו את תבנית העיצוב הדקורטיבית ביותר, כזו אשר תוכלו בנקל לומר שהיא מה שהבית שלכם זקוק לו. החברה מתבססת על מגוון רחב של דגמי הדמיית מחשב ועל צוות עבודה מן המעלה הראשונה אשר יהיה אחראי להתקנת המטבח אשר נבחר בביתכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf