כל השאלות שרציתם לשאול על סיבים אופטיים – והתשובות אליהן 

כל השאלות שרציתם לשאול על סיבים אופטיים – והתשובות אליהן 

כולם מדברים עליהם ואין לכם מושג מה זה בכלל אומר, סיבים אופטיים – לאחרונה הם מופיעים בכל הפרסומות ובכל מקום מדגישים את היתרונות הנפלאים שלהם; המהירות הגבוהה, הגלישה הפשוטה, לא עוד המתנה ארוכה לפרקים שירדו ולא עוד אינטרנט שנתקע או מתנתק. הגיע כעת גם הזמן שלכם להתקדם לאינטרנט של המאה ה-21, עם הסיבים האופטיים המתקדמים שלא בכדי הפכו לפופולאריים כל כך בקרב גולשים בכל רחבי העולם.  

סקרנים לדעת מה זה אומר? אספנו כמה שאלות נפוצות על הסיבים האופטיים, יחד עם התשובות עליהן.  

אז מה כדאי לדעת על סיבים אופטיים 

  • איך אפשר לדעת אם אני קרוב לחיבור סיב אופטי פעיל? – כדאי לברר האם קיים חיבור של סיבים אופטיים קרוב למקום מגוריכם או למקום העבודה. אפשר לעשות זאת על ידי פנייה לחברה מקצועית שתספק את כל הפתרונות המתקדמים והטובים ביותר, והייעוץ שיסייע לכם לקבל החלטה. 
  • איך בוחרים את חיבור האינטרנט? – יש להבין קודם כל את הצרכים והדרישות שלכם תוך מבט קדימה. יש לוודא את התשתיות הפנימיות הקיימות והאם הן אכן מתאימות לחיבור הסיבי. במידה וכן, השלב הבא יהיה איחוד בין התשתיות. את כל השלבים האלו יבצעו כמובן אנשי המקצוע מטעם החברה. 
  • מה לגבי המחיר? – החברות כיום מתהדרות ביתרונותיהם של הסיבים האופטיים ומציגות מחירונים – משתלמים יותר או פחות, שבחלק מהמקרים גם משלבים כעסקת חבילה אלמנטים משלימים כגון מכשיר סלולר, טאבלט, שירותי טלוויזיה ועוד.  
  • חיבור פרטי או עסקי? – חיבורים פרטיים הם זולים יותר מחיבורים עסקיים שכן מתבססים עליהם פחות משתמשים מאשר במשרד או בחברה גדולה. מן הסתם ככל שנדרש חיבור חזק יותר עליו נשענים הרבה יותר משתמשים, כך המחיר שלו יעלה. בחרו בחבילה שמתאימה בדיוק לצרכים והדרישות שלכם – בין אם מדובר בעסק או בבית.  

כל השירותים במקום אחד 

במידה ומדובר בבית עסק, יש לשקול לא רק הטמעת סיבים אופטיים בתקשורת התוך ארגונית, אלא גם מעבר למה שנקרא תקשורת אחודה. מדובר בחבילות אטרקטיביות במיוחד המאפשרות להתאים את התקשורת לצרכים והדרישות של עסקים בסדרי גודל שונים, תחת מטריית שירותים אחת משתלמת במיוחד. בדרך זו חוסכים עסקים בהוצאות התקשורת, מפנים מקום תוך שהם נפטרים מתוכנות שאין בהן יותר צורך ומעלויות תפעל ואחזקה, ועוד.  

אלו זמנים שבהם עדיף לאחד בין תשתיות תקשורת ולא להפריד ביניהן, והחברות המקצועיות מבינות את זה. לכן, כשבוחרים בספק בידיו תפקידו את המשימה להטמיע סיבים אופטיים בבית ובעיקר בעסק שדורש קצת יותר עבודה, חיבורים והתאמה – יש לעשות הכל כדי לבחור בגורם המקצועי ביותר שתוכלו למצוא. אל תוותרו על סקר שוק מקיף, בקשו המלצות, תשאלו שאלות. בקרוב מאוד, תגלו עולם חדש של גלישה במהירות שלא הכרתם.  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf